Отново СЕО след Пингвин и Разпространение на Анкор Текстовете

coolice

Owner
Нещата са обсъждани във форума но тук са представени и графично което ще е плюс на някой участници в дискусиите


http://www.searchenginejournal.com/post-penguin-seo-link-building-the-naked-url-truth/46936/



Дистрибуция на анкор текстове на засегнат от Пингвин сайт
Penguin-affected-site%E2%80%99s-inbound-link-profile.jpg



Дистрибуция на анкор текстове, която да изглежда максимално натурално

healthy-inbound-link-profile.jpg



  • Naked URLs
  • Brand Anchors
  • Brand-keyword hybrid anchors
  • Universal/junk anchors
 
Последно редактирано от модератор:
От: Отново СЕО след Пингвин и Разпространение на Анкор Текстовете

Тея (SEJ) трябва да са много гъсти с Google след като си позволяват 5 рекламни полета с Adsense. Аз лично не бих приел нищо прочетено там за чиста монета.
 
От: Отново СЕО след Пингвин и Разпространение на Анкор Текстовете

При мен линк дивърситито никак не помага, не знам при вас как е... Според мен трябват също и качествени линкове и то в много умерени количества.
 
От: Отново СЕО след Пингвин и Разпространение на Анкор Текстовете

Е, да. Добра е статията. Леко съм скептичен към подобни графики.

Предполагаме, че втората графика е среден профил /средни величини/ на няколко хиляди сайта и този профил се приема за базисен за алгоритъма. Ако обаче процеса е действително органичен, то този среден профил би се изменял непрекъснато. Следователно всички параметри в профила са динамични. Всеки един опит за доближаване до този профил може да има успех, но само частичен и временен.

Има подобни мнения, че изравняването на профила на линковете и изравняването на обема на линковете с сайтовете, които имат топ позиции гарантира успех. Ник....., как му беше фамилията, това англичанчето, дори имаше една на пръв поглед убедителна презентация по темата. Приемаме, че е прав. При големи отклонения обаче ще се наложи или масирано да добавяме линкове, или да сваляме. Ако включим ауторити, TLD профили, ранк профили, то задачата става доста сложна. Не говориме за финансовата част.

Сега включваме и социалните сигнали, профили и ....действия 8). А те са най-съществената и динамична част. До голяма степен са уникални. Трудно могат да се приповторят или дублират под някаква форма. Така че тази статия показва още веднъж къде е голямата грешка - графика 1.

Втората, графика 2 ни побутва и нашепва: колко си тъп, колко си тъп....купи си софтуер, ползвай аналитикс, анализирай, анализирай, ще успееш, ето така е правилно, даааа....Да, ама не. Хвърляш едно око всеки ден на групата около теб, а тя в повечето случаи е сериозна как се движат. Честота на публикации, какви ги вършат в топ социалките и евентуално парираш с по-висока соц.активност. Плюс това, скоро толкова хора ще почнат да си правят "натурални" линкове и диверсификация, че до година ще е ясно, че е поредния шит.

А тогава, половината от юзерите ще нареждат на смартовете.....гладен съъъъмм. Резултати: Пица 85 м....искаш ли меню с цени, супермаркет 343 м, ресторант "Ам Ам" първата у лево. У лево бе дебил. Ти знаеш ли къде е ляво?

Жаден съъъъъъъм....Резултати: бензиностанция "дизеловата тесличка" на 200 м, шахта ВиК втората в ляво с масиран теч, кафе на 320 м.

Айде оптимизирайте...и правете органик линкове и профили. Ришиииииии....Аре, че се оляяяяяяяяяяях :mad:
 
От: Отново СЕО след Пингвин и Разпространение на Анкор Текстовете

Sash888, харесва ми, че мислиш.
Дай сега оптимистичният(възможно най-реален вариант) за СЕО.
 
От: Отново СЕО след Пингвин и Разпространение на Анкор Текстовете

Няма песимистични варианти!

Ще изгорят сайтовете тип паметници. Построени са някога, не мърдат и си мислят, че хората ще минават да оставят цветя
всеки ден и да ги почита. Ще изгорят и дребните тарикати.

Оптимизацията трябва да е за потребителите. Оптимизацията трябва да се базира на принципи.

- Лесно
- Бързо
- Удобно
- Полезно
- Ясно
- Емоции
- Взаимност /диалог, мнения, обратна връзка/
- Визуализация /снимка, видео, графика, карта.../

Още малко ще може да се удържи само с качествено съдържание. Гугъл направо им омекват краката, като намерят добър текст.
Но скоро и това няма да е достатъчно.

Аз вече правих активно тестове на гласови заявки за търсене в Ю туб. Много добри резултати. Веднага ме намери на първа позиция.
Въпросът е, че там трябва да се оптимизира за това как ще го произнесе човек. Той ще го произнесе, както си говори в ежедневието.
Т.е. оптимизацията трябва да бъде за разговорен език. Вероятно скоро ще се разпознават добре и диалекти.

Пробвайте, тествайте, опитвайте различни неща...не ги мислете Гугъл.
 
От: Отново СЕО след Пингвин и Разпространение на Анкор Текстовете

след пингвина %тите спаднаха знаяително, дори някои съветват не повече от 10-15% по основната дума, не е като преди с 50-70%.
 

Горе