Повишение на Цени - Бихте ли уведомили клиентите си

mantaman

Well-Known Member
Ако трябва да вдигнете цените на всичките ви продукти с около 20% поради повишение на доставните цени бихте ли уведомили клиентите си например 10 дни по рано за да могат да си купят на старите цени от наличните ви количества или тихомълком ще ги увеличите и останалите ви налични количества по старите цени ще си ги продадете по новите с по висока печалба.
 
От: Повишение на Цени - Бихте ли уведомили клиентите си

Доверието е на първо място. С такава стъпка се гради. Пък и каква по-добра реклама от такова едно предупреждение? Ще ти се върне 10 дневната реклама в пъти!
 
От: Повишение на Цени - Бихте ли уведомили клиентите си

Разбира се, в такъв случай уведомяването на клиентите е задължително, иначе ще останат излъгани.
 
От: Повишение на Цени - Бихте ли уведомили клиентите си

Ако трябва да вдигнете цените на всичките ви продукти с около 20% поради повишение на доставните цени бихте ли уведомили клиентите си например 10 дни по рано за да могат да си купят на старите цени от наличните ви количества или тихомълком ще ги увеличите и останалите ви налични количества по старите цени ще си ги продадете по новите с по висока печалба.
По-добрият вариант е да се предупредят клиентите.А и по този начин несъзнателно пришпорваш към покупка тези клиенти,които все още се колебаят,дали да закупят продукта.
 
От: Повишение на Цени - Бихте ли уведомили клиентите си

Статията наистина е много добра и макар повечето от нещата да съм ги учил още навремето в техникума си заслужаваше четенето.
Относно уведомлението всъщност съм ги уведомил 12 дни по рано и мисля че това е оптимален срок защото - първо самият аз нямах повече време и второ практиката при мен показва че ако ги уведомя доста по рано например 30дни преди това - повечето нищо няма да направят защото ще си кажат има време след което ще забравят и когато се сетят ще бъде вече късно.
 

Горе