Кое от тези има повече смисъл за нашата агенция? \

trenda

New Member
Здравейте всички

Избираме домейн за маркетингова агенция за ефективност с име на марка от една дума. За да обясня какво имам предвид, нека използваме „растеж“ като пример (а не истинското име). Опциите са:

growagency.com – доверен класически .com домейн, който е всеобщо признат, но съчетава марката от една дума с „агенция“ в URL адреса.

grow.agency – Модерен, изчистен и поддържа марката от една дума минимална, подобно на това, което много топ агенции правят с .agency или подобни TLD.

Дилемата: Трябва ли да се придържаме към надеждното познаване на .com, което комбинира думата и „агенция“ заедно, когато името на марката е само една дума? Или да изберете уникалността и модерното усещане на домейн .agency и да ги разделите за по-голяма яснота, но да загубите .com?

Какво мислите, че работи най-добре за изграждането на надеждна и запомняща се марка с дългосрочна сигурност?

Не можем да вземем и двете, тъй като и двете не са евтини, така че трябва да се придържаме към една засега.

Благодаря предварително!
 

Горе