Blinky
Owner
Избирането на ключови думи, за да оптимизирането на даден сайт / блог е сложен бизнес, и става все по-сложен, тъй като ключовите фрази растат, ставайки все по-дълги (съставени от няколко думи). По мнението на Google, до 20% от заявките за търсене в даден ден са напълно уникални, което означава, че са напълно ново генерирани думички - плод на изобреталността на даден потребит. Ако се опитате да оптимизирате Вашата "tauntaun спални чували" продуктовата страница (не ми е ясен термина - не се занимавам със спални продукти) за "спална tauntaun чанта," за "детска чанта tauntaun " или за "детски" - междузвездни войни спалня - tauntaun чанта от Хот "? Как провете дали да или не оптимизирате за такава дълга Long Tail фраза?
През тази седмица Ранд се завръща със задачата да обясни колко дълга на е "опашката", за която трябва да се оптимизира. Имате някакви предложения за това как да направите това изследване? Дайте ни мислите си в коментарите тук под този пост.
Линк към статията: How Big is Your Long Tail? - Whiteboard Friday
Интересна е и определно ще ви е от полза, ако искате да пораснете в трафика. 20% са най-малкото, което можете да добавите, помислете за вече съществуващите.
През тази седмица Ранд се завръща със задачата да обясни колко дълга на е "опашката", за която трябва да се оптимизира. Имате някакви предложения за това как да направите това изследване? Дайте ни мислите си в коментарите тук под този пост.
Линк към статията: How Big is Your Long Tail? - Whiteboard Friday
Интересна е и определно ще ви е от полза, ако искате да пораснете в трафика. 20% са най-малкото, което можете да добавите, помислете за вече съществуващите.