lowriderzzz
Well-Known Member
Здравейте! Ето още една от записките ми, които бях превел преди време и сега се сетих за нея. Нахвърляно е на кратно, но целта е да даде малко по-обща представа на започващите с интернет бизнес.
Приятно четене!
Правилото е: Победи още преди да си започнал.
С това имам в предвид, проучи и се убеди, че това което ще продаваш ще се купува. Или инвестирай времето си в това да намериш правилна ниша и залежала нужда вместо това да разработиш продукт, който няма да се продава.
Ето какво сочи статистиката: Повечето бизнеси се провалят защото не разбират пазара правилно. 80% от бизнесите се провалят в първите 5 години, а още 10% в следващите 5.
Пазар = Клиент + Продукт
Ние може да изберем това, което да продаваме, но ако не „напипаме“ правилната ниша нищо не може да ни помогне.
Нишова психология
Това да научим изкуството да накараме „животното в човека“ да ни даде неговите трудно спечелени пари е умение , което си струва да развиваме и обработваме.
Основна грешка при подбирането на ниша е да изберем такава, която ни се струва забавна и интересна на нас самите.
Веселите и „шарени“ на пръв поглед ниши в повечето случай се оказват провал. За това е необходимо да разбираме психологията, която стои зад добрата ниша.
Нишовата психология се отнася до:
Нишите всъщност се оказват НУЖДИ.
Трябва да се научим да мислим за нишите като за различни нужди у хората.
Правилото е: Търси клиенти, които търсят теб.
Започни да си задаваш въпроса: Какво е решението на проблем или желание, което хората вече търсят ?
SEO маркетинга се опира на това, когато хората търсят решения на проблеми или удоволетворяване на свои желания.
Фокусирай се върху хора, които са „активирани“ до тази степен, че те вече активно търсят как да си решат проблема.
Продуктите са „Нишови бизнеси“.
Пример: Голяма ниша може би ще е информация за това как се печелят пари. По малка ниша ще е информация за това как се печелят пари по интернет, още по-малка ниша ще е информация за това как се печелят пари от блог, още по-малка ниша – как се печелят пари от блог в който рекламираме афилиейтни продукти да речем и прочие.
2 начина по, които хората биват мотивирани.
Но е доказано, че всички хора са почти ДВОЙНО по-мотивирани да избягат от нещата, които не искат или не искат да им се случат.
Мотивацията за поправянето на проблем или страх е 200% по силна от желанието да се постигне нещо.
Пример 1: би ли си отрязал ръката, ако ти дадат $1 000 000 ?
Пример 2: Повечето хора, които играят хазарт залагат двойно повече, когато започват да губят пари.
Продаването на лекът за даден проблем е по-лесно от колкото да се продава метод за предотвратяването на проблема.
3-ТЕ ОСНОВНИ НИШИ В ИНТЕРНЕТ
1 – Здраве
2 – Връзки (взаимоотношения)/романтика
3 – Пари/Бизнес
Защо тези три ниши са толкова успешни? Пирамидата на Ейбрахам Маслоу отговаря на този въпрос. Ние притежаваме няколко нива на нужди. Когато имаме основна нужда, която не сме задоволили, ние буквално сме обладани от нея. Тя продължава да ни притеснява емоционално и умствено, докато не я запълним.
3-те нива от пирамидата на Маслоу
Пример: когато сме в обстановка, в която усещаме че ни липсва обич, се появява желание у нас да си намерим партньор в живота.
3-те мега ниши отговарят на нашите основни нужди.
Така, че когато продаваме и рекламираме нещо, ние не си говорим на себе си, ние говорим на някой, който има нужда, която го кара да търси решение за това как да я запълни.
Това е напълно различен начин на мислене.
Ако ще избираш ниша, се убеди, че е такава , около която има много страст и ще донесе на клиентите решението, което те искат. А не просто обща информация.
Апелирай към начинаещите!
Обобщение:
Упражнение за стесняване на нишата:
При вече избрана ниша, намери 20% или по-малко от хората, които са готови да закупят нещо на момента.
Намери точно тази малка част от хора, които ще почувстват, че този продукт е създаден именно за тях.
Продължавай да стеснявах кръга от хора и да стесняваш нишата, докато не ти свършат нивата през които минимизираш.
Пример за стесняване на нища: Взаимоотношения (това е голямата ниша) > Запознанства (това по-малка ниша) > Съвети за запознанства (още по-малка ниша) > Съвети за запознанства само за мъже (още по-малка) > Съвети за запознанства по интернет за мъже > и така докато се изчерпят нивата на стесняване.
Целта е да се намерият 20 те %-та, в самата ниша, които ще включват 80-те %-та мотивирани до такава степен, че да заплатят.
Примери за общи категории, по които се стеснява:
Мъже/Жени
Личен/професионален
Възраст/Етап от живота
Придобиване/Загуба
Това е за сега от мен... оставете коментар, споделете дали ви харесва ?
Приятно четене!
Правилото е: Победи още преди да си започнал.
С това имам в предвид, проучи и се убеди, че това което ще продаваш ще се купува. Или инвестирай времето си в това да намериш правилна ниша и залежала нужда вместо това да разработиш продукт, който няма да се продава.
Ето какво сочи статистиката: Повечето бизнеси се провалят защото не разбират пазара правилно. 80% от бизнесите се провалят в първите 5 години, а още 10% в следващите 5.
Пазар = Клиент + Продукт
Ние може да изберем това, което да продаваме, но ако не „напипаме“ правилната ниша нищо не може да ни помогне.
