Как да платим сметка в Теленор?
На пръв поглед, това е идиотски въпрос, особено за член на този форум. :mad:
Веднага в съзнанието изникват двата отговора: отиваш на каса на Теленор и си плащаш или пък го правиш онлайн с дебитна/кредитна карта; и децата го знаят!
Добре де, не ме бийте толкова - тъй като касата на Теленор ми е далеко, ще си платя сметката онлайн.
...
Дали ще дойде ден в България, когато поне фирмите, предлагащи цифрови услуги, ще са на нужното ниво на времето?

zx620y348_2406166.jpg


Нощес ми спря достъпа до интернета - 4G LTE. Някъде след полунощ.
Никакъв - няма достъп дори до сайта на доставчика. В случая Теленор. На екрана свети жълтият триъгълник с чуденката в него.
Рестартирах компютъра, след това модема/рутера. Нищо.
Реших, че има някаква авария, и си легнах.
На сутринта същото.
Изчаках да мине 8 часа, защото опита ми сочи, че да се свържеш с доставчик на цифрова услуга в България е голяма мъка. Единствено с Мтел успявам да се свържа с жив човек за нормално време.
Първо позвъняване на 089 123:
Чакане за връзка с оператор 8 (осем)минути.
Оказа се, че излязла фактура, която трябва да се плати. ОК, дойде време да си платя първата сметка. Предплатеното явно е изчерпано.
Обясниха ми, че няма проблем да се плати онлайн - регистрирам се в mytelenor, и плащам.
Отивам на mytelenor през телефона ми - регистрация се прави, като изпратиш СМС (безплатен за в България) на № 5005, и ти връщат СМС на телефона с нужния код.
Изпращам СМС, телефона ме предупреждава, че може да се таксува, но нямам друг път.
Минават не само секунди, не само минути, но повече от час, без никакъв отговор.
Второ позвъняване на 089 123:
Чакане за връзка с оператор 12 минути.
Ала-бала-портокала-трябвало-за-секунди-да-пристигне-кода...
Все пак накрая се изясняваме, че звъня от мтелски номер. От който и съм пратил СМС-а.
Ааааа, не можело така. Трябвало да изпратя СМС-а от теленорски номер! Само тогава начина сработвал. (А това никъде на сайта не го пише.)
- И какво правим сега? Аз нямам такъв номер.
- Ами, естествено и логично, вадите сим картата от рутера, поставяте я в телефонА, и изпращате смс!
За мене нито е естествено, нито е логично, да ръчкам по разни джаджи и да менкам това, което е в тях, защото аз не съм IT гуру, работещ в Теленор. Аз съм обикновен българин, ползващ услуга, предлагана от Теленор. И очакващ услугата да е достатъчно качествена и да мога да си я плащам лесно. Все пак немалка част от българите не живеят в областен град и да могат да идат за 5-20 минути до каса. Нали, в края на краищата, това е смисълът на онлайн услугите и онлайн банкирането - от всяка точка, където се намираме.
Та тъй - изравям старата Нокия, че телефона ми е с микро сим карта, а рутера е с по-голяма, опитвам да заредя батерията през usb от компа, не става, ровя за три години не ползваното зарядно, не го намирам - естествено, все пак успявам да прелъжа компа и нокията да се разберат и да започне зареждане на батерията.
Намествам сим картата от рутера/модема в Нокията, цъкам на пауър бутона, като през цялото време ме гложди мисълта - какъв е ПИН кода на сим картата от рутера? В рекламната хартиена чантичка, където са всички бумаги от покупката и договорите, не откривам голямото картонче, от което е откъртена сим картата; а и се сещам, че сим картата я монтираха в рутера в магазина и нямам спомен да са ми давали остатъка от нея.
Притесненията ми са напразни. Нокията не ми иска ПИН код.
Иска ми да въведа Network securty key - 8 цифрен. А такъв не намирам никъде! Приемам, че явно съм живял непълноценно досега, понеже никога не съм срещал такова животно.
Решавам да ползвам контактната форма от сайта на Теленор.
Неизвестно по каква причина, ми искат три имена. Задължително.
Телефон за контакт, имейл адрес. Добре.
Стигаме опция "Клиент ли сте на Теленор?"
Ми, клиент съм. Имам договор с тях, пари имам да им давам. Цъкам смело!
Ядец:
"Използван мобилен/фиксиран номер на Теленор, за който е запитването *
+359 "
Нямам такъв номер.
Хем съм клиент, хем не съм.

