Изи Онлайн добавя In-Text услуга към своята платформа
Първа по рода си у нас рекламна услуга въвежда дигиталната агенция Изи Онлайн АД. In-Text рекламата се базира на контекстуалност чрез избор на конкретни ключови думи и е без аналог на българския интернет пазар, заявиха от компанията.
Новата услуга е част от платформата EasyAds и ще бъде използвана едновременно в текстовото съдържание на над 100 български уеб сайта.
In-Text е тип "pay-per-click" реклама, която се показва в текста на даден уеб сайт под формата на двойно подчертани думи с хиперлинкове. След поставяне на мишката върху линка се отваря информационен прозорец, съдържащ текстови или графични реклами, които при кликване водят потребителя до страницата на рекламодателя.
In-Text реклами фигурират като собствен продукт в някои водещи уеб медии, но тяхната организация в рекламни мрежи е истинско предизвикателство, поето от малко специализирани онлайн компании като VibrantMedia и Kontera, коментираха от Изи Онлайн.
Основно предимството на In-Text рекламите е, че дават възможност на рекламодателя да се възползва от огромно разнообразие от съдържание (думи и фрази) в голям брой уеб сайтове едновременно. При това, не е необходимо да се създават специфични рекламни носители, тъй като In-Text рекламите в EasyAds използват вече създадени от рекламодателите банери или текстови карета.
Източник: http://novini.dir.bg/news.php?id=6451531
Първа по рода си у нас рекламна услуга въвежда дигиталната агенция Изи Онлайн АД. In-Text рекламата се базира на контекстуалност чрез избор на конкретни ключови думи и е без аналог на българския интернет пазар, заявиха от компанията.
Новата услуга е част от платформата EasyAds и ще бъде използвана едновременно в текстовото съдържание на над 100 български уеб сайта.
In-Text е тип "pay-per-click" реклама, която се показва в текста на даден уеб сайт под формата на двойно подчертани думи с хиперлинкове. След поставяне на мишката върху линка се отваря информационен прозорец, съдържащ текстови или графични реклами, които при кликване водят потребителя до страницата на рекламодателя.
In-Text реклами фигурират като собствен продукт в някои водещи уеб медии, но тяхната организация в рекламни мрежи е истинско предизвикателство, поето от малко специализирани онлайн компании като VibrantMedia и Kontera, коментираха от Изи Онлайн.
Основно предимството на In-Text рекламите е, че дават възможност на рекламодателя да се възползва от огромно разнообразие от съдържание (думи и фрази) в голям брой уеб сайтове едновременно. При това, не е необходимо да се създават специфични рекламни носители, тъй като In-Text рекламите в EasyAds използват вече създадени от рекламодателите банери или текстови карета.
Източник: http://novini.dir.bg/news.php?id=6451531