Как да си инвестираме добре парите в Интернет Бизнес ?

lowriderzzz

Well-Known Member
Здравейте искам да пусна още една статия относто как се започва и инвестира в онайн бизнес. Да предъпредя обаче, че я преводох от един пост в wariorr форума. Стори ми е подходяща за тук. Дано е полезна.


Най-удобното нещо в интернет е, че не е необходимо да се нуждаем от големи суми, които да инвестираме в започването на онлайн бизнеса си.
Не харчи и не инвестирай никакви пари преди да си наясно с това какъв онлайн бизнес точно искаш да започнеш.

Да нямаш представа за това какво ще продаваш или на кого ще продаваш хич не е добра. Не се впускай в пазар основан строго на потенциален доход.

Ще ти трябва да научиш доста повече преди да се надяваш да изкараш пари по интернет.

Това да си на ясно играе ОГРОМНА роля за успеха в интернет. Надявам се и тази тема да внесе малко яснота. Много е просто, когато знаеш и страхотно трудно, когато не знаеш.

Интернет като цяло е нещо просто. Там можеш да продаваш едно от двете:

1. Продукти
2. Услуги


Това е!

И това да се продават услуги или продукти онлайн се стича по този основен начин за всеки, без значение какво продават.
Трафик>Страница за записване>Серия от автоматични отговори или новинарник> Рекламна страница
Това е много просто, но ние интернет търговците сме склонни да усложняваме нещата.

Но без значение каква е нишата ти или дали продаваш продукт или услуга, знаеш ли какът ти е бизнес модела ?
Бизнес модел е рамката или скелета на бизнеса ти. Като цяло има 3 основни бизнес модела


1. Модел основан на членство

Този модел ти позволява да построиш общност от хора (членовете на сайта) които имат дадена страст относно темата на сайта. Може да имаш месечни такси или годишни или да нямаш и да печелиш от реклама, но във всеки случай ти се стремиш да придобиеш пасивен приход.
Има много книги, които да ти помогнат да построиш бизнес модел основан на членство.


2. Модел основан на продукти


Продаването на продукти ти позволява да си максимизираш времето и усилията като продаваш неща и вещи отново и отново. Това може да са материални вещи ли информационни продукти. Информационния маркетинг си отделен под-модел вътре в продуктовия модел. Информационния маркетинг ти позволява да си „осребриш мозъка“, тоест да създадеш само ВЕДНЪЖ продукт основавайки се на това, което знаеш и да продължиш да го продаваш пак и пак и пак.

Тук се включва и афилиейтния модел. Може да избереш да рекламираш продукти или услуги като афилиейт (партньорска програма).


3. Модел основан на услуги

Продаването на услуги е супер поради: 1) генерирането на бърза печалба (както в случаи с писане на статии или публикуване на видео) и 2) установяване на твоя опит и знания и получаване на отзиви. (testimonials)

Както и да е обаче в дълготраен план тук трябва да предложиш някаква услуга в замяна на ДИВИДЕНТ. Най-голямото предимство на Оналйн Маркетинга е Опорната Точка. Онлайн имаш възможност да за „лостово повдигане“ на твоето време, пари и опит по експонента.

Всички имаме по 24 часа на ден. Време е обективно да се вгледаш за това, което очакваш от тези часове които вкарваш в Интернет маркетинга всеки ден. Очаквай повече от себе си от своите бизнес партньори, клиенти и т.н.

Какви резултати ще получиш за прекараните часове всеки ден ? В края на краищата услугата ти би трябвало да е в дъното на „продажната ти фуния“ и да струва повече от вложеното време и усилия. (всички имаме ограничено време всеки ден).
Забавното (и объркването) идва с безкрайните възможности за смесване и напасване на различните модели описани по-горе. Ако току що започваш или едва правиш пари, придържай се към простотата:


ИЗБЕРИ ЕДИН!

1. Избери ЕДНА ниша. (нещо, което те влече и знаеш дост за него)

2. Избери ЕДИН потенциален пазар за своите услуги или продукти. (Кои ще са хората, които да купят това, което предлагаш? Колкото по-конкретен си и колкото повече стесняваш кръга толкова и по-успешен ще си)

3. Избери само ЕДИН бизнес модел.

Сега, ако си наясно в кой бизнес модел ще се включиш: ФОКУСИРАЙ се! ( и спри да си харчиш парите за информация не свързана с твоята ниша и пазар точка по въпроса!)

Ф – F - Follow - следвай
О – O – One - един
К – C – Course - курс
У – U – Until - докато
С – S – Successful – успееш


И запомни. Създай си списък с хора!

В интернет бизнеса е много лесно да поставиш каруцата пред магарето. Поеми дълбоко въздух и си изясни какъв бизнес ИСКАШ наистина. Не се тревожи откъде ще получиш трафик и недей купува скъпи продукти за трафик, преди да си наясно с нещата от по-горе. 1 – какъв ти е бизнес модела, 2 – коя е нишата ти, 3 – Кой е потенциалния ти пазар.

Успелите бизнес хора ще ти кажат, че маркетинга е повече от половината усилие , което е необходимо за успех. Така че избери си ниша, таргетирай си пазара и бизнес модела. После прекарай повече от времето и усилията си да го рекламираш и промотираш.
Ако нямаш стабилен план или система, ТОГВА е трудно. Една добра система ще ти спести години ( и много пари) по време на кривата ти за научаване.

За това аз препоръчвам инвестиране в поне един подробен курс по интернет маркетинг.(или учител, който да ти даде подобни съвети) от колкото да харчиш по 20 лв. за всяка една книга.

Най-много ми помогна на мен един курс от $1500, който вече не е валиден. Това беше обучение за истински бизнес собственици, но си беше наистина всичко от А до Я относно интернет маркетинга. Всичко друго от тези книжлета за по 10 - 20 лв. просто пасваше някъде по системата.
Изготви си стабилен план и система и ги следвай. Това е най-важния ми съвет. !

***Пак да кажа, че статията е преведена от пост относно тема от warrior форума.***
 

Горе