Дай от начало, какво ще рекламираш. Стока, събитие, услуга ,,,
Задължително - SEO
Препоръчително - Facebook, Adwords
По желание - аз съм рекламирал в една мрежа http://biz-ads.eu и бях доволен от резултатите, но все пак зависи и каква е тематиката на сайта ти.
Да, това е печелеща стратегия. Това според мен е печеливш и то доста модел.
Така е, въпреки че според мен е най-добре цялостна рекламна и маркетингова стратегия, да се използват всички начини за онлайн реклама - дали като част от SEO процеса, дали отделно, няма значение, но: PR статии, интервюта, банер реклама, реклама на клик, видеопрезентации, SEO оптимизация, социални сигнали, имейл маркетинг, обмен на линкове, сателитни сайтове, участия в каталози, директории, форуми и блогове...може и да изпускам нещо, но на прима виста това се сещам Все пак каквото и да се избере е важно да се направи качествено и професионално, не да се търсят най-евтините варианти, както правят повечето фирми и търговци у нас...
Да, съгласен съм. И всичко трябва да следва една визия за нещата. Примерно SEO трябва да му е цел №1, но да се мисли за този метод малко по в страни, защото технически е обвързан с останалите стратегии, а да не говорим, че се изисква много повече време, за да постигне дори минимума в това, което се изисква. Аз лично бих разчитал и на доста медийно присъствие под формата на спонсорство, хем се налагаш като бранд в дадена аудитория, хем печелиш добър линк и ще ти помогне при SEO-то.
Друго - един стабилен бюджет за PPC и Social. Това бих предложил на второ четене. Моментални резултати, но реални ползи след известно време при добра настройка на кампаниите. А именно тази настройка няма как да се случи още в началото.
И може мейл маркетинг, но хора, които са заинтертесувани в продуктите. Определено не с листи, което пак се иска техническо време и кампания за събирането им. И не на последно място - облъчване на вече съществуващите такива. Или някакъв ъпсел.
Медийното присъствие е много силен SEO фактор в последно време, правилни насоки даваш, но това важи по-скоро за фирми и частни лица с по-голям бюджет. Иначе - участие в благотворителни инициативи (реално, не само от гледна точка на SEO), връзки от университетски сайтове, оптимизация на снимките, външна реклама (новите тенденции...), SEO оптимизирани текстове, грамотно написани, разбира се, са сред по-подценяваните или рядко използвани техники. Стига толкова, че да не го превърнем в диалог, но все пак бих се радвал, ако някой научи нещо полезно от тези постове
Може да рекламираш и по офроуд начин, плащаш на две циганета да ти облепят плакати като кандидат президент и да пуснат флаери във всички пощи :wink:
Трябва да рекламираш и отвън матрицата, и ще останеш доволен :beer: