Desisslava Dimitrova
Active Member
Решила съм за всеки продукт да правя поддомейн. В моя случай нишата е туризъм и всеки един град ще е като поддомейн като ще оптимизирам ключовите думи за дестинацията. Примерно Гърция, почивка, оферти и т.н и всички ключови думи за дадения град или държава ще бъдат в поддомейна.
Сега се чудя кой вариант да правя.
1 вариант
В публикацията слагам уникално заглавие, описание на офертата, снимка и линк нофолоу към източника. Всяка публикация се линква към поддомейна. Ще сложа линк към поддомейна някъде в странина лента или футъра с ключова дума, примерно почивка в Гърция. Като пак ликвам поддомейните помежду си.
Проблемът тук е, че нямам добър агрегатор и всичко по офертата трябва да се прави ръчно.
2 вариант
Всяка оферта се прави като публикация, слагам уникално заглавие, снимка и правя редирект 301 към източника на офертата. Отделно ще вържа всички поддомейни един към друг. Във всеки сайт ще има линкове към другите с анкор ключовата дума, примерно почивка.
Но тук си започнах да си задавам въпроса след като сложа всички външни линкове и Гугъл не отчита ново съдържание, защото всичко е с редирект, в един момент дали няма да загубя позициите?
Сега се чудя кой вариант да правя.
1 вариант
В публикацията слагам уникално заглавие, описание на офертата, снимка и линк нофолоу към източника. Всяка публикация се линква към поддомейна. Ще сложа линк към поддомейна някъде в странина лента или футъра с ключова дума, примерно почивка в Гърция. Като пак ликвам поддомейните помежду си.
Проблемът тук е, че нямам добър агрегатор и всичко по офертата трябва да се прави ръчно.
2 вариант
Всяка оферта се прави като публикация, слагам уникално заглавие, снимка и правя редирект 301 към източника на офертата. Отделно ще вържа всички поддомейни един към друг. Във всеки сайт ще има линкове към другите с анкор ключовата дума, примерно почивка.
Но тук си започнах да си задавам въпроса след като сложа всички външни линкове и Гугъл не отчита ново съдържание, защото всичко е с редирект, в един момент дали няма да загубя позициите?