Няколко въпроса за SEO!

sm666

New Member
Здрасти на всички!
Първо искам да кажа, че въпросите които ще задам са задавани преди, под една или друга форма но не толкова задълбочено, или поне аз не можах да открия подобни. Не искам да пусна куп теми за всеки по отделно за това реших да ги задам всички на веднъж, а и мисля, че ще стане интересна дискусия. Може би на доста хора ще им е интересно, а може и тотално да бъркам вие ще решите.

Ето и въпросите:
1. Относно главната страница.
По какъв начин е добре да е написана? За проблема който решава продуктът? За това какво ще намерят в сайта и как ще помогнем (а пък проблема после на другите страници)? Или направо за продукта? Аз мисля, че най-добрият вариант ще е обяснение на проблема и после какво можем да помогнем ние/аз.

В кое лице е по удачно да се пише? В смисъл да говоря като “I will” “I can” като човек сблъскал се с проблема (или разбиращ от него) или “We will” “We can” като екип от хора създал сайта за да помага на другите? Интересуваме защото хората с повече опит тук ще кажат потребителите на кой се доверяват повече. А също така смятам, че формата на обръщение има голямо значение за това дали посетителят ще стане купувач или просто ще си замине.

Аз лично бих се доверил на добре написана статия от човек с опит (УШ) от колкото на някакъв добре направен фирмен сайт, както и обратното има хора които ще харесат повече фирмата. Веднага мога да дам пример. Никога нямаше да се запиша към „морениш” ако не беше вашият форум с всички статии с които печелите доверието на хората и после споделяте програми и т.н. Сега дори и да кажете, че кирчо.сом е супер програма и се взимат яко кинти от там ще имам основание да ви вярвам и това всичко идва от формата и начина на обръщение. Спирам да бъбря мисля, че разбрахте какво искам да кажа.

2. Относно статиите.
Ако имам статия написана в сайта, а също така я кача в някои от сайтовете за статии води ли се дублиращо съдържание?
Ако сложа една и съща статия в два сайта за публикуване води ли се дублиращо съдържание?

Да кажем, че промотирам продукти за отслабване. Задължително ли е статиите които публикувам е сайтовете (не моите) да са пряко свързани с отслабването? В смисъл мога да си промотирам продукти за отслабване, но да драсна една добра статия с Генерал Хелт съдържание. Грешно ли ще е? (не казвам че всички статии ще са ми такива)

3. Keywords.
Да кажем, че имам добре напредващ сайт. Регнат в доста директории, пускам си статии, пиша по форуми и всичко върви както трябва. Ако напиша статия на тема Weight Loss Products Do Help и я постна в сайта си, за думичката Weight loss няма да се класирам никога там са доста напреднали, но ще се класирам ли за Weight Loss Products Do Help (това е примерно)? Идеята ми е такава когато има оптимизирана една думичка няма нужда да я пипам повече нали? Разбира се че е добре, но вече я имам в списъка и ако някои търси точно тази, при добре оптимизиран сайт ще изляза ли напред?

4. Тука тези не знам как да ги категоризирам. 
Може ли да се има доверие на tools.seobook.com keyword тоола? Или по точно до каква степен? Защото си харесах интересна ниша при която главната думичка (пример отслабване, а не диети за отслабване) има около 2к на ден (през сеобоок) и с другите много подобни стигат до около 4к а конкурентите в най-тежките случаи бяха не повече от 700 000. Имаше дори думички с по 70-80 търсения на ден при конкуренция 8000 и то не качествено оптимизирани. Според мен показателите са добри. Какво ще кажат експертите? Да вярвам ли на сеобоок? В сравнение с пенис енларгемент където за скапани думички имам 2 000 000 конкуренти, 8000 звучи доста добре. Прав ли съм?

Ами това са ми въпросите. Дано не съм пропуснал нещо, че вече ми е неудобно да пускам нови теми. Ако някой има много против да ми направи забележка. Сега като се замисля, от отговорите на тези въпроси може да излезе доста добра статия. Искам да се извиня за грешките които съм допуснал но много ми се спи ( а съм на работа) и не мога да се съсредоточа. Мерси предварително за отговорите ще ги чакам с нетърпение.

