sunstorm
Active Member
Малко петъчна тема: Тук си говорим за разни оптимизации на сайтове във форума и повечето от вас се чудят как да изскочат напред в резултатите. А знаете ли като сте отпред как да продадете на клиентите?
Пресен случай: в сряда поръчах нещо дребно за 5 лева от онлайн магазин за телефонни аксесоари (доставката е за моя сметка). Поръчката направих около 12.00ч. Първо ми казаха, че ще дойде на следващия ден. Отивам аз на куриера, пратката я няма. Обаждам им се. Отговарят ми - Ама тя ще дойде на другия ден.
Добре, преглътнах го, че за 5 лева ще се разкарвам втори път до куриера. Все пак и аз пращам на клиенти из цяла България. Случва се нещо да се обърка.
Отивам на другият ден в петък. Предварително питам в онлайн магазина за номер на товарителницата ми, защото не са ми изпратили. Дават ми го. Отивам до куриера. Пратката я няма. Звъня им, обяснявам им. Отговарят ми: - Ами той колегата е забравил пратката, ма аз съм ви написал товарителница?!?!?!?!?!Да ви я пратя за утре?
Разбира се, че им я отказах. Много мразя да ме разиграват. Този магазин влиза в черния ми списък.
Драги ми смехурковци. За дългите години стаж, никога не съм си позволил да разигравам така клиент. Най-малкото ако се случи да сгрешим бихме предложили безплатна доставка или бихме се ИЗВИНИЛИ и компенсирали клиента! Тука става въпрос за 3,50 доставка, която ми излезе златна без да съм получил нищо. Изгубих сумати време, на мен на служителите в Еконт, вместо да си върша моята работата. Както и гориво. Нерви.
Даже не смятам да им пиша името на тези нещастници, че най-вероятно четат този форум и ще настъпят едни драми.
Та въпроса ми е "И кво както стигнеш до предните места в гугъл? Дори да ти е добро SEO-то, като си смотан търговец - какъв е резултата?"
После реват из форума, че нямат продажби и какво трябвало да променят по темплейта!
Пресен случай: в сряда поръчах нещо дребно за 5 лева от онлайн магазин за телефонни аксесоари (доставката е за моя сметка). Поръчката направих около 12.00ч. Първо ми казаха, че ще дойде на следващия ден. Отивам аз на куриера, пратката я няма. Обаждам им се. Отговарят ми - Ама тя ще дойде на другия ден.
Добре, преглътнах го, че за 5 лева ще се разкарвам втори път до куриера. Все пак и аз пращам на клиенти из цяла България. Случва се нещо да се обърка.
Отивам на другият ден в петък. Предварително питам в онлайн магазина за номер на товарителницата ми, защото не са ми изпратили. Дават ми го. Отивам до куриера. Пратката я няма. Звъня им, обяснявам им. Отговарят ми: - Ами той колегата е забравил пратката, ма аз съм ви написал товарителница?!?!?!?!?!Да ви я пратя за утре?
Разбира се, че им я отказах. Много мразя да ме разиграват. Този магазин влиза в черния ми списък.
Драги ми смехурковци. За дългите години стаж, никога не съм си позволил да разигравам така клиент. Най-малкото ако се случи да сгрешим бихме предложили безплатна доставка или бихме се ИЗВИНИЛИ и компенсирали клиента! Тука става въпрос за 3,50 доставка, която ми излезе златна без да съм получил нищо. Изгубих сумати време, на мен на служителите в Еконт, вместо да си върша моята работата. Както и гориво. Нерви.
Даже не смятам да им пиша името на тези нещастници, че най-вероятно четат този форум и ще настъпят едни драми.
Та въпроса ми е "И кво както стигнеш до предните места в гугъл? Дори да ти е добро SEO-то, като си смотан търговец - какъв е резултата?"
После реват из форума, че нямат продажби и какво трябвало да променят по темплейта!
Последно редактирано: