Оптимизация за Google Play

scorebg

Active Member
Здравейте,
Предварително се извинявам ако темата не е в подходящия раздел. Какъв е казуса ?
Наскоро завърших и публикувах игра за Google Play. Спазих всички изисквания за публикуването на играта. Описанието е налично на 4 езика - български, английски, италиански и португалски. Като цяло смятам играта за сравнително интересна - целта е да се свържат различни по-цвят monsters, така че да се запълни карето. Нивата са повече от достатъчно 1000. Както много често се оказва, това не е трудната част, трудната част е -"как да е направя видима" ? Ще се радвам ако някой има опит да го сподели, а същевременно ще се радвам и ако някой инсталира играта и напише мнение - дали отрицателно или положително въпрос на лично мнение.
monster link.pngsc1.jpgsc2.jpgsc3.jpg
Благодаря.
 
От: Оптимизация за Google Play

Инсталирах играта и като цяло е интересна, но ми се струва, че вече съм я играл но това не е критика, тъй като повечето игри аз андроид си приличат... Засега нямам забележки, но ще пиша като забележа нещо :)
Браво!
 
От: Оптимизация за Google Play

Нямам опит с оптимизация за Гугъл плеу, но мога да преценя относно дизайна/инерфейса на играта, има какво още да се желае.
Успех с начинанието!
 
От: Оптимизация за Google Play

В blackhat форума, мисля че продаваха гласове , коментари и инсталации за гугъл плей. Може да вкараш 10 долара и да видиш дали ще се случи нещо :)
 
От: Оптимизация за Google Play

И във fiverr предлагат такива услуги. Ако пробваш нещо, пиши имало ли е ефект.
 
Разсъждавай на Google Play като Google за апове. Как да я направиш видима? Имаш две основни критерии, по-които потребителите - търсене по кл. дума и категоризация. Начина да си видим в категоризацията е предимно това да си популярен. Как си популярен - даунлодс, ревюта, вюта и това е. Какво ги генерира - популярност извън и в платформата. По нищо не се различава по логика от тази на търсачката им. При търсене потребителя търси по дадена кл. дума - бранд, тип игра, дума описваща играта и т.н. Казваш, че я имаш на 4 езика, почни оптимизацията си от най-малкия пазар, минавайки постепенно към по-големия - ЕН. ;)

Има адски много тънкости, които могат да се приложат. Видео ревюта, статии, и т.н. Но както и в оптимизацията за търсачката - вайръла си е най-доброто. А за да е вайръл се иска уникалност, иновативност и нестандартност. ;) Това е лявата лента в популяризацията. Едно е да платиш на 2-3 големи гейминг сайтове за статии, съвсем друго е да те споделят 10-20 доволни от видяното и играното играчи - били те форумни тролове или блогъри, а защо не и влогъри. :)
 
От: Оптимизация за Google Play

От известно време се чудя как мислите дали гугле чете QR кодове ? - Аз бих заложил че ги чете и признава линковете от такива кодове

До автора на темата
Според мен много трудно ще стане видима в секция Геймс - защото има голяма конкуренция при игрите - Съсредоточи си усилията за оптимизация в нещо по тясно - например - Лабиринт гейм - с по малко търсения но с по голям шанс да изплуваш в резултатите
 
Re: От: Оптимизация за Google Play

От известно време се чудя как мислите дали гугле чете QR кодове ? - Аз бих заложил че ги чете и признава линковете от такива кодове

До автора на темата
Според мен много трудно ще стане видима в секция Геймс - защото има голяма конкуренция при игрите - Съсредоточи си усилията за оптимизация в нещо по тясно - например - Лабиринт гейм - с по малко търсения но с по голям шанс да изплуваш в резултатите

MM, мисля, че още не. Това си е за машините. Още не са го вкарали като някаква променлива някъде. Поне до такива впечатления съм стигнал до момента.

И аз до автора. Този тип игри се правят да си направиш едно завидно портфолио от няколко и с тях да си имаш един константен трафик, а след време да го монетеризираш. ;) Големите и наистина носещи пари апове са тези, които са нещо уникално и полезно за потребителя, представено по възможно най-добрия начин. Това е формулата за успех при аповете, но и горе долу и при другите неща. Хубавото е, че в момента мобилния пазар ще расте още, а все още има какво да се допълва като идеи. От календари за цикъл към цели онлайн гейм стратегии. :)

В момента голяма популярност набират интерактивните игри, които някак от компа скочиха на мобайла и естествено социалните апове. :) Но пазар има за всичко тук. След 2-3 години всеки ще е с смарт фон, а някои ще се оборудват дори и с часовници. :) Така, че сега му е времето.

Уникалността, иновативността и стойността, която предлагаш ти е единствения силен маркетинг тук. Всичко друго се движи в бавната лента. ;) Ако ще е ап игричка, която да е в стила, който виждам, може да прибавиш някаква заигравка в повече - въпросчета на всеки тур, или преодоляване на логически задачи. Не че е мега великото допълнение, но ще те отличи с нещо. ;)
 
От: Оптимизация за Google Play

Блинки щом от години може да чете какво пише на рекламните флашбанери дето се въртят по сайтовете гаранция че му е играчка да чете QR кодовете
 
От: Оптимизация за Google Play

Благодаря за отговорите. Разбира се играта не съвсем уникална, като голяма част от игрите. Избрах нея, защото видях "подобните" игри с какви сваляния. Проблемът е че с доста по-тъпата ми другата успях да направя малко по-добър старт.. Може би си беше в слабо конкурента нисша. За дизайна, настина има какво да се желае, най-вече в логото според мен. Мисля да направя един блог към нея с някой решение нива, другото което остана е да добавя и видео.

Ще пробвам с някой от услугите, ще споделя опит надявам се положителен :).
 
Re: От: Оптимизация за Google Play

Блинки щом от години може да чете какво пише на рекламните флашбанери дето се въртят по сайтовете гаранция че му е играчка да чете QR кодовете

Да, напълно е възможно, но нещо не е много Ок: https://productforums.google.com/forum/#!topic/webmasters/R7xcLMwIjeI/discussion - доста логично е защо не чете qr кодове. ;)
 

Горе