pa_lta
Well-Known Member
Добре сега, за нов проект: последно всички започваме /някои сигурно по-скоро продължават :wink:/ да оптимизираме за бранда ни, а не за ключовите думи свързани с него, нали? Освен ако не са по-малко използвани синоними на популярните ключови думи, тогава не е лошо да натиснем и тях, но до колко 10-20% в анкора???!
Основния въпрос ми е- ключова дума като част от името на бранда и сайта, с разлика от една буква, как е - супер или не точно?
Пример фирмата се казва КРУШАН ООД, съответно сайта КРУШАН.bg и/или KRUSHAN.BG, а ключовата дума на която най-много държим е.../сигурно никой не се е сетил:wink:/ круша. И подвъпрос: дали чичо Гугъл няма да ни се сърди за това!???
П.П. Говоря за сайт жадуващ български пациенти и продаващ... мдааа, :clap: точно така - круши
П.П.2. Пресничък съм още във форума и в тематиката, ако може по снизходително, моля!
Основния въпрос ми е- ключова дума като част от името на бранда и сайта, с разлика от една буква, как е - супер или не точно?
Пример фирмата се казва КРУШАН ООД, съответно сайта КРУШАН.bg и/или KRUSHAN.BG, а ключовата дума на която най-много държим е.../сигурно никой не се е сетил:wink:/ круша. И подвъпрос: дали чичо Гугъл няма да ни се сърди за това!???
П.П. Говоря за сайт жадуващ български пациенти и продаващ... мдааа, :clap: точно така - круши
П.П.2. Пресничък съм още във форума и в тематиката, ако може по снизходително, моля!