Blinky
Owner
Ако вашите affiliate сайтове са изпаднали в класацията на търсачката, вие вероятно сте станали жертва на Panda актуализация на Google. През последните няколко месеца има голямо безпокойство в средите на affiliate marketing-а и по-конкретно за влиянието на Google Panda върху affiliate сайтове.
Но този проблем не се ограничава до партньорски сайтове. От другата страна на мрежата, са обекти с дубликат и тънки съдържание, понижават в търсенето класацията. Някои уебмастъри сайтове, които използва, за да бъде на първа страница избута няколко места, или за някои сайтове, няколко страници. На мястото на тези тънки сайтове, сайтове, които са богати с качество, оригинално съдържание настилка в резултатите.
Някои affiliate marketer-и са озадачени и не знаят какво да правят, за да си възвърне тяхното класиране в Google SERP-а. За да Ви се възвърне изгубената слава на тяхното класиране, както на affiliate сайтовете, така и на комисионни, тук са събрани пет много важните неща, които трябва да знаете за Panda актуализация на Google. Един вид Basic Rules.
Прочетете и вижте как е възможно да се възвърне вашето място на първа страница, ОТНОВО.
1) Не използвайте дублиране на съдържанието!!!
Дублирането на съдържание има няколко големи минуса и това определено е причина № 1. Въпреки че някои експерти предполагат, че няколко дублирани страници тук и там няма да ви нарани много, повечето хора са в съгласие, че премахване на дублиране на съдържанието е най-доброто нещо, което можете да направите за Вашите affiliate сайтове, особедно ако това, което го имате Вие, го има още на 100+ сайта в нета. Ако имате повече от няколко страници дублирано съдържанието на вашия сайт, вие можете да решите този проблем чрез заличаване на тези страници и създаване на 301 пренасочва към оригиналното съдържание на вашия сайт. Или написване на нови.
2) Не използвайте прекалено много реклами
Ако сайтът ви е натрупан с реклами, съвет - отървете се от тях. Въпреки че Google AdSense съветва да използвате множество точки за реклама, екипа на Google (едитори) го чувства по различен начин. Blogger-а Андрю Хансен споделя имейл, в което споделя, че съотношението на уникално съдържание и реклами е най-добре, когато не дразни обикновения потребител и не му измества фокуса от темата, по която чете. Например, 25% от съдържанието са реклами, трябва да имате поне 25% оригинално съдържание на една страница.Така че, ако имате по-висок процент от 60% в реклами, ще трябва да увеличите оригиналното съдържание на тази страница и да се добавят допълнително уникално съдържание, за да стигнем до съотношение 1:1. Това е план минимум - бел. на автора.
3) Не използвайте евтино съдържание
Ако вашият сайт се състои от статии, които сте закупили евтино, вероятно е да имате проблем с качеството на това съдържанието. Добра идея за мониторинг на качеството на съдържанието на Вашия сайт е чрез броя просетители от социалните медии, в които сте прибавили статията, закупена по-рано от Вас. Докато Google не е в състояние да оцени съдържанието като "качествено", то могат другите и тяхното мнение - може. И ако имате читателски отговори и споделяния на Вашето съдържание, то Google може да погледне на него като на качествено.
4) Не се препокривайте
Някои сайтове имат няколко или десетки страници с припокриване на съдържанието, с вариации на едни и същи ключови думи, и те от своя страна могат да представлява проблем за Panda. Например, ако Вашите страници се състоят от "Интернет маркетинг Съвети", "Интернет Съвети Маркетинг" и "Интернет маркетинг решения," може да има твърде много препокривания, което си е леко съмнително и се води леко извън нормалното. Вижте начините, по които може да консолидирате тези страници с 301 към други страници, които вече не се нуждаят от това и са в рамките на нормалното поведения на един професионален сайт.
5) Моля, не пълненте автоматично
Ако правите autoblogging, използвайки много евтини скрепери за съдържание, достъпни чрез ClickBank, спрете до тук. Те могат да бъдат причина за проблем също така. При използването на съдържание по този начин, Google може да види пътеки, оставени от този софтуер. И това е достатъчно, за да ви санкционира, защото това е сигурен знак, че не сте създали качествено и уникално съдържание. Най-доброто нещо, което трябва да се направи с тези инструменти е да не ги използват изобщо. Освен ако не правите спаминг схеми.
Като цяло, ако сте affiliate marketer, който е "ударен" от Google Panda, трябва да промените това, което правите и да научите новостите, които ще ви извадят от това положение, в което сте попаднали сега. Най-доброто нещо, което можете да направите, е да се отървете от всички евтини и дублицирани съдържания на сайтовете си и да се фокусира върху качеството в бъдеще, така за да е интересен на всеки потрежител, а не настъфен с думички и наблъскан с реклами, което и отблъсква. Дръжте го уникално и се уверете, че вашите читатели го харесват и предоставят на други, нови читатели. Повече от всичко друго обърнете внимание на качеството и уникалността, това е от голямо значение значение.
И за повече съвети за това как да създадете уникално и оптимизирано съдържание, вижте тази статия за създаване на съдържание.
Вашия affiliate сайт е повлиян от Panda? Ако е така, какво ще направи, за да си възвърнете в класацията отново?