hristomitkov
Member
(актуализирана на 14.01.2016г)
Въпросът с партньорството, засяга абсолютно всеки, който се занимава с AdWords. Това може да са акаунт мениджъри, консултанти, собственици на рекламни агенции и други специалисти в областта на рекламата.
Тази статия е част от поредицата ни Google Adwords Certifications Exams и има за цел да ви помогне при прехода от отделен специалист към Google Партньор. Ето два важни въпроса, които са свързани със сертифицирането и придобиването на статут „Партньор“.
Как да станем Google Certified Partner?
Основните изисквания са:
• Акаунт в Моя Клиентски Център (МКЦ), който е свързан с профила ви в Гугъл Партньори
• 90 дни активност в МКЦ с минимални изисквания за „Поддръжка и Грижи за клиента“
• Похарчени най-малко 10 000$ в рамките на 90 дни, считано от деня, в който МКЦ е свързан с акаунта в Гугъл Партньори
Как да станем Individually Qualified – Индивидуален специалист?
Изискването е да се демонстрират знания и опит в областта на AdWords. Това означава, че трбява да преминете изпита Fundamentals и един от изпитите за напреднали Display или Search – препоръчително и двата. След като отговорите на тези критерии можете да работите като Individually Qualified без изискването за минимална изхарчена сума.
Съвети:
• Учете от GCP, Adwords Help, Official AdWords Community
• Докато четете създавайте кампании, тествайте инструменти и функции, правете отчети и сравнявайте резултатите.
• Търсете, споделяйте и оценявайте всяка информация във форума
Използвайте това: Въпроси, отговори и източници за Google Adwords Search Advanced certification exam
Вижте темите във форума:
Въпроси и отговори Google Adwords Display Advanced certification exams
Въпроси, отговори и източници за Google Adwords Advanced Search Exam
Въпроси, отговори, източници - Google Mobile Advertising Exam
Въпроси, отговори, източници - Google Adwords Video Marketing Exam
Въпросът с партньорството, засяга абсолютно всеки, който се занимава с AdWords. Това може да са акаунт мениджъри, консултанти, собственици на рекламни агенции и други специалисти в областта на рекламата.
Тази статия е част от поредицата ни Google Adwords Certifications Exams и има за цел да ви помогне при прехода от отделен специалист към Google Партньор. Ето два важни въпроса, които са свързани със сертифицирането и придобиването на статут „Партньор“.
Как да станем Google Certified Partner?
Основните изисквания са:
• Акаунт в Моя Клиентски Център (МКЦ), който е свързан с профила ви в Гугъл Партньори
• 90 дни активност в МКЦ с минимални изисквания за „Поддръжка и Грижи за клиента“
• Похарчени най-малко 10 000$ в рамките на 90 дни, считано от деня, в който МКЦ е свързан с акаунта в Гугъл Партньори
Как да станем Individually Qualified – Индивидуален специалист?
Изискването е да се демонстрират знания и опит в областта на AdWords. Това означава, че трбява да преминете изпита Fundamentals и един от изпитите за напреднали Display или Search – препоръчително и двата. След като отговорите на тези критерии можете да работите като Individually Qualified без изискването за минимална изхарчена сума.
Съвети:
• Учете от GCP, Adwords Help, Official AdWords Community
• Докато четете създавайте кампании, тествайте инструменти и функции, правете отчети и сравнявайте резултатите.
• Търсете, споделяйте и оценявайте всяка информация във форума
Използвайте това: Въпроси, отговори и източници за Google Adwords Search Advanced certification exam
Вижте темите във форума:
Въпроси и отговори Google Adwords Display Advanced certification exams
Въпроси, отговори и източници за Google Adwords Advanced Search Exam
Въпроси, отговори, източници - Google Mobile Advertising Exam
Въпроси, отговори, източници - Google Adwords Video Marketing Exam
Моля не забравяйте да споделите тази публикация. Приятно четене и успех?
Последно редактирано: