Моля за мнение относно подредба на оферти в сайт

Desisslava Dimitrova

Active Member
Моля за Вашето мнение!
Търсите почивка някъде и сте отведен до статия за съответната дестинация. Според вас къде трябва да е разположена офертата, за да се види?
Кажете мнението си например за разположението на тази статия.
 
Последно редактирано:
От: Моля за мнение относно подредба на оферти в сайт

Най-грубо нахвърляно, приоритетите при търсене на почивка се подреждат така:
1. За колко пари?/Къде (дестинация)?
2. Къде ще спя (хотел, частен дом и т.н)?
3. Къде ще ям?
4. С какво и как ще се забавлявам?
5. Всякаква друга вода.

Забележка: Booking.com не е сайт за оферти – Примерно изречение: Вижте места за настаняване (почивка, ако ти е оптимизирано така) във Велинград от .... лева, представени в booking.com.
Ако сериозно решаваш да работиш с Booking.com, не е лошо да напишеш няколко статии за предимствата на системата, как най-правилно да резервираме през тях и други подобни.
 
От: Моля за мнение относно подредба на оферти в сайт

Мерси за отговорите!
Ще си коригирам текста в статията.
Добре ли ще бъде Landing страниците да са скрити и във статиите да има линкове към услугите, които извършва booking.com/като начин на резервации, условия и т.н, като разбира се наблегна на хубавите страни на booking/?
И друг въпрос:
Имам още една оферта за афилийет. Ако сложа друг банер под този на booking, с различна форма и текст, ще бъде ли добре?
В смисъл няма ли да стане претрупано с банери в статията?
 
От: Моля за мнение относно подредба на оферти в сайт

Здравей.

Видях я и аз. Съдържанието е добро, но подредбата му е малко лоша. Така, ето какво мога да препоръчам аз:

- разпредели статия на сенции (история, за града, забележителности, места за отдиж, къде да се храня). Всичко, което съпътства една почивка на средностатистическия човек. Не забравяй да направиш интерлинкинг към вътрешни страници, които описват дадени неща. Ще се съгласиш, че не може всичко да се събере в една статия, а то има какво да се напише.


- подребда на снимките в тъмейли, като категория след заглавието на секцията.

- не продавай директно чрез страницата. Такива страници имат за цел друго - да дадат информация, продавайки емоции. Завърши страница със съобщение, насочващи ги към офертата. Не им продавай веднага, те сами ще го потърсят, ако страницата си свърши работата правилно.

- няма да е зле някой видео материал да има, правилно подбран за страницата.

- акцентирай върху наистина важните неща в статията, като например "всяка пролет се следва тасицията ...., която събира над .... души". Важно е да им загаднеш, че могат да са част от това.

- разкажи история, направи един маршрут с must see неща там. Знаеш ли, че няма практика това да се прави - списъци, които тотално неориентираните да следват. С описания, все едно си минал и си го пренесъл на лист.

- календар със събия, които местността ще има. Пак с препратки към всеки един ивент.


Много работа е, но ще вдигне много продажбите. ;)
 
От: Моля за мнение относно подредба на оферти в сайт

Прекалена раздута статия. Все едно искам да отида на ексурзия до Холандия и да попадна на статия "Холандия се намира на планетата Земя и на 1400 светлинни години от слънцето. Луната я огрява под ъгъл 36,7 градуса. Но пък в Холандия продават много вкусни кроасани. иииии...щрак линка на офертата" Трябва най-напред да създадеш сигурност, на това което пишеш. Питай приятелите си, какво търсят за да купят почивка в Банско и я направи така. Нали като излезеш от вризьора си питаш приятелките ти, наистина ли ти е хубава прическата. Е нещо такова направи. Иначе според мен линка, трябва да е в дясно до първата снимка, непосредствено де нея.
 
От: Моля за мнение относно подредба на оферти в сайт

Благодаря на всички за съветите!
Ще се възползвам от насоките ви за по-добра рекламна страница.

Само нещо не разбрах.
- не продавай директно чрез страницата. Такива страници имат за цел друго - да дадат информация, продавайки емоции. Завърши страница със съобщение, насочващи ги към офертата. Не им продавай веднага, те сами ще го потърсят, ако страницата си свърши работата правилно.
Банерът на края на страницата, който сочи към офертите на bookinng да го оставя ли в този вид или да бъде само насочващ линк към местата за почивка?

И още нещо се сетих.

Ако сложа един анонс, който се повтаря във всяка статия, ще има ли проблем?
Например нещо такова:
история, за града, забележителности, места за отдиж, къде да се храня
 
Последно редактирано:
От: Моля за мнение относно подредба на оферти в сайт

не продавай директно чрез страницата. Такива страници имат за цел друго - да дадат информация, продавайки емоции. Завърши страница със съобщение, насочващи ги към офертата. Не им продавай веднага, те сами ще го потърсят, ако страницата си свърши работата правилно.
Имам в предвид, да не го накараш веднага да с големия банер да клика. Все едно след нежна романтира са ти набичат звука и да познат да ти продават хапчета за диария. :) Не е същото, но това може да е ефекта. Поднеси му го по по-приятен начин - чрез линк или добре оформена текст рекламка с картинка. Нещо, което натурално да отговаря на приятно направената вече страница. Много е важно как ще се завърши. Някой даже си позволяват да правят много малки и незначителни препратки, но и в същото време видни, ако има интерес. ;)
 

Горе