Пускам нов проект - малко въпросчета

vetzkov

Well-Known Member
здрасти отново , днес пуснах новия си проект в блогър. става въпрос за инфо за суперавтомобили на български , контента ми е уникален аз съм го превеждал и редактирал , сега почвам малко по малко да права популяризиране , но искам да помоля за малко помощ относно точно това - къде мога да поствам блога си , защото е все пак таргетиран към бг аудиторията , а и ако има уебмастери със сходни блогчета или сайтове да пишат лс. ето го и линка http://www.bega4ki.blogspot.com

а и да попитам някой може ли да ми каже стъпка по стъпка как да си направа рсс фийд че още не го схващам ама хич... мерси предварително

Поздрави , Цветан :wink:
 
Доста интересна информация си пропуснал за Bugatti Veyron.

1. Bugatti Veyron е създаден през 2000г.
2. Обявена под името Bugatti Veyron 16.4
3. След 5 години неуспешни тестове успавят да задаржат Veyron на земята след като достигне 400+ km/h.
4. Рекордна скорост достигната на частната писна на Volkswagen е 407 km/h (252 mp/h)
5. 1001 коня, 16 цилиндров двигтел 2x V8.
6. От 0-100 за 2.46 сек.
*. От 0-200 за 7.30 сек.
*. От 0-300 за 16.7 сек.
*. От 0-400 за 55 сек.
7. Официялно показана на 19 октомври 2005г. на Tokyo Motor Show.
8. Първата кола е доставена в началото на 2006г.
9. Официялно пусната в производство средата на 2006г.
10. Произвежда се само по-поръчка
11. Bugatti Veyron е единствената кола, която може да изпревари Honda RC51.
12. Цена - € 1,127,210 / $1,440,800

Съвет:
Ако искаш блога ти да има бъдеще не пропускай толкова важни/интересни информация.
 
DEATH каза:
Доста интересна информация си пропуснал за Bugatti Veyron.

1. Bugatti Veyron е създаден през 2000г.
2. Обявена под името Bugatti Veyron 16.4
3. След 5 години неуспешни тестове успавят да задаржат Veyron на земята след като достигне 400+ km/h.
4. Рекордна скорост достигната на частната писна на Volkswagen е 407 km/h (252 mp/h)
5. 1001 коня, 16 цилиндров двигтел 2x V8.
6. От 0-100 за 2.46 сек.
*. От 0-200 за 7.30 сек.
*. От 0-300 за 16.7 сек.
*. От 0-400 за 55 сек.
7. Официялно показана на 19 октомври 2005г. на Tokyo Motor Show.
8. Първата кола е доставена в началото на 2006г.
9. Официялно пусната в производство средата на 2006г.
10. Произвежда се само по-поръчка
11. Bugatti Veyron е единствената кола, която може да изпревари Honda RC51.
12. Цена - € 1,127,210 / $1,440,800

Съвет:
Ако искаш блога ти да има бъдеще не пропускай толкова важни/интересни информация.

първо благодаря за незлобната забележка , но изпуснах да кажа че се мъча да си оправа таблиците ина4е 99 процента от това което го каза съм го предвидил , то това е есентиал инфото , но просто таблиците ме мъчат. а нещо относно въпросите ми?
 
Популязирай, където намериш. За да намериш, трябва да потърсиш първо. Мегдан има много за партизания, с времето ще дойдат и от Google. Като натрупаш PR и трафик можеш да обмениш няколко линка и чак после да търсиш сериозно партньорство.
(за покупка на линкове не говоря, защото от домейна разбирам, че бюджетът е нулев)

RSS фийд си имаш от Blogspot.
http://bega4ki.blogspot.com/feeds/posts/default

ето ти го

П.С. Официално се пише. Като копираш съдържание, поне го провери за грешки. Пък и това вече не е уникално :П
 
a

mi georgi mersi mnogo za pomo6ta nadqvam se da se vidim v duisburg i da pieme pone po edna bira :). a otnosno tva za populqriziraneto - nqma li nqkoi direktorii koito da davat da se submitvat bg blogove ili moje v vsi4kite ot spisaka v edin ot postovete?

sry za latinicata ama ne6to ftype mi go nema nikav :oops:
 
a

аз честно да кажа съм разочарован от гледна точка на това че никой не критикува , не дава съвети и т.н. да не би блог секцията да загива?
 
Блогърите ги няма в момента.
Относно критики, първия път нещо се засегна след като изкоментирах блог-а ти.

Maybach - няма таблица.
Bugatti - странна таблица с 3 празни колони и с доста малък шрифт (показателите)
Koenigsegg ССХ - махни 3те празни колони и става екстра

Лично на мен не ми харесват цветовете в блог-а ти - сиво, оранжево и зелено
 
Аз съм на мнението, че сериозен блог не може да е на безплатен wordpress хостинг.
Плюс това, още нямаш съдържание, а почваш да разпространяваш блога? Какво би намерил човек, за което да се върне? Тази информация я има във всеки втори сайт за автомобили, бил той чужд или български.
 
stankoff каза:
Аз съм на мнението, че сериозен блог не може да е на безплатен wordpress хостинг.
Плюс това, още нямаш съдържание, а почваш да разпространяваш блога? Какво би намерил човек, за което да се върне? Тази информация я има във всеки втори сайт за автомобили, бил той чужд или български.

извинявай но не съм съгласен че тази информация я има на много места в българия... , а death относно поста ти ми не не си ме разбрал - в смисъл изобщо не съм се засегнал , а относно таблиците ще ги пооправа

относно екселеро - тя просто няма таблица с официални данни , тъй като е разработена с рекламна цел този модел не е има официални тестове за перформънс oсвен споменатия за скорост.
 
и кво като е на безплатен хостинг?Повечето хора не правят особена разлика а тези който правят и не им изнася тва че е на безплатен не са точно от хората който купуват или кликват на реклами поне според мен Това се отнася за блоговете за интернет и технолгии вс други могат спокойно да са на безплатен тъй като не са насочени към някъкви разбирачи а към обикновения посетител поне аз така мисля
 
бих ти предложил да направиш първо 40-50 статии и тогава да го разпространяваш това сега прилича на страница от блог . На моя блог има възможност да си слагаш част от статиите и да имаш линк към твоя с продължение .
Съвет не копирай съдържание . Превода не го броя за кражба аз лично съм превеждал доста статии от английски и това си е вече лично творчество .Знам ,че отнема много време , но само така може да се наложи блога ти . Малко съм скептичен цял блог да напълниш само с преводи за суперавтомобили , но си струва да опиташ особено като те влече .
 
ilianskim каза:
бих ти предложил да направиш първо 40-50 статии и тогава да го разпространяваш това сега прилича на страница от блог . На моя блог има възможност да си слагаш част от статиите и да имаш линк към твоя с продължение .
Съвет не копирай съдържание . Превода не го броя за кражба аз лично съм превеждал доста статии от английски и това си е вече лично творчество .Знам ,че отнема много време , но само така може да се наложи блога ти . Малко съм скептичен цял блог да напълниш само с преводи за суперавтомобили , но си струва да опиташ особено като те влече .

ми бате първо мерси за възможнмоста д аси промоутвам блога в твоя , а относно превода - то това мойто хем е превод хем е малко интерпретация , а и да влече си ме и не бъди скептичен :wink: и аз не смятам че превода е кражба дори и да е директен (а моя не е ) , защото наистина се влага доста труд в него
 
Името на колата е Exelero в блога си я написал Excelero.

Също така може да вметнеш, че ускорява от 0-100 за 4.4 секунди.
Споменаваи кога са създадени колите, тази е 2005
Незнам до каква степен на някой му е интересно колко е дълга и широка колата ама пак е инфо (повече съдържание) Или както Мечо Пух казва "Колкото повече, толкова повече" :p

btw нищо не каза за цветовете, така ли ще останат или си замислим нещо.

п.с. отностно коментара "благодаря за незлобната забележка" го ратълкувах, че си се засегнал ^^

п.с.2 по мото предавания казват понякога много готина информация. в момента забравих коя е единствената кола изпреварила Bugatti Veyron на лед :p
 
DEATH каза:
Името на колата е Exelero в блога си я написал Excelero.

Също така може да вметнеш, че ускорява от 0-100 за 4.4 секунди.
Споменаваи кога са създадени колите, тази е 2005
Незнам до каква степен на някой му е интересно колко е дълга и широка колата ама пак е инфо (повече съдържание) Или както Мечо Пух казва "Колкото повече, толкова повече" :p

btw нищо не каза за цветовете, така ли ще останат или си замислим нещо.

п.с. отностно коментара "благодаря за незлобната забележка" го ратълкувах, че си се засегнал ^^

п.с.2 по мото предавания казват понякога много готина информация. в момента забравих коя е единствената кола изпреварила Bugatti Veyron на лед :p

бате мерси за добрите корекцията веднага ще ги взема в предвид - а относно цвета - още не мога да го измисля как да го направя - ако имаш идея са добре дошли, а екселеро правописа ми е чиста грешка
 
Избери цветове които да не се набиват толкова много на очи.
Аз по-принцип съм превърженик на тъмни цветове.

Заради зеления header, description-a почти не се вижда.
 
ilianskim каза:
моля блога сега е леко западнала посещаемост към 1100 на ден , но в по добри дни е към 1500-2000

еми супер моля се на господ и аз някой ден да права такива посещения
 
Относно цветовете, темплайта, дизайна ... ето няклко сайта с темплайти ако ще го променяш ако искаш нещо по различно от стандартните на блогспот :
mashable(точка)com/2007/09/13/blogger-templates/
blogcrowds(точка)com/resources/blogger_template.php
 

Горе