Нишова психология
Това да научим изкуството да накараме „животното в човека“ да ни даде неговите трудно спечелени пари е умение , което си струва да развиваме и обработваме.
Основна грешка при подбирането на ниша е да изберем такава, която ни се струва забавна и интересна на нас самите.
Веселите и „шарени“ на пръв поглед ниши в повечето случай се оказват провал. За това е необходимо да разбираме психологията, която стои зад добрата ниша.
Нишовата психология се отнася до:
- Това да открием къде хората биват задействани емоционално...
- … така че те да са вече насочени към това да открият разрешение на проблемите си или задоволяване на техните нужди.
Нишите всъщност се оказват НУЖДИ.
Трябва да се научим да мислим за нишите като за различни нужди у хората.
Правилото е: Търси клиенти, които търсят теб.
Започни да си задаваш въпроса: Какво е решението на проблем или желание, което хората вече търсят ?
SEO маркетинга се опира на това, когато хората търсят решения на проблеми или удоволетворяване на свои желания.
Фокусирай се върху хора, които са „активирани“ до тази степен, че те вече активно търсят как да си решат проблема.
Продуктите са „Нишови бизнеси“.
- Във всяка ниша има и под-ниши
- Търси клиенти, които търсят решения на проблеми във всяка малка под-ниша
- Създай продукта около тази малка под-ниша
Пример: Голяма ниша може би ще е информация за това как се печелят пари. По малка ниша ще е информация за това как се печелят пари по интернет, още по-малка ниша ще е информация за това как се печелят пари от блог, още по-малка ниша – как се печелят пари от блог в който рекламираме афилиейтни продукти да речем и прочие.
2 начина по, които хората биват мотивирани.
- Някой хора биват мотивирани, от това да се придвижват към нещата, които искат
- Други са мотивирани от това да избягват нещата, които не искат.
- Разбира се всеки от нас има по-малко или повече и от двете.
Но е доказано, че всички хора са почти ДВОЙНО по-мотивирани да избягат от нещата, които не искат или не искат да им се случат.
Мотивацията за поправянето на проблем или страх е 200% по силна от желанието да се постигне нещо.
Пример 1: би ли си отрязал ръката, ако ти дадат $1 000 000 ?
Пример 2: Повечето хора, които играят хазарт залагат двойно повече, когато започват да губят пари.
Продаването на лекът за даден проблем е по-лесно от колкото да се продава метод за предотвратяването на проблема.
3-ТЕ ОСНОВНИ НИШИ В ИНТЕРНЕТ
1 – Здраве
2 – Връзки (взаимоотношения)/романтика
3 – Пари/Бизнес
Защо тези три ниши са толкова успешни? Пирамидата на Ейбрахам Маслоу отговаря на този въпрос. Ние притежаваме няколко нива на нужди. Когато имаме основна нужда, която не сме задоволили, ние буквално сме обладани от нея. Тя продължава да ни притеснява емоционално и умствено, докато не я запълним.
3-те нива от пирамидата на Маслоу
- Оцеляване -> се отнася за Нашето здраве
- Обич -> се отнася за връзките и взаимоотношенията, които имаме с други хора
- Сигурност/безопасност -> се отнася за парите и финансите ни
Пример: когато сме в обстановка, в която усещаме че ни липсва обич, се появява желание у нас да си намерим партньор в живота.
3-те мега ниши отговарят на нашите основни нужди.
Така, че когато продаваме и рекламираме нещо, ние не си говорим на себе си, ние говорим на някой, който има нужда, която го кара да търси решение за това как да я запълни.
Това е напълно различен начин на мислене.
Ако ще избираш ниша, се убеди, че е такава , около която има много страст и ще донесе на клиентите решението, което те искат. А не просто обща информация.
Апелирай към начинаещите!
- Ние забравяме какво е усещането да сме нови в дадена област
- Особено, ако става дума за нещо, което вече сме се усетили как действа
- Ние таргетираме НАС САМИТЕ, само че когато сме започнали.
Обобщение:
- Победи преди да си започнал – избери нишата си с точност и намерение, за да си дадеш най-голям шанс за успех
- Нишите са нужди – Мисли за нужди и така ще откриеш големи ниши
- Търси клиенти, които вече търсят за теб.
- Всеки продукт по отделно представлява своя собствена ниша
- Хората биват двойно по-мотивирани от страх от колкото от желание
- Повечето от парите са в 3-те основни ниши
- Апелирай към начинаещите
Упражнение за стесняване на нишата:
При вече избрана ниша, намери 20% или по-малко от хората, които са готови да закупят нещо на момента.
Намери точно тази малка част от хора, които ще почувстват, че този продукт е създаден именно за тях.
Продължавай да стеснявах кръга от хора и да стесняваш нишата, докато не ти свършат нивата през които минимизираш.
Пример за стесняване на нища: Взаимоотношения (това е голямата ниша) > Запознанства (това по-малка ниша) > Съвети за запознанства (още по-малка ниша) > Съвети за запознанства само за мъже (още по-малка) > Съвети за запознанства по интернет за мъже > и така докато се изчерпят нивата на стесняване.
Целта е да се намерият 20 те %-та, в самата ниша, които ще включват 80-те %-та мотивирани до такава степен, че да заплатят.
Примери за общи категории, по които се стеснява:
Мъже/Жени
Личен/професионален
Възраст/Етап от живота
Придобиване/Загуба
Това е за сега от мен... оставете коментар, споделете дали ви харесва ?