Оптимизация на онланй магазин как да продължа?

webstil

Well-Known Member
Здравейте приятели, занимавам се тук с оптимизация на едно ново магазинче, досега върви супер, но не съм сигурен как да продължа. Както знаете при магазините няма много натурален линк билдинг освен при споделянето в социалните мрежи. Та ето какво съм направил досега.
- Дизайнът и сайтът е почти изцяло готов, добавени са продукти но не всички
- Навсякъде URL-адресите са SEo friendly. Всички заглавия на продукти са различни и уникални, същото важи за описанията, както и за текстовете по категории, които са доста обемни. Променил съм и имената на картинките дори. А и самите картинки са добре подбрани.Мисля и че добре съм подбрал ключовите думи.
- Създадох блог и вече имам около 13 статии, добавяни са на седмица по 2-3. Статиите са уникални между 450-780 думи. Основно свързани с тематиката на сайта и продуктите, но има и малко по-странични насочени на други теми. Идеята ми е да развия блогът като онлайн списание. Всички статии са писани или превеждани от мен.
- Добавил съм сайта в около 120 директории. На ден по 3-4 добавям.
- Имам два подържащи блога в нишата всеки с по около 8 статии до момента, като само в половината има линкове към сайта.
- Вътрешните връзки между сайта и блога също са добре направени. Пиша статии и за страничните блогове, за да се ъпдейтват и те.

Важно: Все още не съм добавял никаква част от сайта, дори и публикациите от блога в социални мрежи като свежо. Това тепърва предстои.
Резултат от всичко: Цялата оптимизация до момента е около 40 дни. От 4-те основни ключови думи, на 3 съм на първа страница, на едната даже съм в топ 3. На последната 4-та ключова дума, най-трудната съм на 6 страница някъде. Все пак резултатите са повече от чудесни, и вече има поръчки и посещения.

Това на кратко. И въпросът ми е. Аз ясно, че ще продължавам да пиша качествени статии и да ги споделям по фБ, Г+ и twitter, ама се чудя как да продължа с линк билдинга. Имам към още 30 директории и свършва списъка с българските. След това дали да продължа със статии по артикъл директории и гост блогване, макар че в тази ниша трудно ще ми приемат статии или пък да създавам още сателитни блогове, към различни поддомейни, като ги пълня редовно със съдържание (по 1 статия на седмица)? Тоест къде да си съсредоточа усилията да пълня артикъл директориите или направо мои си сайтове, тематично насочени?
 
От: Оптимизация на онланй магазин как да продължа?

Най доброто сео за онлайн магазин е добавянето на продукти и катогории в магазина - още по важно е обаче това което си направил всичко да е уникално

С такъв обем информация сайта ще започне да си лови трафик и без сео
 
От: Оптимизация на онланй магазин как да продължа?

Мерси за съветите, за съжаление в момента продуктите ми са малко, но ще добавя още. Даже мисля, че е добре да добавя продукти, които в момента не са налични, все пак мисля, че ще се отрази положително, колкото повече уникални неща, толкова по-добре. За момента реших да залагам на собствени сайтове и блогове. Всички с уникални статии пък и в най-лошия случай накрая си остават за мен като отделни сайтове, а по артикъл директориите, пълня чужди сайтове със съдържание.

Друго интересно нещо ми направи впечатление. Първият сайт в моята ниша, безспорен номер едно по всички ключови думи е от 1 до 5-то място. Та този сайт дължи голяма част от линковете си на размяна или т.нар. партньорство. Линковете на неговите приятели са в страница "Приятели", а неговите линкове по сайдбарите и футъра на другите сайтове. Да точно така, това което напоследък се заклеймява тук. Все пак очевидно такива линкове се отразяват положително, особено в сайтове с висок пр и много страници. Сайтът номер едно не е много нов, така че със сигурност е преживял панди и пингвини, значи не е нещо временно. И какво излиза добрата стара размяна е още актуална?
 
От: Оптимизация на онланй магазин как да продължа?

Дълги описания за пред ботовете без много насищане, те и без 100 стронг / болд / тага си разбират за какво е страницата, а също така драскай много коментари ( ревюта ) на продуктите ако е възможно.
 

Горе