Оптимизация на поддомейни с афилиейт продукти

Desisslava Dimitrova

Active Member
Решила съм за всеки продукт да правя поддомейн. В моя случай нишата е туризъм и всеки един град ще е като поддомейн като ще оптимизирам ключовите думи за дестинацията. Примерно Гърция, почивка, оферти и т.н и всички ключови думи за дадения град или държава ще бъдат в поддомейна.
Сега се чудя кой вариант да правя.

1 вариант
В публикацията слагам уникално заглавие, описание на офертата, снимка и линк нофолоу към източника. Всяка публикация се линква към поддомейна. Ще сложа линк към поддомейна някъде в странина лента или футъра с ключова дума, примерно почивка в Гърция. Като пак ликвам поддомейните помежду си.
Проблемът тук е, че нямам добър агрегатор и всичко по офертата трябва да се прави ръчно.

2 вариант
Всяка оферта се прави като публикация, слагам уникално заглавие, снимка и правя редирект 301 към източника на офертата. Отделно ще вържа всички поддомейни един към друг. Във всеки сайт ще има линкове към другите с анкор ключовата дума, примерно почивка.
Но тук си започнах да си задавам въпроса след като сложа всички външни линкове и Гугъл не отчита ново съдържание, защото всичко е с редирект, в един момент дали няма да загубя позициите?
 
От: Оптимизация на поддомейни с афилиейт продукти

Според мен не е много добра идея това с поддомейните. Да не го отнесе целия сайт. Все пак не забравяй, че много поддомейни се смятат за спам от Гошо.

П.П.: Дори и да разполагаш с агрегатор, то няма как да ти "агрегира" уникални текстове и добре оптимизирани. Така, че ръчния труд е задължителен и при двата варианта.

И между другото, ако е на принципа копи-пейст работата (ръчната), то тогава трудна работа със сео-то. :)

Успех.
 
От: Оптимизация на поддомейни с афилиейт продукти

Според мен не е много добра идея това с поддомейните. Да не го отнесе целия сайт. Все пак не забравяй, че много поддомейни се смятат за спам от Гошо.

П.П.: Дори и да разполагаш с агрегатор, то няма как да ти "агрегира" уникални текстове и добре оптимизирани. Така, че ръчния труд е задължителен и при двата варианта.

И между другото, ако е на принципа копи-пейст работата (ръчната), то тогава трудна работа със сео-то. :)

Успех.

Естествено, че всичко се пренаписва. Няма да има дублирано съдържание.
Доколкото четох писанията на Мат Кътс, поддомейните ги взимат като отдени сайтове и всеки се оптимизира поотделно. А и в последно време масово се използва тази стратегия, поне гледам какво прави конкуренцията. А и публикацииите няма да са в основния домейн, а в поддомейна.

А относно основния домейн, той го отнесе. Не е наказан, но поради грешка в кода спря да се индексира. Грешката е оправена вече, но явно ще мине доста време докато се върне на старите си позиции.
 
От: Оптимизация на поддомейни с афилиейт продукти

Естествено, че всичко се пренаписва. Няма да има дублирано съдържание.
Доколкото четох писанията на Мат Кътс, поддомейните ги взимат като отдени сайтове и всеки се оптимизира поотделно. А и в последно време масово се използва тази стратегия, поне гледам какво прави конкуренцията. А и публикацииите няма да са в основния домейн, а в поддомейна.

А относно основния домейн, той го отнесе. Не е наказан, но поради грешка в кода спря да се индексира. Грешката е оправена вече, но явно ще мине доста време докато се върне на старите си позиции.

Ти, ако слушаш Мат Кътс, значи работата не е добре.

Знам, че всеки поддомейн се разглежда като отделни, но не се залъгвай. Ти си знаеш, обаче аз не бих правила толкова поддомейни. :)

Много поддомейни - 1.твоясайт.сом, 2.твоясайт.сом.............20.твоясайт.сом.... - всичкото ТОВА с едно и също ИП и на един и същ хост (предполагам споделен), и всичките на една и съща тематика с връзки към основния сайт - помисли си добре. :)
 
От: Оптимизация на поддомейни с афилиейт продукти

Ти, ако слушаш Мат Кътс, значи работата не е добре.

Знам, че всеки поддомейн се разглежда като отделни, но не се залъгвай. Ти си знаеш, обаче аз не бих правила толкова поддомейни. :)

Много поддомейни - 1.твоясайт.сом, 2.твоясайт.сом.............20.твоясайт.сом.... - всичкото ТОВА с едно и също ИП и на един и същ хост (предполагам споделен), и всичките на една и съща тематика с връзки към основния сайт - помисли си добре. :)

Като оставим поддомейните, питането ми беше редирект или нофолоу. Или трети вариант банер с два линка, единия към източника, а втория - към вътрешната страница с описанието на офертата.
Но понеже не знам как да направя подобен банер, си оставам с първите два варианта.
 
Последно редактирано:
От: Оптимизация на поддомейни с афилиейт продукти

nofollow - ако е към външни сайтове.
 

Горе