ThinkFast
New Member
Наскоро си инсталирах AddBlock Plus плъгина за FF.
Тук искам да му направя една реклама и в същото време да отправа една критика към "сайтовете направени за рекламодатели".
Всичко започна от всеизвестната замунда.нет. Бе то бива реклами ама те са ос*аха от банери и реклами, то торент линкове няма колкото банери са накачулели. Реших да ги накажа. Блокирах им рекламите. Тези които баха в iframe-няма да отчитат импресии, флашовете ще отчитат-там наказани са рекламодателите.
Нека се върнем към основната идея на уеб-пространството. Разбирам всеки един уебмастер че разработва определени уеб-проекти с цел печалба. Кой от реклама, кой от афилейт, кой от директна продажба, кой от дропшипинг или какъвто вариант си е намерил. Разбирам ви всичките до един, и аз съм един от вас. Ама моля ви се погледнете сайта си и през очите на обикновенния потребител. Него не го вълнува дали печелите, колко печелите, кой сте, какъв сте и т.н. Обикновенният потребител търси определена информация, продукт, услуга или забавление. Точно това е и основната идея на уеб-пространството - да бъде полезно за потребителите!
Ако не угодите на потребителя, той има два избора:
1. Да ви накаже чрез плъгина за който споменах (или подобен)
2. Да си изгради т.нар "рекламна слепота". Тази слепота не е от значение са сайтове като замунда.нет, които печелят на импресии, но в дългосрочен аспект също ще са на загуба.
Защо? Ами как защо, когато потребителите развиват агресивно своята "рекламна слепота", рекламодателите ще са недоволни от CTR-а и или ще поискат по ниски цени, или ще спрат да рекламират в даденият сайт.
През следващата година ви пожелавам да погледнете сайтовете си през очите на потребителя, да преосмислите рекламните си кампании, ако трябва да изисквате от рекламодателите банери в специфични цветови палитри за да не се разраства циганията и в уеб пространството, да си сложите лимити за брой (не)анимирани реклами.
И най-вече: Мислете за печалба в дългосрочен план! Тя е тясно свързана със настроението на потребителя, докато разглежда сайта ви! Настроението на юзъра пък е тясно свързано с визията на сайта ви! Тя е тясно свързана с позициите на рекламите, броя им, шареността им, изпъкналостта им на фона на основния контент и т.н.
Тея дни тъй съм се ядосал, че започвам да блокирам рекламни карета от сайтове на които не ми харесва рекламната политика.
Мислете за юзъра за да не си сложи AddBlock Plus!
Един съвет за юзърите: Слагайте AddBlock Plus веднага щом започнат да ви дразнят рекламните карета!
Весело посрещане на новата година! :clap:
Айде, че ракията ме чака.
Тук искам да му направя една реклама и в същото време да отправа една критика към "сайтовете направени за рекламодатели".
Всичко започна от всеизвестната замунда.нет. Бе то бива реклами ама те са ос*аха от банери и реклами, то торент линкове няма колкото банери са накачулели. Реших да ги накажа. Блокирах им рекламите. Тези които баха в iframe-няма да отчитат импресии, флашовете ще отчитат-там наказани са рекламодателите.
Нека се върнем към основната идея на уеб-пространството. Разбирам всеки един уебмастер че разработва определени уеб-проекти с цел печалба. Кой от реклама, кой от афилейт, кой от директна продажба, кой от дропшипинг или какъвто вариант си е намерил. Разбирам ви всичките до един, и аз съм един от вас. Ама моля ви се погледнете сайта си и през очите на обикновенния потребител. Него не го вълнува дали печелите, колко печелите, кой сте, какъв сте и т.н. Обикновенният потребител търси определена информация, продукт, услуга или забавление. Точно това е и основната идея на уеб-пространството - да бъде полезно за потребителите!
Ако не угодите на потребителя, той има два избора:
1. Да ви накаже чрез плъгина за който споменах (или подобен)
2. Да си изгради т.нар "рекламна слепота". Тази слепота не е от значение са сайтове като замунда.нет, които печелят на импресии, но в дългосрочен аспект също ще са на загуба.
Защо? Ами как защо, когато потребителите развиват агресивно своята "рекламна слепота", рекламодателите ще са недоволни от CTR-а и или ще поискат по ниски цени, или ще спрат да рекламират в даденият сайт.
През следващата година ви пожелавам да погледнете сайтовете си през очите на потребителя, да преосмислите рекламните си кампании, ако трябва да изисквате от рекламодателите банери в специфични цветови палитри за да не се разраства циганията и в уеб пространството, да си сложите лимити за брой (не)анимирани реклами.
И най-вече: Мислете за печалба в дългосрочен план! Тя е тясно свързана със настроението на потребителя, докато разглежда сайта ви! Настроението на юзъра пък е тясно свързано с визията на сайта ви! Тя е тясно свързана с позициите на рекламите, броя им, шареността им, изпъкналостта им на фона на основния контент и т.н.
Тея дни тъй съм се ядосал, че започвам да блокирам рекламни карета от сайтове на които не ми харесва рекламната политика.
Мислете за юзъра за да не си сложи AddBlock Plus!
Един съвет за юзърите: Слагайте AddBlock Plus веднага щом започнат да ви дразнят рекламните карета!
Весело посрещане на новата година! :clap:
Айде, че ракията ме чака.