От един сайт (вижда се и червената лента, видима обаче
само през/в профила, не и при product browsing):
От предходен мой коментар преди години:
Link:
4 вида доставки,
Free Exchange,
безплатен return (поети транспортни разходи), €
X discount при получен „damaged“ предмет,
calc според начините за разплащане (script),
36 месеца (вместо минималната за ЕС от 24 месеца) гаранция/warranty за продуктите,
checkbox tick за избор на
48-месечна гаранция (с доплащане спрямо
tiers),
Customer Client Card (
36 месеца по подразбиране, а ако се закупи
48M long-term warranty, то гаранция авт. се удължава на 60 месеца,
terms), връщане на стока
БЕЗ касова бележка/фактура (но с
имането на клиентска карта), ексклузивни оферти/% за хората
с клиентски карти, опция за плащане след време (до 30 дни), независим
Buyer Protection (с купища benefits & perks
за buyer confidence)
, 30-дневен return (то за него май е безсмислено да пиша, всеки нормален търговец от 2013г. би следвало да го има като минимум, а не 7 дни до юни 2014 и после 14 дни),
Tiers за лоялните клиенти (по примерът със screenshot-а по-горе), опция за
обмяна на точки между акаунтите и създаване на „
общност“, опция за покупка на
gift voucher (вкл. discount-иран, но с опр. срок на действие), Android/iOS
App, при пазаруване
между 00:00 – 06:00 през нощта – допълнителна отстъпка (% или fixed), опция за
подаръчни опаковки/панделки,
Pixel Error Check опция преди доставка, начислен
fixed fee/%, ако е избран метод за пазаруване „
Наложен платеж“ (цел: използване на другите платежни методи), една камара, както
OFFLINE, така и
ONLINE (domestic) разплащателни методи (за които широко съм писал из една камара постове из форума) с multi-gateway provider, а НЕ само с wallet + CCs, присъствие в сайтовете за сравняване на оферти (kolko, pazaruvaj, sravni и др.), където smart customers
претърсват и сортират (и в зависимост от това какви perks предоставят, може би ще имате и бадж там за „
Коректен магазин“ + „
Безплатна доставка / в наличност“), участия във
външни програми за лоялност,
спонсорирания на събития (логото Ви ли ще го има или нещо друго, важното е да има упоменаване и споменаване),
раздухвания (било платено или безплатно) чрез/през хора със социално влияние, т. нар. „
influencers“
(влиятелни личности, на които може да им се има вяра) на
HQ content (products/reviews/previews/etc.).
Друго май на този етап не се сещам, освен ако се размислите
Out-of-the-Box още. И разбира се, ползване на
Retargeting.
100% съм изпуснал още варианти и опции, които могат да се предоставят на клиентите като
perks. Лошото е, че „май, май“ пиша
за Западен клиент (че дори и за
Източнен, но в Азия), пък тук навярно става въпрос за „
Балкански побалканчени клиенти“, съответно почти 0 от горните perks могат да бъдат интегрирани, щото ще бъдат abused/saturated. Добрата част е, че никой не кара „насила“ merchant да седи на тукашния (ултра малък с множество merchants, вкл. нелегални такива) пазар (
мога да предоставя stats, след което ще се плесне по лицето или посегне с шамари, чудейки се що още седи тук),
поне от 01.01.2007г. насам принципно, има-няма 10+ години вече.