Ако това ще Ви успокои:
1. Лично аз съм имал случаи на един клик от около 800 показвания (на широк банер на прилично централно място в екрана както на настолен компютър, така и на мобилно устройство). Вашата драма е голяма, но не е най-голямата!
2. Когато започнах с тази програма, задавах същите въпроси. Дали не мамят? И... направих проверка, генерирайки си сам кликове. Разбира се, в рамките на разумното като обем. Системата ги отчиташе безпогрешно! Е, няма как да знам дали цената е такава или инаква и кой кому колко е платил за нещо, но бройката се отчиташе перфектно.
Ако говорим по принцип:
1. Трябва да се направи разликата между удобно (евтино, достъпно) и качествено (доходоносно).
2. Трябва да се работи в посока към изграждане на дългосрочна връзка с определени рекламодатели. Имам предвид да се прескочат всички посредници. Така имаме перфектния контрол върху показваните реклами и максималното заплащане. Но това е най-трудното за реализиране.
Възможните причини за малкия обем кликове в конкретния случай може да са много:
- да има силен контраст между рекламата и оформлението на страниците и това да отблъсква потребителите (някои не са съгласни с подобно твърдение, но за мен то е категоричен факт);
- да има несъответствие между съдържанието на сайта и темата на рекламите (това е доста по-сложно като зависимост, но образно казано е така);
- или друго...
Не съм сигурен дали мога да помогна, но ако дадете линк към сайта, със сигурност ще "съветвам" в условия на по-малка неопределеност