Blinky
Owner
За поредна 11-та година бяха обявените топ търговските марки от Interbrand. Лидерът от 2001 до 2011 г. е и най-популярната и скъпа марка - Coca-Cola. Данните сочат, че най-скъп бранд за момента се оценява на 71,861 млрд. долара, като това е цифрата с 2%-товото повишение праямо миналата година.
Класацията се държи от следните компании и търговски марки:
1. Coca-Cola
2. IBM
3. Microsoft
4. Google
5. General Electric
6. Mcdonald’s
7. Intel
8. Apple (тук забележителното е, че марката се оценява на 33.49 млрд. долара, като това е ръст от 58% спрямо година по-рано, тогава когато и компанията бе на задното 17-то място в класацията)
9. Disney
10. HP
11. Toyota
12. Mercedes
13. Cisco
14. Nokia
15. BMW
16. Gillette
17. Samsung
18. Louis Vuitton
19. Honda
20. Oracle
Почти никакви промени спрямо миналата година. Ето и как са до 100-тицата: Top 100 Brands
Класацията се държи от следните компании и търговски марки:
1. Coca-Cola
2. IBM
3. Microsoft
4. Google
5. General Electric
6. Mcdonald’s
7. Intel
8. Apple (тук забележителното е, че марката се оценява на 33.49 млрд. долара, като това е ръст от 58% спрямо година по-рано, тогава когато и компанията бе на задното 17-то място в класацията)
9. Disney
10. HP
11. Toyota
12. Mercedes
13. Cisco
14. Nokia
15. BMW
16. Gillette
17. Samsung
18. Louis Vuitton
19. Honda
20. Oracle
Почти никакви промени спрямо миналата година. Ето и как са до 100-тицата: Top 100 Brands