coolice
Owner
Най-ефективната реклама предава ясно и точно съобщение на предвидената аудитория. Щом като определите на кого искате да въздействате и изберете съответните ключови думи, трябва да създадете обяви, които ще информират потенциалните ви клиенти за продуктите и услугите, които предлагате.
При писането на PPC реклама са залегнали два прости принципа:
* Ясно и точно опишете вашият сайт.
* Подчертайте уникалните предимства на вашите продукти или услуги.
Рекламен Стил и Граматика:
1.Използвайте ясен, непосредствен език и избягвайте рекламни трикове.
2.Използвайте Стандартна Пунктуация
3.Пишете Граматически Вярно
4.Бъдете Кратки
* Имайте предвид ограниченията за рекламния текст, когато оформяте обявите си. Ние сме убедени, че кратките обяви доставя по-голямо удовлетворение на потребителите и в крайна сметка допринасят за Вашия успех.
5.Вашите ключови думи и рекламен текст трябва да бъдат съответни на вашият сайт, продукти или услуги.
6.Пишете Достоверен Рекламен Текст
* Вашият рекламен текст и ключови думи трябва пряко да са свързани със съдържанието на целевата страница на вашата обява.
* Отличете Вашата обява, като включете в рекламния текст или заглавието името на вашата фирма, вида на бизнеса или продукта ви.
* Ако предлагате локална услуга или продукт, ясно обозначете в рекламния текст вашето местоположение.
Пример:
Ако имате обущарско ателие, което обслужва само Варна, би трябвало да включите "Варна" в рекламния си текст, споменете тясната специализация на бизнеса си, примерно "експерти в поправка на туристически обувки" и я свържете към страницата, която показва тази услуга.
7.Насочвайте се в Специфични Ключови Думи
* Използвайте специфични ключови думи, които точно отразяват вашият сайт.
* Използвайте ключови думи, които отразяват вашето местоположение, ако предлагате локален продукт или услуга.
8.Пробвайте различни версии на вашият рекламен текст и засичаите резулатите.
*Малка промяна в рекламният текст може да увеличи ефективноста на вашите обяви и да генерира повече продажби.
https://adwords.google.com/select/guidelines.html
При писането на PPC реклама са залегнали два прости принципа:
* Ясно и точно опишете вашият сайт.
* Подчертайте уникалните предимства на вашите продукти или услуги.
Рекламен Стил и Граматика:
1.Използвайте ясен, непосредствен език и избягвайте рекламни трикове.
2.Използвайте Стандартна Пунктуация
3.Пишете Граматически Вярно
4.Бъдете Кратки
* Имайте предвид ограниченията за рекламния текст, когато оформяте обявите си. Ние сме убедени, че кратките обяви доставя по-голямо удовлетворение на потребителите и в крайна сметка допринасят за Вашия успех.
5.Вашите ключови думи и рекламен текст трябва да бъдат съответни на вашият сайт, продукти или услуги.
6.Пишете Достоверен Рекламен Текст
* Вашият рекламен текст и ключови думи трябва пряко да са свързани със съдържанието на целевата страница на вашата обява.
* Отличете Вашата обява, като включете в рекламния текст или заглавието името на вашата фирма, вида на бизнеса или продукта ви.
* Ако предлагате локална услуга или продукт, ясно обозначете в рекламния текст вашето местоположение.
Пример:
Ако имате обущарско ателие, което обслужва само Варна, би трябвало да включите "Варна" в рекламния си текст, споменете тясната специализация на бизнеса си, примерно "експерти в поправка на туристически обувки" и я свържете към страницата, която показва тази услуга.
7.Насочвайте се в Специфични Ключови Думи
* Използвайте специфични ключови думи, които точно отразяват вашият сайт.
* Използвайте ключови думи, които отразяват вашето местоположение, ако предлагате локален продукт или услуга.
8.Пробвайте различни версии на вашият рекламен текст и засичаите резулатите.
*Малка промяна в рекламният текст може да увеличи ефективноста на вашите обяви и да генерира повече продажби.
https://adwords.google.com/select/guidelines.html