nikolaicho
Active Member
Когато оптимизирам по дадена, ясна ключова дума или фраза, следвам стандартните практики, социален буукмарк, различните директории, форумни профили, пинг и т.н.
Интересно ми е обаче как се прави ON и OFF page оптимизация, на сайт, който няма основна ключова дума. Съдържанието на този сайт ще се генерира изцяло от потребителите му.
И тъй като говоря доста общо, да конкретизирам малко: да приемем, че аз незнам и дори не подозирам за съществуването на фейсбук. Искам да го намеря през гугъл. Съответно бих изписал всякакви простотии (защото съм просто потребител), докато евентуално стигна до фейсбук.
Същевременно фб страниците и групите си се индексират добре, а там точно потребителите генерират съдържанието.
Търся съвет за добри практики в този случай. Освен валидиран CSS и HTML, използване на H1,H2 тагове, тайтъли и т.н. какви други похвати могат да се ползват в такъв случай.
Интересно ми е обаче как се прави ON и OFF page оптимизация, на сайт, който няма основна ключова дума. Съдържанието на този сайт ще се генерира изцяло от потребителите му.
И тъй като говоря доста общо, да конкретизирам малко: да приемем, че аз незнам и дори не подозирам за съществуването на фейсбук. Искам да го намеря през гугъл. Съответно бих изписал всякакви простотии (защото съм просто потребител), докато евентуално стигна до фейсбук.
Същевременно фб страниците и групите си се индексират добре, а там точно потребителите генерират съдържанието.
Търся съвет за добри практики в този случай. Освен валидиран CSS и HTML, използване на H1,H2 тагове, тайтъли и т.н. какви други похвати могат да се ползват в такъв случай.