Federal
Active Member
Сравнение с миналогодишните Коледни празници, през тази се усеща вакуум в телевизиите и занижаване на рекламите с коледен и новогодишен характер. Рекламното време, компаниите явно тази година предпочитат да го заемат със стандартна реклама. Мобилтел, още излъчва спотове с лятно настроение, а другите два оператора заеха подобна позиция. Припомняме си клиповете от миналата година на Мосю Бриколаж, които тази година отсъстват. Метро не реагираха тази година, а дарителски кампании почти липстват.
Предполагам, че има няколко причини:
- занижаване на рекламните бюджети, рекламите по Коледа не носят добра възвръщаемост, рекламните мениджъри предпочитат да заложат върху индиректна реклама в търговските си обекти
Предполагам, че има няколко причини:
- занижаване на рекламните бюджети, рекламите по Коледа не носят добра възвръщаемост, рекламните мениджъри предпочитат да заложат върху индиректна реклама в търговските си обекти