Blinky
Owner
Заглавията (Titles) са навсякъде. Някои хора очертават заглавията, други ненавиждат заглавията, а трети харесват да дават заглавия. Защо го правиме? С толкова много информация взимаща действие всеки ден заради съзнанията ни, ние имаме нужда от начин, по който да категоризираме тези друпи от свързано съдържание (content) с бърз компетентен начин.
Това е същата технология чрез която търсачките употребяват когат минат през страница. Когато наименуваш узъглавиш страница, ти казваш на търсачката или посетителя за какво се отнася страницата. Вижда ли сме накратко изречение на телевизионно шоу по телевизията. Това позволява бързо обяснение и описание като ни казва за какво ще се отнася щоуто.
Това е само част от причината защо да наименуваме страница с заглавие е критично за доброто място в търсачките. Мога да ви кажа колко много пъти съм виждал сайт, който има едно от посочените заглавия, като съм влязъл на сайта: "untitled" или "името на компанията".
Докато имането на името на компанията на всички страници би могло да е стратегия са изграждане на марка ( branding strategy ), промените са, когато повечето посетители на сайта ви не познават името все още и търсят продукта или услугата, който/която вие продавате. Можете да обединявате името на компанията в заглавието, но би трябвало да е поставено след главното съобщение, което искате да пренасе за дадената страница.
Всяка страница трябва да има уникално заглавие. Докато имате предмет, който има нужда да бъде обеснен на около няколко страници, трябва да използвате заглавието на страницата като показалец на информацията за читателя. Сайтове, които продават многочислени продукти трябва да имат уникално заглавие за всеки продукт. Ако не можете да отделите времето да направите всяка страница, защо да очаквате че някога страницата ще се появи в търсачките(дори не и като уникална)?
Ако е възможно, поставете някои от ключовите ви думи в заглавието на страницата за съответния продукт, това ще помогне на търсачките да установят къде да бъде поставена страницата в техният резултат. Помнете - търсачките класират всяка страница индивидуално, ето защо е толкова важно да използвате подходящи методи за наименуване.
Когато определяте кои ключови думи да използвате, направете 4 до 6 думи заглавие ако е възможно. След 58-ият символ, заглавието в резултата на търсачките ще бъде прекъснато и няма да е видимо за четателите. Също така, колкото по-дълго е заглавието, толкова по-малка тежест има всяка дума от него.
В цялото време в което измисляте заглавията, винаги имайте първо четателя наум. Докато някои фрази се класират добре в търсачките, могат да не хванат читателя и той да не пристигне на сайта ви и ще загубите този таргетиран трафик, който се опитвате да хванете. Понякога фразите работят добре и за двете - за читателя и за търсачката, и тези успешни случаи обикновенно се следват бързо.
Това е същата технология чрез която търсачките употребяват когат минат през страница. Когато наименуваш узъглавиш страница, ти казваш на търсачката или посетителя за какво се отнася страницата. Вижда ли сме накратко изречение на телевизионно шоу по телевизията. Това позволява бързо обяснение и описание като ни казва за какво ще се отнася щоуто.
Това е само част от причината защо да наименуваме страница с заглавие е критично за доброто място в търсачките. Мога да ви кажа колко много пъти съм виждал сайт, който има едно от посочените заглавия, като съм влязъл на сайта: "untitled" или "името на компанията".
Докато имането на името на компанията на всички страници би могло да е стратегия са изграждане на марка ( branding strategy ), промените са, когато повечето посетители на сайта ви не познават името все още и търсят продукта или услугата, който/която вие продавате. Можете да обединявате името на компанията в заглавието, но би трябвало да е поставено след главното съобщение, което искате да пренасе за дадената страница.
Всяка страница трябва да има уникално заглавие. Докато имате предмет, който има нужда да бъде обеснен на около няколко страници, трябва да използвате заглавието на страницата като показалец на информацията за читателя. Сайтове, които продават многочислени продукти трябва да имат уникално заглавие за всеки продукт. Ако не можете да отделите времето да направите всяка страница, защо да очаквате че някога страницата ще се появи в търсачките(дори не и като уникална)?
Ако е възможно, поставете някои от ключовите ви думи в заглавието на страницата за съответния продукт, това ще помогне на търсачките да установят къде да бъде поставена страницата в техният резултат. Помнете - търсачките класират всяка страница индивидуално, ето защо е толкова важно да използвате подходящи методи за наименуване.
Когато определяте кои ключови думи да използвате, направете 4 до 6 думи заглавие ако е възможно. След 58-ият символ, заглавието в резултата на търсачките ще бъде прекъснато и няма да е видимо за четателите. Също така, колкото по-дълго е заглавието, толкова по-малка тежест има всяка дума от него.
В цялото време в което измисляте заглавията, винаги имайте първо четателя наум. Докато някои фрази се класират добре в търсачките, могат да не хванат читателя и той да не пристигне на сайта ви и ще загубите този таргетиран трафик, който се опитвате да хванете. Понякога фразите работят добре и за двете - за читателя и за търсачката, и тези успешни случаи обикновенно се следват бързо.
Последно редактирано от модератор: