Различни данни, когато се използва ключов инструмент в Google Adwords ... защо така ?

lowriderzzz

Well-Known Member
Днеска забелязах нещо странно, когато правих проучване с ключовия инструмент на Goolge Adwords.

Вчера търси за фразата "хип хоп танци варна" и ми показа 73 месечни търсения.

Днеска ми показва 40 за същата фраза.

Разликата е, че вчера когато тръсех не се бях логнал в акаунта си в Google а днес за другите търсения се бях логнал.

Защо се получава така и кое от двете е по-точно и достоверно според вас.

Ето и снимките - първата е от вчера

http://prikachi.com/images/275/6474275h.png

http://prikachi.com/images/276/6474276J.png



Има също и разминаване и в сходни ключови думи, като "хип хоп варна" или "танци варна"
 
От: Различни данни, когато се използва ключов инструмент в Google Adwords ... защо та

Този инструмент е ориентировъчен. Не разчитай на 100% точност. Особено за малки обеми (<1000) търсене е много неточен.
 
От: Различни данни, когато се използва ключов инструмент в Google Adwords ... защо та

Този инструмент е ориентировъчен. Не разчитай на 100% точност. Особено за малки обеми (<1000) търсене е много неточен.

а има ли някой друг, който е точен и може да се разчита повече на него ?
 

Горе