Вече 6 часа не мога да дам пари на Теленор. Фирма, предлагаща цифрови услуги, 21-ви век, България.
Може би защото хем съм клиент, хем не съм.
Или?...

Та, драги ми друзя и таваришчи, не бива много да се сърдим на държавната администрация за глупостите, които прави, за да ни стъжни живота.
 
Как да не пише на сайта им, че mytelenor е за техни абонати?
 
Кат Гришо такоа и ние такоа... Теленор са го докарали само на дебилски реклами и дотам.

Баща ми и едната ми сестра са абонати на ТелеЗор и да се свържеш с тях (особено когато е най-спешно) е 6-ца от тотото. А мръднА 2 крачки у лево - нЕма обхват. Изобщо тука има, тука нема е услугата на тоя смешен телеком като за 21-ви век. ''Най-бързата 4G мрежа'' е по-бавна от 3G мрежата на Свива ком - ползвам домашен мобилен интернет и от двата Може още да не са станали нагли копелета като Ментел и Свива, ама услугата им е супер аматьорска, пък Градинаров тръгнал онлайн сметки да им плаща. :)
 
Последно редактирано:
Как да платим сметка в Теленор?
На пръв поглед, това е идиотски въпрос, особено за член на този форум. :mad:

Вече 6 часа не мога да дам пари на Теленор. Фирма, предлагаща цифрови услуги, 21-ви век, България.
Може би защото хем съм клиент, хем не съм.
Или?...

Та, драги ми друзя и таваришчи, не бива много да се сърдим на държавната администрация за глупостите, които прави, за да ни стъжни живота.

Не разбирам какъв е проблемът, ако имаш интернет - можеш да платиш от сайта им, от приложението МайТеленор, през epay.bg, през интернет банкиране по персоналния си IBAN в Теленор. Освен това, сметка можеш да платиш на почти всеки банкомат и всяка каса на easy pay, както и в техните магазини, до които обаче не ти се ходи...
Все пак сме 2017-та, нали се сещаш...

малко те е мързяло, чини ми се....
 
Еееех, чукча, чукча - четенето е трудно. Един телефон вече е по-умен от теб, макар да работи само с два знака - нула и единица.
Не се справяш с това:

nom_4isla.jpg
,

а какво ли би се случило, ако трябва да се справяш с това:

semafor.jpg

?
 
Аз моали (така и така всички на такъв език говорите тука) да ва питам булшинството - за къв курац всичките сте на тия мобилни интернети със сим карти и не знам си кво? Толкоз ли един нормален интернет доставчик няма? Аз съм от Добричка област и ползвам услуги на Интернет доставчик. Няма ментели, телемори и вивацоми. Вии ко дирите при тях?
 
Аз моали (така и така всички на такъв език говорите тука) да ва питам булшинството - за къв курац всичките сте на тия мобилни интернети със сим карти и не знам си кво? Толкоз ли един нормален интернет доставчик няма? Аз съм от Добричка област и ползвам услуги на Интернет доставчик. Няма ментели, телемори и вивацоми. Вии ко дирите при тях?

Ми няма, бе чуек. У наше село единствената алтернатива на коми-тата е един кьорав доставчик, дето трябваше да му се моля да ми пусне нета, пък той ми се караше, че свалям 2 филма и скапвам нета на цялата махала. След като 5 пъти ми каза ''бегай, че си баси торентьора - бегАх. Нямах проблем с нета на виваком, който беше по медна свързаност, но след закриване на стационарния тел-пост се наложи да сменя и нета с мобилен - мъка голяма.
 
Последно редактирано:
Вискяре, цялата тая работа можеше да я свършиш буквално за 5 мин. Нужно ти е да знаеш персоналния си номер, ако не знаеш - звъниш на 123 да ти го кажат. След това звъниш на свой приятел с теленорски номер, който има профил в системата да ти плати онлайн, а ти като се видиш с него ще му върнеш парите и ще го почерпиш, че ти е свършил работата.
 
Нанди - даваш ми добра идея за бизнес: ай да станем с теб доставчици на интернет. За членове на форума - отстъпка. :D
 
Аз моали
Къданемойш. :D
Пали свещ Булсатком да не ти изкупи доставчика. Че тогава ще видиш мечка на моторетка.
Аз съм на село, и - сещаш се, има само един кабелен доставчик, с жици под звездите. Биваха нещата, докато не ги изкупиха БСкомци - скочили са в дълбокото, изтеглили 6 цифрен заем в доларес и поръчали спътник да продават тиви на африканците. Изкупуват всички малки доставчици, които им попаднат, интересуват ги само приходите. Седял съм по седмица без нет. За пропадналите пакети да не говоря. Не можеш да се свържеш с никого, освен с телефонистката, която "ще предаде".
А 4G кулата ми е на 600 м по права линия - сега не ми пука дали вали, дали трещи, дали бели мечки ходят по двора. Стига мрежата на ЧЕЗ да не се скапе. :D Скоростта ми видимо е по-голяма, няма изгубен пакет при ping, имах едно прекъсване от около 30 сек веднъж.
 
Къданемойш. :D
Пали свещ Булсатком да не ти изкупи доставчика. Че тогава ще видиш мечка на моторетка.
Аз съм на село, и - сещаш се, има само един кабелен доставчик, с жици под звездите. Биваха нещата, докато не ги изкупиха БСкомци - скочили са в дълбокото, изтеглили 6 цифрен заем в доларес и поръчали спътник да продават тиви на африканците. Изкупуват всички малки доставчици, които им попаднат, интересуват ги само приходите. Седял съм по седмица без нет. За пропадналите пакети да не говоря. Не можеш да се свържеш с никого, освен с телефонистката, която "ще предаде".
А 4G кулата ми е на 600 м по права линия - сега не ми пука дали вали, дали трещи, дали бели мечки ходят по двора. Стига мрежата на ЧЕЗ да не се скапе. :D Скоростта ми видимо е по-голяма, няма изгубен пакет при ping, имах едно прекъсване от около 30 сек веднъж.
Ползвам в момента Булсатком - 100/100 скоростта, точно за колкото плащам.
В Казанлък закупиха кабеларката - скоростите вдигнаха, цените по-добри и при дъжд не спира вече. Ама ти не можеш да си от "стадото", трябва да си различен - да ядеш черни домати, син пипер и да ползваш интернет не по предназначението му...
 
Аз използвам теленор от 1 година и нямам абсолютно никакви проблеми. Винаги имам обхват и бърз интернет. Плащам си сметката онлайн с дебитна карта и няма никакви проблеми. Кода за който говориш ти аз го получавам в рамките на 10 секунди след като си въведа номера в сайта.
 
да ползваш интернет не по предназначението му...

Ей, тва ма фърли в размисли. За какво ли друго може да се използва интернетя, освен по основното му предназначение? Вискяра е екстравагантен, сигурно оре физически във Farmville?
 
След това звъниш на свой приятел с теленорски номер, който има профил в системата

giphy.gif


Да мина през Русе, като пътувам от София за Бургас, казваш.
 
след като си въведа номера в сайта
Явно си открил нещо, дето и операторките на телефона не знаят.
Що не указа къде го въвеждаш, а трябва да те питам?
 
Блинки, вземи мерки!
Някой е хакнал профила на хирото - той никога никого не хвали. Това не е негово писане.
 
Да мина през Русе, като пътувам от София за Бургас, казваш.

Щом казваш, ако така ти е по-пряко. Само дето това което ти написах съм го правил и го правя. Работа буквално за по-малко от 5 мин. Може би нямаш приятел, абонат на Теленор, който да ти помогне?
 
Защо някой трябва да ми помага, понеже някой с голяма заплата не си е свършил работата както трябва?
 

Горе