the.rampage.rado
Well-Known Member
Здравейте... Ровичкам си тука нещо и се присетих за нещо подобно:
При check out на клиента му се предоставя възможност да си закупи картичка за 50 стотинки или левче. Тези картички са предварително закупени от фирмата и се "препродават" на клиентите, които желаят.
Дали би имало ефект.
Примера с картичките е най-лесен според мен, защото може да се направи инфо страница и там да се каже от къде се взимат и къде помагат. Те ще са нещо като "документ", че наистина тези макар и къси парички са отишли някъде по предназначение.
Мислех и за директен превод, но клиента няма да знае кога, как, дали въобще се извършва това плащане.
Късно ми е за включване за тази година, но защо не да върви нон-стоп, те хората които имат нужда от пари и през лятото имат нужда.
За момента видях, че SOS Детски селища работят на този принцип (картичката беше мисля 1.75 лв при тях)
Какво ще кажете? Вие бихте ли сложили такава опция?
При check out на клиента му се предоставя възможност да си закупи картичка за 50 стотинки или левче. Тези картички са предварително закупени от фирмата и се "препродават" на клиентите, които желаят.
Дали би имало ефект.
Примера с картичките е най-лесен според мен, защото може да се направи инфо страница и там да се каже от къде се взимат и къде помагат. Те ще са нещо като "документ", че наистина тези макар и къси парички са отишли някъде по предназначение.
Мислех и за директен превод, но клиента няма да знае кога, как, дали въобще се извършва това плащане.
Късно ми е за включване за тази година, но защо не да върви нон-стоп, те хората които имат нужда от пари и през лятото имат нужда.
За момента видях, че SOS Детски селища работят на този принцип (картичката беше мисля 1.75 лв при тях)
Какво ще кажете? Вие бихте ли сложили такава опция?