Moko
Well-Known Member
Какъв е случаят - пакет интернет и телевизия. Попитах към края на месец Май, как мога да спра услугата - казаха ми с 30 дни предизвестие. Понеже исках да имам интернет до края на Юни, ми препоръчаха да пусна предизвестието на 1 Юни. Добре! На първи Юни отивам в друг офис и казвам същото - искам нет до края на месеца, искам да пусна предизвестие. Казват ми, че било рано - да се върна пак след няколко дни. 2-3 дни по-късно пак отидох и пуснахме молба за прекратяване на услугата. Увериха ме, че повече няма да плащам. Днес (9 август) получавам писмо от Мтел, че имам задължения за периода 14.06 - 13.07 , което съм просрочил и за което ми напомнят. Напомнянето, съответно, струва 80 стотинки.
С две думи :
Прекратявам си услугата в началото на Юни, а те продължават да ми пишат фактури.
Без абсолютно никакво съмнение Мтел са една от най-долните компании на пазара в България - 1000 пъти ги глобяват за какво ли не и пак се правят на глухи и слепи. Пълни педали. И утре сутринта ще ходя да се разправям с хора, които нямат абсолютно никаква вина за случилото се. Кеф, а?
С две думи :
Прекратявам си услугата в началото на Юни, а те продължават да ми пишат фактури.
Без абсолютно никакво съмнение Мтел са една от най-долните компании на пазара в България - 1000 пъти ги глобяват за какво ли не и пак се правят на глухи и слепи. Пълни педали. И утре сутринта ще ходя да се разправям с хора, които нямат абсолютно никаква вина за случилото се. Кеф, а?