Коментари в сайта ми

IBMcho

Member
Здравейте,
Търсих в Г нещо по темата, но ми излиза информация само за блог коментари.
Някой има ли наблюдения как влияе публикуването на коментари в сайта ми на продуктите в онлайн магазин да кажем? Или пък блога. И да са чисти коментари без линк в тях или на името на автора. Има ли значение дали са от фб, г или коментари от моя си cms. И изобщо Г разбира ли че това са коментари или си мисли че съм добавил информация към продукта :)
Благодаря за отговорите

Поздрави
 
От: Коментари в сайта ми

Те са може би, най-важните за един продукт, както за Георги така и за хората. Целта са ти все пак клиентите. Ако за коментарите използваш структурни данни, ще е още по-лесно на гугъл да ги различава и оценява.
 
От: Коментари в сайта ми

Задължително е да имаш коментари, особено когато става въпрос за продукт. Ето ти нещо, което би било добре да сложиш: https://disqus.com/
П.п: Ако си с opencart трябва да знаеш нещо, което малцина знаят и фиксват: Гугъл НЕ може да чете стандартния вграден модул за OC коментари.
 
От: Коментари в сайта ми

Коментарите са много важни, дори само заради това че не е възможно да напишеш супер уникални описания на продуктите си. Коментарите ти добавят уникално съдържание, плюс ричснипетите и другите екстри допринасят за по - доброто класиране, тръст ранг, връщане на потребителя, и тнт.
Да не говорим колко добре влияят на потребителското преживяване, и помагат на колебаещите се купувачи.

Аз винаги слагам един модул който след приключване на поръчката изчаква няколко дни и изпраща емайл на потребителя да го покани да коментира, в някой ниши просто прави чудеса.

Има колеги в този форум на които съм го инсталирал и могат да потвърдят думите ми.
 
От: Коментари в сайта ми

Благодаря ви на всички за изчерпателните отговори
Аз наблюдавам все повече хора използват https://disqus.com/ но се чудех дали да пробвам с него, защото съм с Престашоп.
Имам няколко варианта. Единия е да си използвам стандартния модул за коментари (но там съмненията ми бяха, че Гошо може да не знае, че това са коментари, а просто като дописване на съдържанието на продукта). Другите варианта, които обмислях са да разгледам в сайта на преста. Там има добри модули за коментари и да си купя някакъв такъв. Disqus е готин, но аз искам потребителя да коментира без да е нужна регистрация, а аз от своя страна да имам админ панел на модула, в който да одобрявам коментарите или да ги трия съответно :)
@стъклен, какво имаш в предвид под структурни данни?

Поздрави!
 
От: Коментари в сайта ми

Аз лично съм качил фейсбук коментари, защото да се вижда зад коментара кой стои и който коментира да отговаря за думите си
Някой ще кажат, че не се четат от Гугъл тези фейсбук коментари , но аз съм на обратното мнение
 
От: Коментари в сайта ми

Коментарите са много важни, дори само заради това че не е възможно да напишеш супер уникални описания на продуктите си. Коментарите ти добавят уникално съдържание, плюс ричснипетите и другите екстри допринасят за по - доброто класиране, тръст ранг, връщане на потребителя, и тнт.
Да не говорим колко добре влияят на потребителското преживяване, и помагат на колебаещите се купувачи.

Аз винаги слагам един модул който след приключване на поръчката изчаква няколко дни и изпраща емайл на потребителя да го покани да коментира, в някой ниши просто прави чудеса.


Има колеги в този форум на които съм го инсталирал и могат да потвърдят думите ми.
Стан, може ли линк към модула?
 

Горе