Здравейте,
ровя се из нета и гледам, че много големи фирми (за US пазара говоря) имат по няколко сайта на сродна тематика. Имат един основен МАРКА.ком и много странични, обикновено EMD.
Та как работят?
1. Предоставят една и съща услуга от различни фирми?
2. Предоставят една и съща услуга от различните сайтове, но от една и съща фирма?
3. Пренасочват посетителя от страничните сайтове към главния и тогава предоставят услугата? - едва ли е това, но ...
Направи ми впечатление главно при застраховките. Има си няколко фирми на пазара, които си имат сайтове. Но има и сайтове от рода на домашназастраховка.ком, застраховкаНаИмуществото.ком и т.н. разбрахте ме (надявам се). Та всеки от тези сайтове си има форма за запитване, телефони, адреси и т.н.
Въпросът ми е повече от маркетингова гледна точка, но и от гледна точка на SEO ще ми е любопитно какво ще кажете.
ровя се из нета и гледам, че много големи фирми (за US пазара говоря) имат по няколко сайта на сродна тематика. Имат един основен МАРКА.ком и много странични, обикновено EMD.
Та как работят?
1. Предоставят една и съща услуга от различни фирми?
2. Предоставят една и съща услуга от различните сайтове, но от една и съща фирма?
3. Пренасочват посетителя от страничните сайтове към главния и тогава предоставят услугата? - едва ли е това, но ...
Направи ми впечатление главно при застраховките. Има си няколко фирми на пазара, които си имат сайтове. Но има и сайтове от рода на домашназастраховка.ком, застраховкаНаИмуществото.ком и т.н. разбрахте ме (надявам се). Та всеки от тези сайтове си има форма за запитване, телефони, адреси и т.н.
Въпросът ми е повече от маркетингова гледна точка, но и от гледна точка на SEO ще ми е любопитно какво ще кажете.