На кирилица името на сайта не е индексирано от гугъл

Kogo

Member
Здравейте на всички,
имам едно питане, дано някой да може да помогне. Значи сайта е на Престашоп, индексира се от гугъл според мен що-годе нормално (сайта е сравнително нов). Обаче ако напиша в гугъл името на сайта на кирилица не излиза нито един резултат.
Кажете къде може да е проблема според вас?
Благодаря предварително!
 
От: На кирилица името на сайта не е индексирано от гугъл

домейна на кирилица ли е или на латиница? Простата причина дадени брандове да се показват и разпознават като такива и на латиница и на кирилица е щото потребителите са меко казано невнимателни и търсят както им падне и очакват гугъл да им разбере глупостите, от друга страна пък гугъл печелят милиарди от потребителите си и затова правят всички възможно да разпознават глупостите на потребителите си от тук идва и идеята за разпознаване на брандовете. Основната причина даден бранд да бъде разпознат като бранд е да бъде търсен, да е предпоставка гугъл да печелят и те така :) Твоя сайт е нов и най - вероятно домейна на кирилица нищо не значи и за гугъл също е така, обаче ако 500k пъти бъде търсено и то от поне 30% различни потребителски машини или профили, то тогава за гугъл ще бъде много важно да покаже резултати и тогава, ако твоя бранд е най - близко до търсеното ще бъде предложен, от тук нататък остава тези 500k търсещи да ликат на него и по този начин да го направят бранд :)
 
От: На кирилица името на сайта не е индексирано от гугъл

Здравейте, ще може ли да използвам темата за едно подобно въпросче?
Да разбирам ли отговора на хаховец, че когато пишем ключови думи на латиница, гугъл ще ги разпознава и на кирилица - и обратно... На няколко пъти се замислям дали трябва да вкарвам ключови думи в статиите ми за коли на двата езика (пр.: тойота, toyota...)
 
От: На кирилица името на сайта не е индексирано от гугъл

Здравейте, ще може ли да използвам темата за едно подобно въпросче?
Да разбирам ли отговора на хаховец, че когато пишем ключови думи на латиница, гугъл ще ги разпознава и на кирилица - и обратно... На няколко пъти се замислям дали трябва да вкарвам ключови думи в статиите ми за коли на двата езика (пр.: тойота, toyota...)

Обикновено гугъл прави някакви асоциации между български думи написани на кирилица и на латиници. Трябва да направиш рисърч кое как се търси. В случая това което си написал е марка, а те обикновено се търсят и по двата начина и затова ще бъде хубаво да ги има и двете като ключови думи. Общо взето натуралните неща са най - ценни. Ако ще пишете статия за тойота, то моя съвет е напишете я интересна и любопитна, не я пишете заради думите за който ще я оптимизирате. Най важното е да сте спазили стандартите при оптимизирането на сайта, а това колко е оптимизиран текста си е нож с две остриета. Натуралния и любопитен текст на добре оптимизирана страница е перфектната комбинация. Разбира се сео хигиената на на писане на статии също е важна, но не е основна.

// Всъщност аз въобще не съм добър в СЕО-то, имам бегли познания и не рядко информацията ми е със закъсняла дата, не си правя труда да следя тенденциите в сео-то, затова нещо което казвам сега, е много вероятно вече да не е актуално, но ако каже, че нещо вече не е актуално, то вероятността да бъде актуално е никаква.
 
От: На кирилица името на сайта не е индексирано от гугъл

Домейна е на латиница
 
От: На кирилица името на сайта не е индексирано от гугъл

Благодаря ти хаховец за изчерпателния отговор! Винаги гледам да глася ключовите думи според текста, а не обратното. Явно съм в права посока, благодаря, отново!
 
От: На кирилица името на сайта не е индексирано от гугъл

Някой думи имат транслитерация от български на англииски. Имали сме домейни на български, но гугъл просто не ги харесва и най-добрия случай се показват като кодирани букви от сорта на 3wcf36sh.bg Кой човек би кликнал в сайт с такъв домейн ? :) Най-лошото е че CTR-a ти спада и от там се връща обратно към 10-15 страница :) Най-лесно е да търсите подходящ домейн на латиница с много търсена ключова дума ( можете да проверите дали е търсена от тук: prodvigator.bg ). Когато намерите такава дума я напишете на български в гугъл. Знаете, че гугъл подчертава ключовите ви думи в домейна и описанието на резултатите. Давам и веднага пример: Напишете "мебели" и ще ви излезнат домейни от сорта на mebeli.bg, starimebeli.bg и т.н. Тоест Гугъл има транслитерация за тази дума и няма значение дали ще е написана на български или латински. Обаче, ако напишете "баня" - думата няма да бъде удебелена (тоест гугъл няма точен превод на латиница за него) Домейни с ключови думи "bania", "banq", "banya" - За гугъл те са неразпознати и няма да имат тежест в търсенето.
 
От: На кирилица името на сайта не е индексирано от гугъл

Абе... с две думи по-добре е да се помисли малко повече при регистриране на домейн и да се направи домейн с име на латиница... поне според мен :|
 

Горе