Привет, малко оффтопик
Кое преля чашата при теб с клоудкарта? Че аз имам два магазина там от няколко години и все си викам сменям ги сменям ги, ама все не се решавам
То това, което преля чашата бе една малка капчица. След като преди години си платих еднократно около 300-400лв. за GDPR, изведнъж се оказа, че са направили GDPR 2.0 с абонамент и ако искам да съм актуален и да спазвам буквата на закона трябва да им кихам пак хахах, но това беше капката.
Причините са много:
1. Няма договори. Въпреки, че те го представят като позитив, за мен не е ок всичко да е на честна дума
2. Когато започнах при тях преди 5 години, Евгени още беше при тях, та имах среща лично с него в офиса им и той ми разказваше как при тях практиката е на колкото пари си започнал да си плащаш плана, на толкова ще си и останеш. Как имали клиенти от самото начало, които плащали символични абонаменти, защото това им е била политиката. Евгени се махна и на мен ми вдигнаха плана.
3. Платформата като цяло не е подходяща за моя бизнес. Уж има интеграции с партньорите с които работя, но всяка интеграция си работи сама за себе си, не си "говорят" помежду си. Това което искам аз не могат да ми го предложат след многократни разговори със съпорта. Последния и най-сериозен бе, когато им казах, че приключваме.
4. Политиката им е насочена към абонаментите, искат абонамент за всичко, дори за нещата където навсякъде са безплатни, като SSL сертификат и т.н. Подновяването на домейн и той беше някаква сума Х2
5. Съпорта също не е на ниво или поне не беше в моите случаи. Да не съм голословен ще дам само един пример, в магазина ми филтрите (характеристики, както е в cloudcart) не работеха добре. Искам да кажа, че не можеше да се нацъкат няколко радиобутона, а даваше само по един. Това за мен беше проблем, защото исках моите клиенти да имат възможност да филтрират продуктите по няколко от критериите, а не само по един, логично. Като пуснах тикет ми отговориха, че това било нормалния начин на работа на характеристиките. Контрирах ги, че магазина на Зора не работи така и те ми върнаха, че техния магазин бил custom ultra mega план. В крайна сметка видяха грешката си и го оправиха след няколко седмици, но отношението бе такова, че да не си я признаят. Демек кой съм аз, че да им казвам какво не работи както трябва, нали са велики.
ПП. Cloudcart са идеални ако имаш 5-10...20 продукта на сайта, които да актуализираш ръчно, т.е няма да е проблем и не са ти нужни интеграции и можеш да ползваш ниския им план, все пак е включен и хостинга в цената от който не мога да се оплача.