Плащане чрез PayPal, дърпайки пари от сметката

DonMakaveli

Well-Known Member
Здравейте,

имам два пейпал акаунта - фирмен и личен.

От личния акаунт, дори да имам 2 долара, плащайки 100 долара, се дърпат недостигащата сума от банковата ми сметка.

Но в фирмения ми акаунт не е така. Не мога да плащам, ако нямам налични суми в акаунта си в пейпал

Какъв може да е проблема?
 
От: Плащане чрез PayPal, дърпайки пари от сметката

Явно въпроса ми трябваше да го задам към съпорта им.
 
От: Плащане чрез PayPal, дърпайки пари от сметката

Пробвай да го ъпгрейднеш от personal на business, ако още не си направил така.
 
От: Плащане чрез PayPal, дърпайки пари от сметката

Не се разбира нито дали става въпрос за български PP accs (щом е писано „банков акаунт“, предполага се, че става въпрос за Non-BG, тъй като BG accs НЕ могат да добавят и верифицират BG Bank accs), нито дали в бизнес акаунта има добавен и верифициран банков акаунт и/или карта, нито дали си звънял на поддръжката, за да ги питаш, и като краен случай – дали е бил търсен отговор (или публикувана тема) в техния форум.
 
От: Плащане чрез PayPal, дърпайки пари от сметката

При мен е различно имам 1 акуант и нямайки пари в него при плащане на онлайн поръчки в магазини или при търговци някакви дърпа от сметката. Обаче ако опитам да платя Фейск реклама, хостинг или някаква услуга ме реже заради нулев баланс и така не разбрах какъв е проблема
 
От: Плащане чрез PayPal, дърпайки пари от сметката

Проблемът иде, че някои сайтове искат задължително funding source-а на кинтите да е PP Balance, а не вързания към акаунта метод (било bank acc за чуждите акаунти – US/UK/DE/NL/FR/ES/AU/AT или карта за българските).

Принципно идея си нямам защо не се плащат гореспоменатите директно с картата, изобщо без логване в PP, все пак за това са предназначени.
 
От: Плащане чрез PayPal, дърпайки пари от сметката

Проблемният акаунт е български, бизнес акаунт.
А акаунта за който споменах, че нямам проблеми при плащане към онлайн магазини, директно от банковата си сметка, е български, на физическо лице.
 
От: Плащане чрез PayPal, дърпайки пари от сметката

Три пъти пиша на съпорта им от контактната форма https://www.paypal.com/bg/cgi-bin/webscr?cmd=_contact-general и никакъв резултат. Получавам на момента готов отговор и нищо.

Вие как се свързвате по емайл с тях ? Или по-точно зададен въпрос, на вас дали ви отговарят?
 
Последно редактирано:
От: Плащане чрез PayPal, дърпайки пари от сметката

Никак, high volume e-mails/calls имат по това време на годината. Не забравяй, че докато в България не пазарят и не ги ползват много-много, то в чужбина не е така :).

Свържи се с поддръжката им по телефона. 2 варианта:

  • PP Europe (Ireland): с работно време от 10:00 до 18:30ч. българско време (можеш да използваш личен телефон или Skype, но ще charge-ват пари);
  • PP USA (+18882211161 – toll-free, не charge-ват пари): с работно време от 14:00 до 08:00ч. българско време (и събота/неделя от 16:00 до 06:00ч.). Използваш One-time passcode-а, генериран от горната връзка, траещ 1 час БЕЗ да refresh-ваш страницата. Питат за 2 имена, e-mail, телефон, код, проблемът какъв е. Нивото на говор на English за четене и разбиране би следвало да е „Very Good“ и нагоре.
Ако има high volume calls, то чакаш колкото е време необходимо e нужно. Общо взето работното им време и за EU, и за US обхваща 22 часа от денонощието (10:00 – 08:00), което е предостатъчно.
 
От: Плащане чрез PayPal, дърпайки пари от сметката

Мерси, ще видя да има звънна. Но никой ли във форума няма бизнес акаунт в PayPal с банкова сметка в ДСК, че да видим при него как е?!

Никак, high volume e-mails/calls имат по това време на годината. Не забравяй, че докато в България не пазарят и не ги ползват много-много, то в чужбина не е така :).

Свържи се с поддръжката им по телефона. 2 варианта:

  • PP Europe (Ireland): с работно време от 10:00 до 18:30ч. българско време (можеш да използваш личен телефон или Skype, но ще charge-ват пари);
  • PP USA (+18882211161 – toll-free, не charge-ват пари): с работно време от 14:00 до 08:00ч. българско време (и събота/неделя от 16:00 до 06:00ч.). Използваш One-time passcode-а, генериран от горната връзка, траещ 1 час БЕЗ да refresh-ваш страницата. Питат за 2 имена, e-mail, телефон, код, проблемът какъв е. Нивото на говор на English за четене и разбиране би следвало да е „Very Good“ и нагоре.
Ако има high volume calls, то чакаш колкото е време необходимо e нужно. Общо взето работното им време и за EU, и за US обхваща 22 часа от денонощието (10:00 – 08:00), което е предостатъчно.
 

Горе