Как Да Напишете По-Добро Заглавие ( Title ) !!!

Blinky

Owner
Заглавията (Titles) са навсякъде. Някои хора очертават заглавията, други ненавиждат заглавията, а трети харесват да дават заглавия. Защо го правиме? С толкова много информация взимаща действие всеки ден заради съзнанията ни, ние имаме нужда от начин, по който да категоризираме тези друпи от свързано съдържание (content) с бърз компетентен начин.

Това е същата технология чрез която търсачките употребяват когат минат през страница. Когато наименуваш узъглавиш страница, ти казваш на търсачката или посетителя за какво се отнася страницата. Вижда ли сме накратко изречение на телевизионно шоу по телевизията. Това позволява бързо обяснение и описание като ни казва за какво ще се отнася щоуто.

Това е само част от причината защо да наименуваме страница с заглавие е критично за доброто място в търсачките. Мога да ви кажа колко много пъти съм виждал сайт, който има едно от посочените заглавия, като съм влязъл на сайта: "untitled" или "името на компанията".

Докато имането на името на компанията на всички страници би могло да е стратегия са изграждане на марка ( branding strategy ), промените са, когато повечето посетители на сайта ви не познават името все още и търсят продукта или услугата, който/която вие продавате. Можете да обединявате името на компанията в заглавието, но би трябвало да е поставено след главното съобщение, което искате да пренасе за дадената страница.

Всяка страница трябва да има уникално заглавие. Докато имате предмет, който има нужда да бъде обеснен на около няколко страници, трябва да използвате заглавието на страницата като показалец на информацията за читателя. Сайтове, които продават многочислени продукти трябва да имат уникално заглавие за всеки продукт. Ако не можете да отделите времето да направите всяка страница, защо да очаквате че някога страницата ще се появи в търсачките(дори не и като уникална)?

Ако е възможно, поставете някои от ключовите ви думи в заглавието на страницата за съответния продукт, това ще помогне на търсачките да установят къде да бъде поставена страницата в техният резултат. Помнете - търсачките класират всяка страница индивидуално, ето защо е толкова важно да използвате подходящи методи за наименуване.

Когато определяте кои ключови думи да използвате, направете 4 до 6 думи заглавие ако е възможно. След 58-ият символ, заглавието в резултата на търсачките ще бъде прекъснато и няма да е видимо за четателите. Също така, колкото по-дълго е заглавието, толкова по-малка тежест има всяка дума от него.

В цялото време в което измисляте заглавията, винаги имайте първо четателя наум. Докато някои фрази се класират добре в търсачките, могат да не хванат читателя и той да не пристигне на сайта ви и ще загубите този таргетиран трафик, който се опитвате да хванете. Понякога фразите работят добре и за двете - за читателя и за търсачката, и тези успешни случаи обикновенно се следват бързо.
 
Последно редактирано от модератор:
От: Как Да Напишете По-Добро Заглавие ( Title ) !!!

За сайта в подписа ми удачно ли е заглавията да са от сорта Бижута сваровски - пръстен №: 16633, Бижута сваровски - пръстен №: 2952, Бижута сваровски - комплект №: 3008 и така нататък в този смисъл. Това ще се окаже ли положително в класирането ми в чичо гоогле или направотив. Благодаря преварително :)
 
От: Как Да Напишете По-Добро Заглавие ( Title ) !!!

С тези номера "№: 2952" може да си полезна само на себе си. Хубаво е да има малко повече инфо за комплекта - "с невероятен червен корал" или нещо подобно, Цифрите не дават никаква информация за продукта, който предлагаш.
 
От: Как Да Напишете По-Добро Заглавие ( Title ) !!!

Информацията, за продукта е преди номера. Номера го слагам, за да не са еднакви заглавията на всичко колиета, гривни и всички категории, тъй като пишеше по горе, че не добре да се прави така. Имам предвид дали това ще ми помогне за оптимизацията на сайта по думата бижута. Благодаря все пак за отговора :)
 
От: Как Да Напишете По-Добро Заглавие ( Title ) !!!

"Бижута с кристали Сваровски" и част от описанието си мисля че е по добре.От номера няма никакъв смисъл а
и на потребителите нищо не им говори.

П.П. Един съвет ,не представяй продуктите като Бижутерия Сваровски.
Те не са такива.Има вече осъдена българска фирма за неправомерно
използване на търговска марка.
 
От: Как Да Напишете По-Добро Заглавие ( Title ) !!!

Заглавията са маалако спамърски. Спорно е за бг Г къде е границата най-добре си гледай класирането по бижута как се движи ако катериш значи минава номера. Аз лично бих понамалил малко съотношението на бижута/друг текст, но първо си проследи класирането после мисли вариант с намаляне на съотношението (по различни заглавия) ако движението в SERP не го бива.
 
  • Like
Реакции: adi
От: Как Да Напишете По-Добро Заглавие ( Title ) !!!

Благодаря за съветите колеги :) Ще пробвам да направя, както ме съветва alergodil , за да не отида в черния списък на чичо гоогле.
 
От: Как Да Напишете По-Добро Заглавие ( Title ) !!!

"След 58-ият символ, заглавието в резултата на търсачките ще бъде прекъснато и няма да е видимо за четателите. Също така, колкото по-дълго е заглавието (title), толкова по-малка тежест има всяка дума от него."
(евала много полезна информация - благодаря)
 
От: Как Да Напишете По-Добро Заглавие ( Title ) !!!

Доста старичка тема вдигам, но на някой може да му бъде полезна статията Как да оптимизираме заглавията на страниците. Все още това си остава един от най-важните моменти в онпейдж оптимизацията.
 
От: Как Да Напишете По-Добро Заглавие ( Title ) !!!

Интересно как като си направил първия пост е било 58 символа, после постепенно се вдигна на около 70, и сега пак падна на 58 :shock: тея от Google с техните игрички край нямат
 
От: Re: Как Да Напишете По-Добро Заглавие ( Title ) !!!

Ще се радвам и той да сподели и още нещо от кухнята, като допълнение. :)


По темата може много да се говори със сигурност, опитал съм се максимално накратко да сбия основните неща в статията. Бих посъветвал единствено хората, които разчитат на органичен трафик да не слагат просто някакво заглавие на статията/продукта си, а да се поинтересуват какво всъщност търси потребителя и какво би го накарало да цъкне точно върху вашата страница.

Не изисква кой знае какви усилия да влезеш в AdWords Keyword Planner, да погледнеш с какви думи и фрази потребителя търси това, което ти предлагаш като инфо или продукт и да избереш най-подходящите (не най-търсените). Друг тънък момент е така да съчетаеш няколко фрази (примерно които съдържат обща дума), които не само ще донесат повече посещения при различни/сродни заявки, но и да предизвикват действие у потребителя.

Със сигурност правилно подбраното заглавие при ниска или средна конкуренция в serp-а има по-голямо влияние при класирането от блъскането на линкове към вътрешната страница. Особено ако уебмастъра не разбира от SEO, това е нещо задължително да го знае - как да си оптимизира заглавията.
 

Горе