ka64ei
Member
Здравейте.
Ето конкретния случай: онлайн магазин, на който не е правено СЕО се позиционираше по ключови думи след 17-18 страница в доста хард ниша.
Почнахме с постепенен линкбилдинг и за около 4 месеца го докарахме до 2-ра страница /по-конкретно 12-14та позиция/ в SERP.
До тук добре, но хората които администрират продуктите и съдържанието не си взеха грам поука, как да оптимизират описанията на продуктите, заглавията, мета описания и т.н.
През тези 4ри месеца не си мръднаха пръста за on-page оптимизацията и до днес сайта си е зле.
Само за пример ще кажа че програмистите са направили така че, ако полето мета описание не се попълни ръчно, там автоматично се вкарва цялото описание на продукта, което е в табличен вид... приказка ви казвам... няма такава мусака просто!
Та след това въведение в нещата, логично дойде и шамарът от лапата на Пандата.
Преди три-четири дни сайта изпадна от 2ра страница на 10та, а към днешна е вече на 12та.
Сега разбира се ще ходя отново при онзи лумпен и дано шефът да го уволни. След всички обяснения преди месеци, в понеделник намирам 2 продукта с еднакви описания и мета дескрипшън 1:1 с описанието на продуктите. Колко още такива страници има ме е страх да си помисля.
Питането ми е следното. Да спра ли за известно време с линкбилдинга, докато сайта заприлича на нещо.
Или да продължа ли с умерения линкбилдинг, или напротив да форсирам малко и да го измъкнем от блатото.
Какъв е вашия съвет.
Ето конкретния случай: онлайн магазин, на който не е правено СЕО се позиционираше по ключови думи след 17-18 страница в доста хард ниша.
Почнахме с постепенен линкбилдинг и за около 4 месеца го докарахме до 2-ра страница /по-конкретно 12-14та позиция/ в SERP.
До тук добре, но хората които администрират продуктите и съдържанието не си взеха грам поука, как да оптимизират описанията на продуктите, заглавията, мета описания и т.н.
През тези 4ри месеца не си мръднаха пръста за on-page оптимизацията и до днес сайта си е зле.
Само за пример ще кажа че програмистите са направили така че, ако полето мета описание не се попълни ръчно, там автоматично се вкарва цялото описание на продукта, което е в табличен вид... приказка ви казвам... няма такава мусака просто!
Та след това въведение в нещата, логично дойде и шамарът от лапата на Пандата.
Преди три-четири дни сайта изпадна от 2ра страница на 10та, а към днешна е вече на 12та.
Сега разбира се ще ходя отново при онзи лумпен и дано шефът да го уволни. След всички обяснения преди месеци, в понеделник намирам 2 продукта с еднакви описания и мета дескрипшън 1:1 с описанието на продуктите. Колко още такива страници има ме е страх да си помисля.
Питането ми е следното. Да спра ли за известно време с линкбилдинга, докато сайта заприлича на нещо.
Или да продължа ли с умерения линкбилдинг, или напротив да форсирам малко и да го измъкнем от блатото.
Какъв е вашия съвет.