От: От: Някой да обясни по-подробно за seo оптимизацията на кирилица
Урл-ите трябва:
- Да са на латиница - Г дава предимство на по-късите урл-и.
- Думите трябва да са разделени с тире, а не с долна черта - робота чете отделната дума. Ако са с долна черта го чете като една дума.
- Стан_бг е написал чуден екстеншън за генериране на урл-и -
Генериране на SEO адрес от продуктовото име и транслитерация
Паладина си има и плюсове, и минуси и най-вече не прави нещата с магическа пръчка. Този, който го ползва трябва да е много наясно какво прави иначе може повече да навреди отколкото да помогне.
Първите две правила са абсолютно неправилни!!!!
По първото: Не е нужно да са изцяло на латиница
Предпочита се да бъдат на латиница не заради гугъл а заради тяхното реално визуализиране, тоест няма сео причина да се използват латински синволи или поне не таква свързана с гугъл.
Ако имате кирилски синволи било то в домейна или линка при споделяне на тези синволи се получава една неразчетима шльоковица, която отблъсква хората. Този проблем е решен чрез многжество инструменти за смаляване на линка и преубразуването му в латински синволи. Като цяло всеки един професионалист би работил с латински синволи, понеже това е стандарт и няма да си блъска главата след това как да решава проблеми появили се в следствие на кирилските синволи, още повече, че гугъл и всички други уважаващи себе си търсачки имат много добри аугоритми за разпознаване на "ZELE" като "ЗЕЛЕ".
По второто: Това е абсолютна грешно е това в което вярваш. Едни от най - силните в БГ сайтове за електрониа правят обратното на това което си написала, а са с доста добро сео в адски ама адски трудна ниша като компютри, телефони, телевизори и т.н Също така има няколко доста силни новинарски сайтове на които същи линковете им са на обратното на това което каза. По стандарт думите се съединяват с долна черта, разделят се с тере, а отделните категории с наклонена черта, но има доста доказателства че специално гугъл на гледа точно по този начин на тези синволи и съдейки по успеха на сайтовете за които ти споменах смело твърдя че тук излизането от стандарта е правилен подход и може да ви даде много голяма преднина пред конкурентите ви в дадената ниша. Неща като да криеш асото в ръкава.
И за капак на всичко ще каза на навлизащите в света на SEO-то че няма такова нещо като голям гуру, има опит които е актуален 3 до 4 месеца, през които трябва да си предубил нов които да е актуален за още толкова. Тоест такива гуру-та с години опит можете да им стигнете успехите за 3 до 4 месеца, разбира се ако разполагате с тяхните мрежи от сайтове и инструменти което не е някаква огромна стена, която няма преодоляване и то с минимални средства. В света на SEO-то няма такова нещо като цар които стои над всичко, това е процес от много малки стъпки, като всяка една от тях е еднакво важна като другата. Има си стандарти, ако ги спазвате си имате SEO на супер добро ниво, дугото е съдържание, линкове към определени страници важни за сайта ви и доста логика и умисъл в това което правите, защото ако някои пишман гуру ви напраска 50 - 100 линка за нула време към началната страница е все едно да ви излее кофа солена вода върху макбука, можете да си го почистите, но никога няма да е като е бил преди това.