Най важната реклама в google

Има ли полза от този тип реклама

  • Никога не съм чувал за нея

    Votes: 4 57.1%
  • По ми е изгодно да плащам за ключова дума

    Votes: 1 14.3%
  • Чувал съм, но не можах да я направя

    Votes: 1 14.3%
  • Реализациите ми се увеличиха многократно,като намалих разходите за реклама

    Votes: 1 14.3%

  • Общо гласове
    7

ivo5289

New Member
Google Adwords Наблегнете на реализациите (оптимизатор на реализациите)

Това е реклама в която не ти се вземат пари когато кликнат на ключова дума, А при направена реализация-например поръчка от магазин или регистрация.
Сами разбирате колко е важно при положение че цената на думата си остава същата.Поставя се код в страницата която искате да следите и ако някой е влязал през кампанията ви в гугъл и е направил реализация му излиза напис google stats а на вас чак тогава ви взема пари, като имате възможност да сложите само максимална цена за реализация,а гугъл сам се определя как ще ви таксува.Три седмици и мъки докато се справя защото никъде не видях подробности описани как точно се получават нещата.Принудих се да наема господин Димитър Митев от napravisisait.comТой ми показа на кои страници е правилно да поставя кода,като за да отчете се наложи да го промени малко.Много мъки и средства загубих докато се науча как се прави.Общо взето след като се сложи кода в сайта е необходимо сам да намерите рекламата на сайта си и да кликнете веднъж върху нея и да извършите реализация.След което вече не е необходимо да кликвате пак на рекламата си и да ви взема пари.Правите си втора реализация и в страницата(например успешна поръчка) трябва да се е появил надпис google stats.След първата реализация до един час максимум кода реализация в профила ви в adwords трябва да даде отчитане.След 15-та реализация трябва в кампания да се активира отметката заплащане само на реализация.Аз стигнах до тук преди 6 часа.Направих 20 реализации които се отчитат в адлордс.Но все още отметката да плащам само за реализации не е активна.Някъде бъркам ли?Всички условия са изпълнени.Кода ми е вкарал бисквитка в компютъра и така ми отчита че реализациите се правят без да влизам пак в кампанията.Бисквитката важи един месец и ако клиент направи поръчка два пъти или повече кампанията ще ме таксува.Някой знае ли нещо повече да трябва да се направи?
 
Последно редактирано:
От: Най важната реклама в google

Гласувах преди да изчета всичко, та цъкнах на 4, ама всъщност за пръв път го чувам.... Как се казва това на английски, нещо линкче към гугъл?
Звучи доста интересно, ама нещо не схващам... ако наистина работи така, какъв е проблема да си настроиш някаква неизпълнима конверсия (на забутана страница примерно) и да си получаваш кликове безплатно?
 
От: Най важната реклама в google

Намира се в adwords настройките -Офериране и бюджет:Опция за офериране:Наблегнете на реализациите (оптимизатор на реализациите) - използване на оферти за CPA
 
Последно редактирано:
От: Най важната реклама в google

Гласувах преди да изчета всичко, та цъкнах на 4, ама всъщност за пръв път го чувам.... Как се казва това на английски, нещо линкче към гугъл?
Звучи доста интересно, ама нещо не схващам... ако наистина работи така, какъв е проблема да си настроиш някаква неизпълнима конверсия (на забутана страница примерно) и да си получаваш кликове безплатно?
Проблема е че ако нямаш 15 реализации на месец спира да работи кампанията
https://adwords.google.com/support/aw/bin/answer.py?hl=bg&answer=115794
 
Последно редактирано:
След 15-та реализация трябва в кампания да се активира отметката заплащане само на реализация.Аз стигнах до тук преди 6 часа.Направих 20 реализации които се отчитат в адлордс.Но все още отметката да плащам само за реализации не е активна.Някъде бъркам ли?Всички условия са изпълнени.

Може би бъркаш с това, че мислиш Google за толко тъпи, че няма да отчетат, че тия 20 реализации си си ги направил сам и са fake?

Освен това дали отговаряш на всички условия тук: http://adwords.google.com/support/aw/bin/answer.py?hl=bg&answer=113231# ?
 
От: Re: Най важната реклама в google

Може би бъркаш с това, че мислиш Google за толко тъпи, че няма да отчетат, че тия 20 реализации си си ги направил сам и са fake?

Освен това дали отговаряш на всички условия тук: http://adwords.google.com/support/aw/bin/answer.py?hl=bg&answer=113231# ?
Мерси колега това не го бях чел до сега.Тези условия не са ми изпълнени,защото не знаех за тях:

Оферирането за CPA (цена на придобиване) е разширена опция, налична за кампании, насочени към мрежата за търсене, дисплейната мрежа или и двете. Кампаниите трябва да отговарят на няколко изисквания, за да може в тях да се използва оферирането за CPA:

По-долу сме посочили някои случаи, в които се препоръчва този вид офериране:

Трябва да се активира проследяването на реализациите в AdWords.
За последните 30 дни кампанията трябва да е постигнала най-малко 50 реализации. Тази история на реализациите е необходима на системата на AdWords, за да направи точни прогнози за бъдещия Ви процент на реализация.
В кампанията трябва да са постигани реализации с подобно темпо за период от поне няколко дни.
Освен това се препоръчват и следните характеристики:
Проследяването на реализациите в AdWords трябва да е активирано в кампанията от поне две седмици. (Системата на AdWords разчита на исторически данни за реализациите. Затова колкото по-отдавна използвате проследяването на реализациите, с толкова повече информация разполага системата и толкова по-успешно ще оптимизира възвръщаемостта на инвестициите Ви.) При кампаниите със слаб трафик проследяването на реализациите трябва да функционира още по-дълго, преди да се изпробва оферирането за CPA.
Кампанията трябва да е ориентирана към постигане на директна реакция от потребителите. Така например тя трябва да е съсредоточена върху реализиране на регистрации или продажби на уебсайт за електронна търговия.
В кампанията трябва да е ясно формулиран един определен тип реализация, като например извършена покупка или регистрация.
Трябва през последните две седмици кампанията да е имала сравнително стабилен процент на реализация без значителни промени (като например промяна на вида реализация или преместване на кода за проследяване на реализациите).
Забележка: Ако в кампанията Ви вече се използва офериране за CPA и броят на реализациите е паднал под 50 през последните 30 дни, то ще остане активирано, освен ако не го изключите. Ако обаче решите да прекратите използването на оферирането за CPA, няма да можете да го активирате отново, докато не изпълните изискванията.
 

Горе