П.П. Сетих се още мещо. Някой може ли да ми даде линкчета към добри "хелт" форуми? Аз търсих но намерих много малко хубави неща. В смисъл форум като този, обаче свързан с всякъкви здравни проблеми. Мерси много отново!!!
 
за два през ноща бая си понаписал малко съм уморен да пиша голям отговор сега затова накратко


по точка 1 блинки да напише нещо тои прави сеилс копитата за фирмата аз си ги харесвам консервативни без ревю в първо лице

2. качваи разлини статии по директотриите така както го описваш ще се получи дупликеит контен. Нямаш проблем да имаш някоя генерал хелт статия лнкваща към сайта ти

3. Да това се води лонг теил оптимизация за дълги киурди с малко търсения ти вкарат супер таргетиран трафик в сайта и се излиза доста по лесно защото малко хора оптимизират за тях

4. Ами можеш да им вярваш но условно всмисъл като чекваш с повече от един истината е някъде там :wink:
 
Sales-Copy - Ad Copy - Sales Letter - Ad text

Здрасти за мен останаха доколкото виждам т. 1, а?:)

Добре че писа това. Аз съм голям фен на тема Sales-Copy. И ето мойте съвети, ако имаш опит в областа и си име в дадена ниша - тогава първо лице едниствено число ще помогне много повече. Но аз лично използвам множествено, като имам предвид, че зад сайта решаващ проблемите на даден индивид или група от хора стои солиден екип от експерти в областта. Така се вдъхва повече доверие, не броиме това че ако си доказано име е извън играта, То помага ако само ако си популярен на алдиторията в дадена област.

Използвай съб тайтъли и главни тайтъли. Нещо от сорта на:

Title: Would You Like to.....?
Sub-title: Lear more about our...?

Но не е задължиелно да е въпрос следван от отговор, който споменава за проблема, може да е и:

Title: You are on the right place to...
Sub-title: We are top ranked expert in this field, so...

Винаги в текста обръщай внимание на това защо са тук и продължават да четат - а именно, напомнай им за проблемат им. Гадно, но е факт че работи. :wink:

Проблема им е ясен, това не е твоя работа да им го доизясняваш. Щом са те намерили и четат вече са готови да вземат мерки по въпроса. Но това не означава че не можеш да вмъкнеш 1-2 изречения (като инфо) за това до какво може да доведе той, ако не вземат някакви мерки. И че естествено ти/вие им предоставяте най-доброто решение.

Да предимствата да си го купят от теб и това как ще им влезе в полза е много важно да бъде споменато. Напиши го така че да знае че печели още при покупката. Дай най-силните си аргументи тук. Психата му сама ще довърши продажбата, ще видиш. :)

Или направо за продукта?

Тук много зависи какво искаш ти. Значи добрите Sales-Copy Writer-и прекарват или карат потребителя да мине през доста текст, но колкото повече прочете, толкова по сигурен става (като клиент). Можеш на първа страница да даеш инфо за всичко описано горе и на втора да опишеш продукта, но незабравияй да вметваш по някое друго зречение за проблема зареди който е на сайта/блога ти. :wink:

Не е изключено да го събереш и на една страница, повечето e-book-ци се продават на този модел - голямо и силно Sales-Copy. Ако обясняваш проблема по скоро спадаш към инфо, а не комершъл сайт. Имай го предвид. Но има и една друга тактика: Telling Is Not Selling. Но ако търсиш бърз ефект ти препоръчвам първият вариант - директен маркетинг.

Дано да съм ти дал някакви добри напътствия. Успехи и си подсилвай Sales-Copy-то с графики и ако други елементи: подчертаване на думите/фразите на които да обръща внимани в по-голяма степен.

Чао за сега. :wink:
 
От: Няколко въпроса за SEO!

Дискусията в тая тема е била интересна, жалко че сте я зарязали толкова отдавна :(
 

Горе