Caprice
Active Member
Историята в кратце на една голяма одисея и една изчезнала пратка за няколко хиляди евро. Работата си върви чудесно, всичко като по часовник, когато злощастно реших да ползвам транспорт на изпращача с добра цена, сухоземен транспорт с известна транспортна фирма и доставка до седмица.
Забавяне, протакване и ... се оказа, че всъщност тази услуга се извършва по ... пощата.
Тракингът не е ъпдейтван от края на май, никой не знае къде са ми нещата. Къстъмър сървиз и в двете страни любезно обясняват, че стоките не са в тяхната страна и че проблемът е при другите. И на всичкото отгоре, че нямам права да изисквам информация за собствената си пратка. Иде ми да вия! Случвало ли ви се е подобно нещо и как се решава проблема?
Пращайте си стоките по този начин само и единствено, ако имате здрави нерви и наистина искате адреналин!
Забавяне, протакване и ... се оказа, че всъщност тази услуга се извършва по ... пощата.
Тракингът не е ъпдейтван от края на май, никой не знае къде са ми нещата. Къстъмър сървиз и в двете страни любезно обясняват, че стоките не са в тяхната страна и че проблемът е при другите. И на всичкото отгоре, че нямам права да изисквам информация за собствената си пратка. Иде ми да вия! Случвало ли ви се е подобно нещо и как се решава проблема?
Пращайте си стоките по този начин само и единствено, ако имате здрави нерви и наистина искате адреналин!