От: Рожденници - Ментел и Вивата
Х-м-м доста интересно. В момент на криза се наливат милиони в безмислено брандиране на монополист (не съвсем точно определение, но поне се държат като такива. А и няма да се впускам в темата с картелните споразумения). Близо до моят офис се струпват старите демонтирани светлинни реклами от целия град и се носят нови. Ако знаете за какво разхищение на материал става въпрос... Все си мисля, че вместо да си сменят логото, би трябвало да си сменят политиката на фирмата. Явно е трябвало да се налеят някакви пари в реклама. Не съм икономист, но най-вероятно пак са го измислили, за да спестят я данъци, я за нещо друго.
В заключение: Не смятам, че смяна на едно лого и реклами би ти донесло повече печалба, ако продължаваш да се отнасяш с клиентите си несериозно и като монополист.
Мой близък приятел, който имаше много фирмени карти в Мтел, им поиска да си закупи от тях по-евтини фирмени телефони за работниците. Въртяха го, но така и не му дадоха телефони (а той е техен дългогодишен клиент). След месец получи с куриер от тях:
"Благодарим ви, че сте лоялен наш клиент... дрън дрън." И пакетче с едно одеалце. Не знам за котката в офиса ли да си завиваш ли за какво беше. Разбира се, на следващият ден отиде и си спря картите. Няма такива БГ оператори просто. Бизнес подарък - одеалце. Сигурно да не му премръзнат краката от сметките им.