Предизвикателство! Телефонен номер в Meta Description!

fcolor.bg

New Member
Здравейте,

Понеже тук вярвам са хората, които най-много разбират от SEO у нас, поставям важен за мен (а вярвам и за много хора) въпрос. Въпреки, че разбирам от SEO, имам нужда да обсъдя 1 детайл с вас. Той е:

Пречи ли начилието на телефонен номер в Description на Meta Tags или не?

Питам защото това всъщност е чисто "търговска информация" от една страна. От друга обаче е помощ за човека, който търси в Интернет? Така, че от гледна точка на "доброто съдържание" наличието на тел. номер може да се счита или за почти спам или за много полезно нещо.

! Въпросът ми е за англоезичните пазари по много конкурентни "search keywords". Не за уеб сайт на български език!
 
fcolor.bg каза:
Здравейте,

Понеже тук вярвам са хората, които най-много разбират от SEO у нас, поставям важен за мен (а вярвам и за много хора) въпрос. Въпреки, че разбирам от SEO, имам нужда да обсъдя 1 детайл с вас. Той е:

Пречи ли начилието на телефонен номер в Description на Meta Tags или не?

Питам защото това всъщност е чисто "търговска информация" от една страна. От друга обаче е помощ за човека, който търси в Интернет? Така, че от гледна точка на "доброто съдържание" наличието на тел. номер може да се счита или за почти спам или за много полезно нещо.

! Въпросът ми е за англоезичните пазари по много конкурентни "search keywords". Не за уеб сайт на български език!

според мен сайта като си е твой никой неможе да те обвини в спам , нот това си е мое мнение :wink:
 
не мисля, че е проблем...но погледни от друга страна.
Имаш някакво ограничение за мета дискрипшън от около 100-150 символа. Бива ли да го запълваш с информация, която може да бъде намерена, чрез влизане в сайта и избор на връзката контакти :) (печелиш и посещение в сайта).
Както се знае, (или поне така пише в дебелите книги) първите символи в мета таговете + първите 200-250 символа след боди тага са най-важни...бива да ги оползотворяваш по този начин :wink:
 
ilianskim каза:
може да го сложиш при другите мета тагове
<meta name="author" content="Ivan Kostov gsm 1132142132132" />
Направо ме е яд, че не се сетих аз за тази простотийка.
 
bgkulinar каза:
ilianskim каза:
може да го сложиш при другите мета тагове
<meta name="author" content="Ivan Kostov gsm 1132142132132" />
Направо ме е яд, че не се сетих аз за тази простотийка.
Добре казано - поредното чудо на оптимизация. Звучи логично, но на това място не беше ли името на сайта, ако е бранд - Store.com (примерно). :wink:
 
fcolor.bg каза:
Пречи ли начилието на телефонен номер в Description на Meta Tags или не?

Питам защото това всъщност е чисто "търговска информация" от една страна. От друга обаче е помощ за човека, който търси в Интернет? Така, че от гледна точка на "доброто съдържание" наличието на тел. номер може да се счита или за почти спам или за много полезно нещо.

! Въпросът ми е за англоезичните пазари по много конкурентни "search keywords".


Не трябва да пречи предполагам искаш да се показва в дескрипшъна под линка в рзултата на Г.

Иначе наистина синволите в дескипшъна са ограничени и могат да се ползват за още някои полезен киурд вместо телефон НО отгледна точка конверсията би трябвало да е + за доверито в очите на клиента....

Може да тестваш ако не си доволен от резултата винаги може да върнеш старото положение :)
 
Само да не те налазят някой спамери по телефоните и да го продадат на някой бг фирми и да ти се обаждат през 5 минути за кредити и какво ли не :)
 
Друго ако искаш може да ползваш и друг мета таг, който във фирмата където работих ползваха също при SEO
<META name="ABSTRACT" CONTENT=" Илиян Христов тел: 0123213213 2132">
[/code]
 
ilianskim каза:
може да го сложиш при другите мета тагове
<meta name="author" content="Ivan Kostov gsm 1132142132132" />
според мен той иска при търсене в Гугъл да се появява телефона му в description а не да има някъде телефона му в кода които обикновения потребител няма да гледа ...
 
Може да сложиш в най-долната част на сайта си малко инфо + телефон доста често търсачките взимат последните редове от страницата като текст, който ще се появява в SERP-a
 
За да отговоря еднозначно, ще си позволя едно въведение.

По дефиниция, onPage оптимизацията се прави за конкретни ключови думи. Вземам за дадено и че fcolor.bg е наясно със значението на термините keyword denisity и keyword prominance и че може да решава уравнения с две неизвестни.

И като преведем под общ знаменател всичко написано дотук, еднозначният отговор е:
"зависи дали оптимираш за телефонния си номер или за някоя друга дума" а с уравнението с 2 неизвестни (density и overall count) можеш да пресметнеш до колко такава промяна би навредила на останалите думи.

Това е, ако си говорим за оптимизация. Ако говорим за конверсия, coolice го каза най-точно, но сега следва анализ на потребителското поведение.

Колко хора от вас биха набрали телефонен номер от SERPs на Google, без да са кликнали на линка, и един телефонен номер дали би ви стимулирал да кликнете на този линк повече от някаква related информация за предлагания продукт?

Решението от тук нататък е твое :) Ако все пак ти е трудно да го вземеш, нищо не ти пречи да направиш един тест. Хубавото при onPage оптимизацията е, че винаги можеш да върнеш нещата така, както са били и преди :)

Приятна работа!
 

Горе