toretic
Member
Питам специално за позиционирането и блендването.
Забелязал съм, че, ако сложа рекламен елемент на място което се гледа, т.е. да го блендна добре, имам по-добра кликаемост, защото след време посетителите спират да гледат това място, ако изпъква и като цяло го игнорират занапред, но, ако е добре бленднато не се забелязва много добре и имаме повече кликаемост.
А примерно рекламен банер на място което не се следи постоянно, като футера или някъде далече от съдържание и навигация е хубаво да е шарено и да изпъква, да се вижда, че е реклама, примерно, аз ползвам ротация на различни цветове които са шарени и набиват на очи, като използвам вече доказани цветове които привличат вниманието на хората.
Мисля, че казах достатъчно за момента, останалото зависи от вас .
Забелязал съм, че, ако сложа рекламен елемент на място което се гледа, т.е. да го блендна добре, имам по-добра кликаемост, защото след време посетителите спират да гледат това място, ако изпъква и като цяло го игнорират занапред, но, ако е добре бленднато не се забелязва много добре и имаме повече кликаемост.
А примерно рекламен банер на място което не се следи постоянно, като футера или някъде далече от съдържание и навигация е хубаво да е шарено и да изпъква, да се вижда, че е реклама, примерно, аз ползвам ротация на различни цветове които са шарени и набиват на очи, като използвам вече доказани цветове които привличат вниманието на хората.
Мисля, че казах достатъчно за момента, останалото зависи от вас .