Не бичам да хейтя по принцип, но тия от "Риск електроникс" са измамници и днес ме изкараха из нерви. Тааа... преди 5 месеце купих едно HP G62 от "Зора". Беше на добра цена с включена боза("виндиус"). Горе-долу шаваше не съм има оплаквния, докато преди две седмици сдаде багажа - отказваше да се включи. Като съвестен сосбтвеник взех гаранционната карта и подпалих към сервизния център на "Риск електроникс". Намиера се на кучето много дълбоко в г*за на кръговото към Горубляне измежду мангалите продаващи коли втора употребата. Отивам чакам на рецепцията 10 минути появява се една лелка и почва да ми се кара, че не си нося кабела Това добре, обяснявам какъв е проблема, показвам. Отсреща - "Ако се налага преинсталация и искате да се съхранята данните ще ви струва 25 лв.". Казвам, ОК, но ако установите че е преинсталация ми кажете, дет се вика тоя лек и аз мога да си го направя. Лелка: "Добре ще ви се обадим". Обясни ми, че ще отнеме 5 работни да отстранят повредата. Викам си добре е горе долу. Освен това ще мога си следя статуса онлайн. Викам си Уау, много добре. Как обаче да го скледя? Получих на ЛИНК написан ВЪРХУ ХАРТИЕНА БЕЛЕЖКА :shock: Тука вече бяха почти :lol: Компания претендираща да е в IT сектора дава достъп до линк чрез хартиена бележчица.
Както и да е и това преодолях. На петия ден статуса на лаптопа беше: "започнал ремонт", макар тогава да трябваше да е завършил. Звъня - никой. Викам си петък е, може да се приеме за "нормално". Звъня пак понеделник - същия резултат. В четвъртък обаче - изненада статуса се е сменил: "готово от ремонт" Цена 36 лв. Викам ба мааму сигурно е грешка, зер щайгата е в гаранция. Отивам днес и ме посрещат с новината, че всичко е оправено и дължа 36 лв. Тук вече ще пусна малко пряка реч, че е доста натурално:
Аз: Чакайте ама нали е в гаранция"
лелката от "Риск електроникс" : Да, но тя покрива само хардуерни проблеми, вашия не
- Добре, какъв е тогава?
-Операционната Ви система се беше "развалила"
-Е добре де, то това и аз можех да си го оправя, защо не ми се обадихте, че проблема не е гаранционен за да реша дали вие ще го ремонтирате?
-Вие сега какво искате ние сме свършили работата - трябва да си платите.
Тука вече малкоми дойде в повече и викам
-Аз имам лицензиран софтуер купен с покупката на лаптопа, нормално е да мога да си го преинсталирам, когато поискам, без да ми искате пари за това
- Ми защо не си го преинсталирахте ами ни го носите за ремонт?
:shock::shock::shock:
-Защото така пише в условията на гаранция.
-Добре искате ли си сега компютъра или остава при нас?
:shock::shock::shock::shock::shock::shock::shock:
-Естествено, че си искам нещо, което е мое
- Не е ваше щом сте го оставили в сервиза сега е наше.
Тука вече бех в шок...Лелката обаче не ми дава въздух и продължава
-Добре искате ли сега да върнем операционаната система така както беше и вие да си я оправяте?
-Ми върнете я, аз ще си преинсталирам Уиндоуса
-Вие нещо сте бърникал и тя се е повредила, вие разбирате не сте като някои хора, вие сте го заразил с вируси
-Аз дори и да разбирам, спазвам условията на гаранцията
Лелката изчезва да три инсталацията след 20 минути идва и дава да се разписвам на нещо набързо.
Аз: Оставете ме да прочета какви ми давата. Искам да ми дадете проткол за отказ от сервизен ремонт, поради еди си акква причина
Тя: Вие друга работа нямате ли си, няма да седя 10 часа да се занимавам само свас.
