ExTended
Active Member
Здравейте,
Наскоро отворих фирма през която да мога да осчетоводявам и плащам данъци на приходи от консултантски услуги, които ще извършвам вкъщи пред компютъра си.
Но от определена информация в интернет оставам с впечатлението, че независимо от дейноста на фирмата трябва да се занимаваш с онези скрити такси при притежаването на фирма наречени "пожарна безопасност" и документите от агенцията по храните, измерване факторите на работната среда и т.н. неща, които ти удесеторяват цената на регистрация на фирма.
Само че на мен не ме блазни идеята да идват хора вкъщи да ми казват дали офисът ми отговаря на стандартите на ХЕИ.
Въпросът ми е: Тези неща трябва ли да ги правя, ако няма да ползвам касов парат, а само ще издавам фактури за онлайн консултация и предоставени рекламни услуги?
This is beyond ridiculous. Колеги писатели си правят фирми по чужбина, не съм чул при един да са му искали пожарна безопасност и отговаряне на стандартите на ХЕИ, за да си работи от домашен офис...
Поздрави!
Наскоро отворих фирма през която да мога да осчетоводявам и плащам данъци на приходи от консултантски услуги, които ще извършвам вкъщи пред компютъра си.
Но от определена информация в интернет оставам с впечатлението, че независимо от дейноста на фирмата трябва да се занимаваш с онези скрити такси при притежаването на фирма наречени "пожарна безопасност" и документите от агенцията по храните, измерване факторите на работната среда и т.н. неща, които ти удесеторяват цената на регистрация на фирма.
Само че на мен не ме блазни идеята да идват хора вкъщи да ми казват дали офисът ми отговаря на стандартите на ХЕИ.
Въпросът ми е: Тези неща трябва ли да ги правя, ако няма да ползвам касов парат, а само ще издавам фактури за онлайн консултация и предоставени рекламни услуги?
This is beyond ridiculous. Колеги писатели си правят фирми по чужбина, не съм чул при един да са му искали пожарна безопасност и отговаряне на стандартите на ХЕИ, за да си работи от домашен офис...
Поздрави!