От: Мейлинг кампании с внедрени афилиейт линкове?!?
Виждал съм
подобни чуждестранни модели. Сега се сещам за името
Marry Ellen Tribby, тя разработва онлайн списания и то много успешно. Има много добри нейни е-books по темата, потърси ги.
Та каква е идеята. Създаваш онлайн списание, което не измисля само материалите, а е агрегатор на чужди материали. Тоест много малко разходи за контент. Чрез маркетингови стратегии мотивираш хората да се събскрайбнат към твоят мейлинг лист и им изпращаш броевете на списанието си (или отделни статии, по техни критерии). Между статиите вкарваш и своите афилиейт статии с линкове, като гледаш да предлагаш какво се търси. Може линковете ти да са в самото списание или да пращаш отделни мейли към събскрайбърите ти.
Примерно правиш си е-списание за фотография и пускаш афилиейт линкове за фотоапарати и фото-апаратура. По този начин не спамиш, а предлагаш нещо стойностно на клиентите си.
Дали модела е успешен? От личен опит - не знам. Но примери за успешно прилагане на модела има. Всичко зависи от идеята и изпълнението.
Има ли почва за развитие у нас? "У нас" е необрано лозе, има почва за всичко, поне според мен.
Предимства и недостатъци: Предимства - добра конверсия, ако успееш да задържиш читателите си и да им предлагаш наистина това, от което се интересуват.
Недостатъци - нужно е време за акумулация на мейлинг лист и висш пилотаж в намирането и промотирането на правилните продукти.
Програми за разпращане на мейли - Има.
Не претендирам нито за коректност, нито за изчерпателност. Просто представих една идея, която дори аз самият не разбирам много добре.
Това е от мен, успех.