-Аз имам още по-малко желание да седя в офиса ви толкова време
-Вие работите ли нещо изобщо?
-Работя
-Айде подписвайте и да приключваме
-Ако наистина сте ми върнали лаптопа в състоянието, в което съм го дал означава, че и файловете изгърмели при преинсталацията са налични
-Господине айде вижте, че всичко ви е както трябва, оставили сме ви операционната система работеща, вие просто искахте ДА НЕ ПЛАЩАТЕ нали за това е цялата разправия.
Тука вече кипнаха и набрах, та нахраних лелята уставно. Бааааси селяните. Не стига че се осрали, ами и се опитват да те изкарат че само муфтиш. Баси наглеците и мизерниците са тия от Риск Електроникс.
Не си купувайте HP и то от тях.
Както и да е и това преодолях. На петия ден статуса на лаптопа беше: "започнал ремонт", макар тогава да трябваше да е завършил. Звъня - никой. Викам си петък е, може да се приеме за "нормално". Звъня пак понеделник - същия резултат. В четвъртък обаче - изненада статуса се е сменил: "готово от ремонт" Цена 36 лв. Викам ба мааму сигурно е грешка, зер щайгата е в гаранция. Отивам днес и ме посрещат с новината, че всичко е оправено и дължа 36 лв. Тук вече ще пусна малко пряка реч, че е доста натурално:
Аз: Чакайте ама нали е в гаранция"
лелката от "Риск електроникс" : Да, но тя покрива само хардуерни проблеми, вашия не
- Добре, какъв е тогава?
-Операционната Ви система се беше "развалила"
-Е добре де, то това и аз можех да си го оправя, защо не ми се обадихте, че проблема не е гаранционен за да реша дали вие ще го ремонтирате?
-Вие сега какво искате ние сме свършили работата - трябва да си платите.
Тука вече малкоми дойде в повече и викам
-Аз имам лицензиран софтуер купен с покупката на лаптопа, нормално е да мога да си го преинсталирам, когато поискам, без да ми искате пари за това
- Ми защо не си го преинсталирахте ами ни го носите за ремонт?
:shock::shock::shock:
-Защото така пише в условията на гаранция.
-Добре искате ли си сега компютъра или остава при нас?
:shock::shock::shock::shock::shock::shock::shock:
-Естествено, че си искам нещо, което е мое
- Не е ваше щом сте го оставили в сервиза сега е наше.
Тука вече бех в шок...Лелката обаче не ми дава въздух и продължава
-Добре искате ли сега да върнем операционаната система така както беше и вие да си я оправяте?
-Ми върнете я, аз ще си преинсталирам Уиндоуса
-Вие нещо сте бърникал и тя се е повредила, вие разбирате не сте като някои хора, вие сте го заразил с вируси
-Аз дори и да разбирам, спазвам условията на гаранцията
Лелката изчезва да три инсталацията след 20 минути идва и дава да се разписвам на нещо набързо.
Аз: Оставете ме да прочета какви ми давата. Искам да ми дадете проткол за отказ от сервизен ремонт, поради еди си акква причина
Тя: Вие друга работа нямате ли си, няма да седя 10 часа да се занимавам само свас.
-Аз имам още по-малко желание да седя в офиса ви толкова време
-Вие работите ли нещо изобщо?
-Работя
-Айде подписвайте и да приключваме
-Ако наистина сте ми върнали лаптопа в състоянието, в което съм го дал означава, че и файловете изгърмели при преинсталацията са налични
-Господине айде вижте, че всичко ви е както трябва, оставили сме ви операционната система работеща, вие просто искахте ДА НЕ ПЛАЩАТЕ нали за това е цялата разправия.
Тука вече кипнаха и набрах, та нахраних лелята уставно. Бааааси селяните. Не стига че се осрали, ами и се опитват да те изкарат че само муфтиш. Баси наглеците и мизерниците са тия от Риск Електроникс.
Не си купувайте HP и то от тях.