Моля за съвет! Как да постъпя?
За втори път за 1 месец изчезва достъпа до всичките ни сайтове в ICN за по няколко дни.
Имаме стандартен план при тях. Преди около 3 седмици, разбира се по времето на панаира във Верона
където представяхме нов продукт, изчезна достъпа до всичките ни сайтове. Важните ни бяха stoa.net и tekta.eu
където бе представянето на фирмата, както и презентации.
Звъним разбира се на съпорта и отговора е - проблема е в CPANEL. Ъпдейтвал се без те да разберат и омазал нашето IP.
Борба цял ден и го оправиха.
Сега след три седмици същата ситуация със същото обяснение.
Ние сме невинни CPANEL си омазват нещо по софтуера така че трайте и се надявайте, ние сме им писали за вас.
Писали ама не пращат нито тяхното писмо нито отговор от CPANEL.
Питам аз няколко пъти - "Може ли да се потрети?". Отговор - първоначално неясен и накрая като му писна на "Иван Писков - Оператор техническа поддръжка" вече конкретно:
"да, теоретично може да се случи на всеки един сървър, управляван със CPanel.
За съжаление решаването на този проблем зависи изцяло от програмистите на CPanel."
Браво на съпорта !!!
Браво още и за надеждност и сигурност на ICN.
Тази седмица сме на друго представяне.
Ако пак се случи някой китаец или германец да дойде и да пита дали не сме си сбъркали визитките и брошурите
щото такива сайтове няма аз смело ще му кажа - Виж сега проблема е в CPANEL и програмистите а не в сайта.
Със сигурност ще ме изгледа като извънземен.
Ето и част от отговорите на ICN за да не съм голословен:
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Здравейте,
да, теоретично може да се случи на всеки един сървър, управляван със CPanel.
За съжаление решаването на този проблем зависи изцяло от програмистите на CPanel.
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
-----Original Message-----
From: ICN Support
Sent: Sunday, October 14, 2012 10:13 AM
To: dixy
Subject: Re: Повтарящ се сериозен проблем със Вашите услуги.
Както колегата е описал подробно случая, то понякога при обновяване от
страна на Cpanel, то би могло да възникне такъв казус, но както виждате
той е симулирал обновяване и други тестове при които се забелязва, че
няма промяна на IP адреса и единствено ръчно може да бъде променен за да
спре работата на вашия сайт, но ние най-малко желаем това да се случи за
това той е извършил и тестовете.
За момента не би трябвало вече да срещате този казус и той е отстранен,
тъй като след тестове не се забелязва, но въпреки всичко Cpanel правят
обновяване на определен период от време с цел подобряване на сигурността
и надеждността на самия панел, както и добавянето и фиксирането на нови
опции към него.
------------------------------------------------------------
-----Original Message-----
From: ICN.Bg
Sent: Sunday, October 14, 2012 12:05 AM
To: dixy
Subject: Re: Повтарящ се сериозен проблем със Вашите услуги.
Можеби не съм се изразил правилно, за което се извинявам. Не казвам, че
някой го е направил умишлено, а казвам, че след update на Cpanel и
всички опити да се пресъздаде проблема с всякакви вероятни причини и
начини, то IP адреса не се е променил и следователно единственият
вариант да се случи отново е някой да го направи ръчно, което е
невъзможно тъй като ние най-малко желаем Вие да срещате подобни проблеми
или затруднения при използването на услугата.
Отново казвам, че не сме получили оплакване от други потребители, но
това не означава, че се е случило само с Вашият акаунт. Проблема
вероятно е бил в самата машина или по-точно в Cpanel, а не само във
Вашият акаунт, като към момента след всичките тестове и update-и, както
и опити за пресуздаване на казуса, всичко изглежда работи коректно и
безпроблемно.
-----------------------------------------------------
Системата която е дала грешният IP адрес е системата която отдава тези IP адреси в cpanel, като преди време е имало подобен бъг, но вероятно не е от него тъй като е било преди повече от година. Колега е тествал възможностите при които може да се случи подобна промяна на IP адреса, като преди това е update-нал самият Cpanel, но не е успял да пресъздаде проблема по никакъв начин за да се обърне към Cpanel. В момента единственият начин да се промени Вашият IP адрес, тоест да се получи отново проблем е някой ръчно да го направи. Проблема изглежда е бил само при Вашият акаунт, тъй като не сме получили оплакване от други клиенти.
Ако разбира се, открием повече информация или успеем да пресъздадем проблема за да хванем причината за появата му ще Ви уведомим.
> -----Original Message-----
> From: ICN.Bg
> Sent: Saturday, October 13, 2012 9:30 PM
> Здравейте,
> Първо искам да се извиня за причиненото неудобство.
> Относно казуса със собственият IP адрес, в случая не става въпрос за
> недоглеждане, а за вероятен проблем в самият Cpanel. При проверка на
> Вашият акаунт установих, че системата е дала друг IP адрес на Вашите
> сайтове (VirtualHosts) и от там се получава конфликт с IP адреса който
> е запазен за Вашият акаунт. Казуса е предаден към колега администратор
> както и към cPanel като в момента се преглежда обстойно за да може да
> се предотврати и да не се получава в бъдеще, тъй като не се случва за
> първи път. Отново се извинявам за причиненото неудобство и Ви
> благодаря за разбирането!
------------------------------------------------------------------------------------------
Моля за съвет - да бягам ли с писъци от ICN или има и някакво решение.
Не обсъждам противоречията в горните писания и нямам нищо против хората в ICN.
Искам само надежден хостинг.
Благодаря на всички предварително