Това е така. Но има и друг проблем тук. Работодателите не мислят, че е нужно да отварят такава длъжност и да дават "добри" пари за човека на тази позиция. Не ми се вярва, някой който чете нон стоп за новостите, със знания от много години и практика в областта да отиде на 600 лева заплата някъде да им избутва сайта/сайтовете. Забелязал съм, че доста хора от отдел маркетинг поемат тази инициатива и това до някаква степен не игра е добре за компанията. И това в случай, че компанията има отдел маркетинг.
Резултатите идват с качествата и практиката, а не с отварянето на такава позиция и назначаването на човек на нея. Като цяло SEO специалиста има доста работа, ако иска да има добри резултати и то за определени трудни думи. Тук не е много ОК да се наеме някой и да се предадат знания и той да си отиде след 6 месеца. Има много клопки тук. А защо ще си отиде ли? Защото може да го прави за себе си и да получава повече от това, което му плащат реално. Това е позиция, на която трябва да се предаде повече важност и значимост от страна на работодателя. Ако не се направи, то реално опцията с аутсорсинга ще е единствената.