apostol
New Member
РИСК ЛИ? РИСКУВАТ САМО ГЛУПАЦИТЕ!
В края на 2002 година цели 565 милиона души са ползвали Интернет. В края на 2003 година техният брой нараства на 633 милиона!
Това означава, че всяка година потребителите на Интернет нарастват с около 68 милиона. Казано другояче към потребителите на Интернет всеки Божи ден се присъединяват близо 189 000 души!
Точно затова Интернет бизнесът направо експлодира! Според Forrester Research през 2004 година през Мрежата са продадени стоки и услуги за цели 7 ТРИЛИОНА долара!
През 1999 година изданието Newsweek пише дословно следното: „В ерата на Интернет НАЙ- ГОЛЕМИЯ риск поемат онези, които НЕ СЕ ВКЛЮЧВАТ В ТОЗИ ВИД БИЗНЕС!”
През същата тази 1999 година и аз се захванах с бизнес в Мрежата. И какво да ви кажа- от ден на ден става все по- добре и по- добре. Интернет разреши ВСИЧКИТЕ МИ ФИНАНСОВИ ПРОБЛЕМИ! Като „ударих чертата” в края на 2006 година, установих, че за две години съм УТРОИЛ доходите си!
Да, ама бай ти Ганя не вярва на такива приказки. Той, милият, все мисли, че го мамят. Не би могло да бъде и другояче- та нали всеки съди за другите по себе си. Лоши хора, лоши мисли…
Не мога да отрека обаче и факта, че много комерсиални сайтове в българското Интернет пространство са откровено мошенически. Ето го отново манталитета на бай ти Ганя- неговият девиз в бизнеса гласи: „Гледай да минеш другите, ама внимавай ти да не се минеш!”
Точно затова бай ти Ганьо тъне в недоимък и мизерия!
Казвал съм го и пак ще повторя- БЕДНИЯТ Е БЕДЕН, ЗАЩОТО Е ПРОСТ. Прост или мързелив. Затова повечето българи СА ЗАСЛУЖИЛИ МИЗЕРИЯТА СИ!
Ще ви призная нещо. Като почтен бизнесмен аз нямам почти никаква конкуренция в Мрежата. Чудничко, нали? Фактът, че повечето мои сънародници или не участват в голямата игра, наречена дот ком бизнес, или пък, ако участват в нея, не се придържат към правилата, много ме радва. Защо ли? Защото това тяхно поведение ми осигурява повече неусвоени финансови ресурси! Е, аз не пропускам да си ги усвоявам…
АПОСТОЛ АПОСТОЛОВ
В края на 2002 година цели 565 милиона души са ползвали Интернет. В края на 2003 година техният брой нараства на 633 милиона!
Това означава, че всяка година потребителите на Интернет нарастват с около 68 милиона. Казано другояче към потребителите на Интернет всеки Божи ден се присъединяват близо 189 000 души!
Точно затова Интернет бизнесът направо експлодира! Според Forrester Research през 2004 година през Мрежата са продадени стоки и услуги за цели 7 ТРИЛИОНА долара!
През 1999 година изданието Newsweek пише дословно следното: „В ерата на Интернет НАЙ- ГОЛЕМИЯ риск поемат онези, които НЕ СЕ ВКЛЮЧВАТ В ТОЗИ ВИД БИЗНЕС!”
През същата тази 1999 година и аз се захванах с бизнес в Мрежата. И какво да ви кажа- от ден на ден става все по- добре и по- добре. Интернет разреши ВСИЧКИТЕ МИ ФИНАНСОВИ ПРОБЛЕМИ! Като „ударих чертата” в края на 2006 година, установих, че за две години съм УТРОИЛ доходите си!
Да, ама бай ти Ганя не вярва на такива приказки. Той, милият, все мисли, че го мамят. Не би могло да бъде и другояче- та нали всеки съди за другите по себе си. Лоши хора, лоши мисли…
Не мога да отрека обаче и факта, че много комерсиални сайтове в българското Интернет пространство са откровено мошенически. Ето го отново манталитета на бай ти Ганя- неговият девиз в бизнеса гласи: „Гледай да минеш другите, ама внимавай ти да не се минеш!”
Точно затова бай ти Ганьо тъне в недоимък и мизерия!
Казвал съм го и пак ще повторя- БЕДНИЯТ Е БЕДЕН, ЗАЩОТО Е ПРОСТ. Прост или мързелив. Затова повечето българи СА ЗАСЛУЖИЛИ МИЗЕРИЯТА СИ!
Ще ви призная нещо. Като почтен бизнесмен аз нямам почти никаква конкуренция в Мрежата. Чудничко, нали? Фактът, че повечето мои сънародници или не участват в голямата игра, наречена дот ком бизнес, или пък, ако участват в нея, не се придържат към правилата, много ме радва. Защо ли? Защото това тяхно поведение ми осигурява повече неусвоени финансови ресурси! Е, аз не пропускам да си ги усвоявам…
АПОСТОЛ АПОСТОЛОВ