Реклама за 5 400.00 лв. за 1000 импресии.

Maverick

Well-Known Member
Е такова нещо не бях виждал. Реших да разгледам оферти за реклама и направо щях да падна от стола.

Повече тук:
Код:
http://www.netinfocompany.bg/media-kit/abvbg-69

Забележете, че цената е без ДДС!
 
От: Реклама за 5 400.00 лв. за 1000 импресии.

Откаченяци има всякакви :) Аз и на уникалните на ден не им вярвам - 1 милион... колко хора в бг имат компютри с интернет, колко от тях ползват абв поща и колко влизат всеки ден?
 
Е такова нещо не бях виждал. Реших да разгледам оферти за реклама и направо щях да падна от стола.

Повече тук:
Код:
http://www.netinfocompany.bg/media-kit/abvbg-69

Забележете, че цената е без ДДС!

Има нещо, не може да е така тъпо измислено. Ама много ме кефят разписани таблици, които само те си ги разбират.
 
От: Реклама за 5 400.00 лв. за 1000 импресии.

Тва пише там:
Закупуването на пакет фиксирана честота гарантира достигането до посочения в пакета брой уникални потребители за периода.
Седмичните пакети фиксирана честота са с продължителност 7 дни.
 
От: Реклама за 5 400.00 лв. за 1000 импресии.

Освен въртящите пари по принципа секуро, има ли други да плащат за импресионна реклама? :shock:
 
Re: От: Реклама за 5 400.00 лв. за 1000 импресии.

Освен въртящите пари по принципа секуро, има ли други да плащат за импресионна реклама? :shock:

ами то по принцип е хубаво да се сравнява с другите медии някоя от двете най големи :) праим тайм 19-21часа 5000 лв за 30 секунди като се почне веднъж преди новините веднъж след първия блок веднъж след втория блок, веднъж след спортните новини веднъж след времето на 20 минута от сериала веднъж на 40та и веднъж накрая :)

изхарчихме станаха 40 000 лв :) и например се рекламира таблет за 7.99 с план мобилен интернет :) разбирасе от телевизията казват че го гледат милиони хора (на база статистически изчислена пипъл метрия от 1000 домакинства) и разбира се за по-голям ефект трябва да рекламираш и във другото телвизионно време (там е по тънко) както и кампанията да продължи поне две седмици или месец :)

за парите за единия прайм тайм с отсъпката може да се покрият над 70% от някоя от по-малките интернет рекламни мрежи на най премиум позициите за цял месец и отнво рекламата да я видят милиони като тези милиони както и броя излъвания могат да бъдат измерени съвсем точно както от доставящия рекламата софтуер също ттака допълнително и независимо измерени и от Гугъл аналитикс (а не спрямо 1000 души какво са гледали да смятаме статистически) :) сигурен съм че ще се разхърлят повече таблети като резултат (спрямо единия прайм тайм) и покзването на бранда може да бъде таргетирано прецизно ако се избере по малка нишова рекламна мрежа точно до такива който биха имали интерес а не по време на сериала който ако е турски се гледа от баби :) на който таблет с мобилен план не им трябва

ама бранд менижъра не му се работи и е оставил нещата на самотек където се изхарчи там :)
 
Последно редактирано от модератор:
Аз лично щях да бъда линчуван, ако планирам бюджета си за кампания по този начин. Да почна от глобалното и да не стигна до таргетираното. Например продавам телефон с мобилен Интернет. Аудиторията ми ще са хора между 18-50 години, може и по 60, но това ще се мисли след като се прецени дали можем да облъчим 100% от предишната аудитория, за да включа тези до 60 години. Полът е ясен - и двата. Следва още по-детайлно таргетиране. Нещо, което е малко непонятно за маркетинг директорите на големите компании тук или поне това аз виждам от кампаниите им. Та, след това следва - по локация, интереси, социален статус, сем. положение, професия и прочие. Та ето го профила на нашия потенциален клиент, според мен:

Възраст: 18-50 г.
Пол: и двата
Локация: Големите градове (София, Пловдив, Варна, Бургас, В. Търново, Русе, и другите по реда, селата не са много таргет, поради и възрастта на населението там също)
Интереси: Интернет, музика, филми (и всичко, което може телефона да задоволи като интереси)
Социален статус: Работещи, студенти
Сем. положение: женени, неженени и т.н. (всичко в общи линии)
Професия: IT специалисти, адвокати, лекари и всички, които може им е нужен и допълнение към раб. процес (изключваме професии като кранисти, майстори и прочие, на които е реално повече придобивка).

Та, гледайки това. Може да се направи много по-успешна кампания. Може и да не съм го уцелил профила на 100%, но съм сигурен, че съм се приближил доста до него. А това, че нямат профил - кофти работа. :)

С две думи, кампанията ако умно направена, няма как да не е печеливша, но не се почва от масовката и после се рови за точните места, обикновено е обратното. ;)
 

Горе